نظرات | فرزاد ف
ترتیب نمایش
جناب حامی ممنونم از راهنمایی شما .
1 تشکر شده توسط : حامی
درود بر شما جناب شهراد گرامی ..سپاس بیکران.
1 تشکر شده توسط : shahrad
جناب نیما تشکر از راهنماییتان.
2 تشکر شده توسط : مهدی مهدیان نیما
سپاس از بذل توجه و راهنماییتان
با سلام ..دوستان با اینکه سال هاست از ادکلن های مختلف استفاده می کنم هنوز به ادکلنی برنخوردم یا تست نداشتم که بوی ملایم با آمیزه ای از گل ها داشته باشه به عبارتی باغ گل! البته با پخش خوب وماندگاری مناسب اگر موردی هست مرا راهنمایی کنید ممنون میشم.
با سلام خدمت دوستان.. ایسه اینتنس خوشبوست ،دوام خوبی هم داره همچنین پخش قابل قبول، ولی همه پسند نیست..رگه هایی از بوی به یاد ماندنی گوچی پورهوم 2 را توانستم بعد از نیم ساعت در این پیدا کنم البته شاید روی پوست من اینطور به مشام میرسد..به هر روی برای من قابل قبول است.
1 تشکر شده توسط : ممد
با سلام و عرض تبریک سال نو خدمت تمام دوستان عطرافشانی با آرزوی سالی سرشار از سلامتی و شاد کامی و پر از طراوت..
جناب ایکاروس خشنود میشوم راهنمایی بفرمایید ،بنده دنبال یک عطر خنک یا معتدل هستم برای فصل بهار(تند خنک ، یا تلخ خنک ،یا شیرین خنک) تا رنج قیمت نهایتا 150 الی 170 هزار تومان
دنبال یک عطری اغفا کننده و بسیار خشبو و تا حد ممکن پخش خوب و بالا
چند گزینه معرفی شده و تا حال امکان تست نداشته ام البته بعضی قیمت ها نوسان دارد و تا 10 الی 20 هزار تومان بالا پایین برایم مهم نیست..
فرضا همین
بالدسارینی دل مار یا اترنتی مردانه (شیشه سبز و آکوا آبی)،جیوانچی آنلی،کنزو وودی و چپارد ویتور و ماین...فقط یک عطر میخوام خاص و بسیار شیک .. بوی عطرهای مورد علاقه من کرید آونتوس.آزارو پورهوم قدیم.دیویدآف کول واتر وباربری لندن و کاپیتان بلک و درتی انگلیش ..ممکنه عطرهایی که نام بردم گرم باشه ولی تو این رنج بوها میپسند ..در حال حاضر دنبال یک ادکلن بسیار عجیب و فوق العاده خشبو هستم ( سنم بالای 30 سال و تیپ رسمی )ممنون از بذل توجهی که خواهید نمود .
1 تشکر شده توسط : هاشم پور
با عرض سلام خدمت دوستان..
لطف کنید یک راهنمایی بفرمایید در رابطه با خرید ادکلن خنک یا معتدل به عبارتی برای فصل بهار زیبای پیش رو... .
راستش دنبال یک رایحه فوق العاده شیک و خوشبو هستم در ضمنی که میدانم ادکلن های خنک کمتر پخش و ماندگاری دارند ولی پخش برام بسیار مهم است ..
چند گزینه از برند های مختلف هست ولی موندم کدوم یکی بهتر از همه است چون تست نداشتم
البته کرد آونتوس چند سال پیش که خیلی ارزان تر بود خریدم و فوق العاده بود به طوری که چند نفر از حال رفتند :-)
اما خوشحال میشم راهنمایی دقیقی داشته باشید البته در حال حاضر رنج قیمت تا 130 هزار تومان نمی خواهم بیشتر باشه..در ضمن آرزومندم سال نوی پیش رو سالی سرشار از زیبایی ها و خوبی ها و سلامتی برای همه باشد پیشا پیش مبارک..
1-ماین
2-آزارو چند مدلند کروم و غیرو
3-سی کی اترنتی
4-دسکوارد پوشن
5-اگر گزینه هایی غیر از این چند مورد بهتر و جذاب تر است نام ببرید متشکرم./
با عرض سلام خدمت عطرافشانی های گرامی
دوستان من چند روز پیش داخل ماشین در حال رانندگی بودم که یک موتور سیکلت از من سبقت گرفت و نهایتا سر چهارراه پشت سر او قرار گرفتم راستش بوی ادکلنش باور کنید دیوانه کننده بود و حالا شما فکر کنید سوار بر موتور در حال حرکت با چنین پخش بویی البته فکر می کردی یک باغ گل جلوی روت قرار داره
حالا نمیدونم عطرش زنانه بود یا مردانه فقط میدونم سرشار از طراوت و احساس بود به محض اینکه خواستم سوال کنم به سرعت تغییر مسیر داد و از من دور شد ..حالا واقعا تام فوردگری ویتور چنین چیزی هست ،دوستان لطف کنند چند نمونه از این اینجور عطرها را معرفی کنند(باغی پر از گل و طراوت)..سپاس.
ssh دوست گرامی از راهنمایی و بذل توجه شما بسیار سپاسگذارم .

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir