نظرات | آرش
ترتیب نمایش
"استاد امیرمحمد"با شناختی که از نزدیک با جنابعالی دارم و به شخصه شاهد فعالیت بی وقفه عطری شما بصورت علمی بودم بسیار اندوهگین شدم بخاطر عدم تمایل به فعالیت در این مجموعه .امیدوارم پس از دوره ای استراحت حتما شاهد حضور مجدد شما باشم به این خاطر که واقعا این مجموعه به نوشته ها و تجربیات شما نیاز دارد شما از معدود افرادی هستید که رایحه را با گوشت ،پوست و خون خود درک میکنید و بنده به بند بند نوشته های شما ایمان دارم .بی صبرانه منتظر حضور گرمتان هستم.
"همواره پبروز و سربلند باشید"
16 تشکر شده توسط : هاشم پور سعید رضایی شوشتری
قطعا سلایق افراد با هم متفاوت هستند و این که افرادی بطور قطع درمورد عطری نظر میدهند( دیگران را در انتخاب دچار تردید میکنند) حالا چه در زمینه پذیرش یا حتی رد یک عطر ،کار پسندیده ای نیست.جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم از جناب امیرمحمد بخاطر راهنماییهای ارزنده‌شان در زمینه راهنمایی در انتخاب و شناخت روایح عطر که الحق از یک نخبه دانشگاه شریف کمتر ازین هم انتظاری نمیرود.
عود امپریال ترکیبی استادانه، رایحه ای اسرار آمیز ،پر ابهت و نمایشی بی نظیر از عودی غنی به نمایش میگذارد البته با توجه به نظر شخصی بنده که قطعا ممکن است متفاوت با نظر دیگران باشد .این عود سلطنتی دارای درای داونی بسیار زیبا و گیراست و مختص شبهای سرد زمستان . برای "من" تاحدودی یاد آور مارلی نیسان منهای شیرینی آن است.عطر افراد مبتدی نیست مشام عطر دیده میخواهد و قبل از خرید حتما تست شود.
21 تشکر شده توسط : saeidrostami118 مهرداد
آنچنان از حضور مجدد جنابعالی بعداز ماهها ذوق زده شدم که زبان قاصر است از بیان احساس.
باز هم بسیار هنرمندانه مخاطب را در حال و هوای رایحه رها کردید بسیار لذت بردم
من بخاطر کم لطفی دوستان و حتی مدیریت این مجموعه شرمنده شما هستم که باوجود چندین سال زحمت و صرف هزینه بابت نگارش "بررسی عطرها" دراین مدت هیچگونه پیگیری بابت عدم حضور شما صورت نگرفت .
جناب مهندس گندمی عاجزانه استدعا دارم که مارا از حضور سبزتان بی بهره نفرمایید و بررسی این عطر مقدمه ای بابت حضور مجدد حضرتعالی دراین مجموعه باشد.
11 تشکر شده توسط : nazanin 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
L`Homme Lacoste
لینک به نظر 25 تیر 1400 تشکر پاسخ به architect
جناب سرافرازی مسدود شدن یا نشدن اکانت جنابعالی هیچ سود یا ضرری را متوجه من نخواهد کرد چیزی که سبب رنجش من شد صرفا انکار شما بود که موجب از ازبین رفتن اعتماد نسبت به اکانتهای موجود در سایت خواهد شد شما و سایر دوستان در مورد نظرات و سلایق کاملا آزاد هستید و چون این نظرات ممکن است توسط دوستان مبتدی یا حتی حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد بهتراست همگی با علم و دقت کافی به این مسئله بپردازیم و تا حد امکان یک برند و عطار آن زیر سوال نبریم که پشت تولید هر رایحه ای علم دانشی نهفته است و در نهایت به جمله "این عطر من نیست "اکتفا کنیم .در آخر اگر باعث رنج خاطر جنابعالی شدم عذر میخوام.
16 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی nazanin
درود بر جناب سخی
حس کاراگاهیتون بسیار قابل احترام .
عرض کنم خدمت حضرتعالی اگر اشتباه نکنم بالاخره یکی از آن دو حسابی که انکار می شد توسط مدیریت محترم غیر فعال گردید
همیشه پیش آمده گاهی افرادی در دوره های مختلف با شخصیتی دوگانه سعی در توهین به شعور بقیه کاربران دارند . شما یک روی ماجرا رو میبینید و دیگر دوستان فعال در سایت روی دیگر سکه رو . یک دوره ای با خواندن نظرات سایت متوجه شدم فردی با اکانتی از سفرهای خارجیش و چهل شیشه الور اسپرت مصرفی میگفت و ریویوهایی تاحدودی علمی وگاهی با تناقص و با اکانتی دیگر کارهایی با یک بیستم قیمت معرفی و تبلیغ اسانس و کارهای بی هویت می‌نمودند .دلیل این کتمان را متوجه نمی شوم آن هم دو مرتبه . با این کار شدیدا شعور کاربران سایت و افراد تحت حمایتشان را زیر سوال بردند . بیش ازین دوست ندارم خدایی نکرده به کسی توهین شود بدین خاطر مساله و شواهد را بیش ازین باز نمیکنم .
11 تشکر شده توسط : nazanin TIMELESS
L`Homme Lacoste
لینک به نظر 24 تیر 1400 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
باتوجه به اینکه جناب ارشیتکت درواقع همان جناب معین سرافرازی هستند که هرروزه از نظراتشان بهره‌مند میشویم ولی با این حال خیرمقدم!
7 تشکر شده توسط : Kamyar TIMELESS
جناب معین سرافرازی عزیز (ارشیتکت)این که جنابعالی بتازگی برای هر عطری جایگزینی بعضا تا یک بیستم قیمت پیشنهاد میکنید قطعا و بدون شک قادر نیست جای رایحه اصلی را برای دوستاران عطر پر کند و ممکن است دوستان در انتخابهایشان دچار مشکل شوند.
5 تشکر شده توسط : پرنیان بابک
جا داره از ریویوی ارزشمند جناب امیرمحمد کمال تشکر را داشته باشم که بدون چشم داشتی و فکر میکنم با هزینه شخصی نمونه ها را تهیه و شرح آنها را در اختیار دوست‌داران روایح قرار میدهند نوشتن چنین شرح عطرهایی مستلزم صرف زمان مطالعه بررسی و هزینه است.
از مدیریت سایت تقاضا دارم حتما سمپل در اختیار چنین عزیزانی قرار دهند که هم منجر به غنای محتوای سایت شده و هم به دوست‌داران عطر در انتخاب بسیار بسیار کمک خواهد شد.
12 تشکر شده توسط : سامی Hani
عطری بسیار شیک ، جدی ،سخت و اخمو است که برای لذت بردن از آن به یک بینی آموزش دیده نیاز است و قطعا برای همه مناسب نیست یک اثر هنری دیگر در کارنامه خانم سیسیل زاروکیان است که از آن به عنوان یکی از بهترین عطرهای وتیوری ستایش میشود من نسخه ۲۰۱۷ را گرفتم که بنظرم ماندگاری و سیلاژ بسیار خوبی دارد البته این عطر برای منفجر شدن و بروز هویت واقعی خود نیاز به هوای تازه و سرد داشته و بخاطر پچولی و نتهای خاکی بسیار بوی مردانه ای دارد .در پایان جا داره از دوست خوبم جناب amir mohamad و بخاطر ریویوها و راهنماییهای عالیشون تشکر کنم.
9 تشکر شده توسط : Hamed Ghazavi فاطمه فیضی
چه میکنه این ریویوهای استادانه شما با روح وروان آدم!!!
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir