نظرات | فرهاد رزم پوش
ترتیب نمایش
سلام. یکی از دوستام پک 18تایی عطر مارک (Smart Collection) داشت ، هم بوش خیلی خوب و متنوع بود، هم موندگاریش زیاد... میخواستم بدونم شما از این برند نمیارید؟ ظاهرا مثل Rio باید باشه و قیمتشم ارزونتره ...
پاسخ مدیر : سلام خدمت شما برای اطلاع از موجودی کارهای اسمارت با بخش فروش تماس بگیرید. در برناممون هست که انشاالله به سایت هم اضافه کنیم
سلام، ادکلن من امروز رسید. عالیهههههههه. مرسی از کیفیت خوبش
یه پیشنهاد البته هم واسه شما خوبه، هم ما میتونیم با تخفیف بیشتری ازتون خرید کنیم. به نظرتون اگه خریدها رو با پُست بفرستید باصرفه تر نیست؟ به نظرم هزینه تیپاکس خیلی زیاده!!
پاسخ مدیر : سلام دوست گرامی، مبارکتون باشه. ما ارسالهامون با پست پیشتاز انجام میشه مگر در زمانهای خاص مانند روزهای ابتدای سال که پست خدماتش رو ارائه نمی‌کنه.
سلام. من یک ادکلنی میخواستم که موندگاریش زیاد باشه و در حال حرکت بویی از خود به جای بذاره
تا حالا هم لالیک مشکی رو تست نکردم. ظاهرا که دوستان خیلی راضی بودن... ادکلن تلخ و تند مارک دیگه ای مد نظرتون هست؟ که تقریبا اصل باشه و قیمتشم مناسب؟ ای کاش موندگاری ادکلن های ریو خوب باشه...
و اینکه ازاین مدل موجودی دارید که سفارش بدم؟
پاسخ مدیر : سلام خدمت شما، خب این کار خوبه و البته موجود. بین کارهای دیگه هم آزارو ویزیت و سیلور سنت اینتنس گزینه‌های مناسبی هستند.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir