نظرات | Z.o
ترتیب نمایش
ماندگاری از ۱۰ شاید ۲ پخشش هم شاید ۱ .
روی برچسب نوشته شده ادوپرفیوم اسپری . دیگه از اسپری همینقدر میشه توقع داشت . فقط خودتون متوجه میشید که عطر زدید اونم در حد نیم ساعت .
نت های اولیه اصلا معلوم نیست . از همون اول بوی رز معلومه و یکم موندگاره . من کلا از همه مدل رزی خوشم نمیاد اما باید بگم که اصلا بوی گلاب نیست ولی باز هم محبوب من نیست اگر اصلا رز دوست ندارید مثل من ، اینم دوست نخواهید داشت .
نت پایانیش هم چوب مشخصه و بسیار دلچسبه . تنها قسمت خوب عطر برای من همین آخرشه . خیلی هم زود تموم میشه .
با این قیمت اصلا نمی ارزه . مادربزرگم اینو داشت قبلاً .براش کادو آورده بودن و من فکر میکردم خیلی خاصه ولی الان میفهمم شخص مادربزرگ خاص بوده در ذهن من :)) نه این عطر
6 تشکر شده توسط : Anahita Kian Nik shima.a
پارسال خریدمش .
این عطر برای هوای سرده اصلا توی بهار و تابستون نپوشیدش .
بسیار با وقار و رسمیه و حس سلطنتی طور داره . سنگینه یه جورایی . نت های انتهاییش بهتره بنظرم اولش فلفل خیلی خودنمایی میکنه .
ماندگاریش خیلی زیاده طوری که از توی کمد لباسی رو که دو هفته پیش یک پاف زدم برداشتم و بوش میومد . اما پخشش به اندازه ماندگاریش نیست ولی بازم خوبه .
راستش خودم حس میکنم برای سن من که ۲۲ هستم زیاد سنگینه و عاشقش نشدم اما خب اینقدر بازخورد های خوب گرفتم که بخاطر بازخورد های خوب میپوشمش =)
اهان یه نکته مهم جاش روی لباس روشن لک میشه .
من با رجعت به هر عطری میام و به صفحه اش سری میزنم . امیدوارم بدردتون بخوره تجربه ام .
6 تشکر شده توسط : کورش اچ derrick
توروخدا بگید این اصله ؟ دوست دارم برای مامانم بخرم می‌دونم که جوونی هاش این عطر رو داشته .
اگر کسی خریده بگه لطفا که اصله ؟
1 تشکر شده توسط : بابک
من عطر های دیزل رو خیلی دوست دارم . کسی تست داشته این عطر رو ؟ ممکنه دربارش توضیح بدید ؟
فقط نت اولیه اش نوشته شده .
لطفا موجود کنید
امروز دوباره این عطر رو روی تن عزیزی حس کردم .
بوی خیار ، طراوت و تازگی . جالبه که مشک نداره اما من بوی خامه ای مشک رو میفهمم در پایانش . شاید کهربا هم همچین بویی داره .
یادمه موقع خریدش با خاله ام بودیم و فروشنده به ما گفت این عطر رو اکثرا آقایون میپسندن و هدیه میخرند . الان که نظرات رو دیدم مثل اینکه راست گفته ! و این عطر واقعا بین آقایون هم محبوبه . ولی خب کار زنونه است من حس مثبتی نمیگیرم اگر این بو روی تن یک مرد بشینه !
یجورایی انگار لباس زنونه پوشیده باشید . همینقدر یه جوریه =)) .
صورتیش رو هم برای مادربزرگم هدیه آوردن از خارج که من پیدا نکردم هیچ جا اما بگم بهتون که از این هم خوشبو تر بود . یک خنک مهربون به تمام معنا .
6 تشکر شده توسط : ROSA مریم میربیک
من امروز این عطر رو بو کردم و دنبال جمله ای می‌گشتم که بتونم توصیفش کنم . و واقعا حیرت کردم از توصیف شما . دقیقا همینطوره!
بوی یک زن خوب کلیشه ای .
بدور از واقعیت و کلافه کننده !
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی  Kamran ahmadzadeh
از بزرگواران عطرافشان کسی این عطر رو تست کرده؟ ممکنه درباره اش توضیح بدید؟
1 تشکر شده توسط : ملورین
من سمپلش رو تهیه کرده بودم اما به تازگی استفاده کردم و نظرم رو میگم .
من از عطر های گلی خیلی خوشم نمیاد و این عطر هم گلیه بنظر من . با اینکه رایحه چوب و مشک برام وحشتناک جذابن اما توی این کار من اصلا حسشون نکردم . فقط گل گل گل
حالا چه گلی؟ مریم . وحشتناکه بوی مریمش . خیلی زیاده یعنی . انگار شاخه مریم رو بو کنید .
بله یاس هم داره اما اینقدر ضعیفه که اصلا مریم بهش اجازه خودنمایی نمیده.
بوش بوی "مهربونی " بود در کل . مهربونی یک مادر . مورد پسند من نیست که همچین بویی بدم ولی خب آرامش بخشه . شاید با روحیه تون سازگار باشه . من کمی جدیت در عطر ها رو بیشتر میپسندم و بنظرم جوون پسند ترن . اینکار شاید هدیه مناسبی برای مادر باشن در سن ۴۵ به بالا مثلا .
4 تشکر شده توسط : کاربر عطر افشان لیلیان
خب اولا که بگم خیلی ناراحت کننده است که قیمت دلار به این شدت داره می‌ره بالا . از روزی که سفارش دادم تا امروز که بدستم رسید این عطر با تخفیفش حتی ۵۰۰ هزار تومان گرون شده:((
و اما درباره خودش ، خب بنظر من فوق العاده است . خنک مناسب تابستون
من بشدت بوی لیمو ترش رو متوجه میشم . دیدم بعضی دوستان گفتن لیموناد اما لیموناد یک جور شیرینی داره توی خودش در حالی که این عطر لیموش ترشه ، بوی هلو هم میفهمم اما متاسفانه با بقیه بوها بقدری آشنا نیستم که بتونم تفکیک کنم
نت پایانیش هم که مشک با بوی خامه ایش برام واضحه . اصلا بهترین قسمت داستانه بنظرم .
21 تشکر شده توسط : الف.ر ش سالمی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir