نظرات | perfume my love
ترتیب نمایش
معرفی میکنم
این شما و این سوپر هایپ آینده نچندان دور بازار عطر ایران
معلوم نیست داستان از چه قراره که یهو این عطر‌ و عطرای برند ماسک میلانو تو بازار به وفور پیدا میشه!
6 تشکر شده توسط : بهداد آلالیتا
با سلام به همه عوامل عطر افشان
لطف میکنید بفرماید نسخه شیشه سبزش موجود هست یا این نسخه شیشه مربعی
پاسخ مدیر : سلام شیشه سبز
1 تشکر شده توسط : هاشم پور
خب چون عطر ساده ای هست بهتره به جای زیاد نوشتن و پرداختن به این عطر یه مرور کوتاه داشته باشیم
بدون هیچ تعصبی باید بگم این عطر خیلی سادس
یه ترکیب ساده و ملایم از لیمو و گریپ‌فروت که مثل بعضی از کارهای نیش که به جنبه های طبیعی و خاص مرکبات اشاره دارن رو نداره و صرفا یه کار خوش بو ملایم از مرکبات که با یه مقدار خیلی کم نت نمک حس و حال دریا پیدا کرده و اصلا آکواتیک به حساب نمیاد بیشتر سیتروسی و اروماتیک هست.
بنظرم در حد و اندازه عطرای نیش نیست چون نه چیز خاصی برای ارائه داره و نه کیفیت خیلی واضح و یا هنری که آدمو شگفت زده کنه
میشه گفت خوش بو و عامه پسند هست
ماندگاری نسبتا خوب و پخش ملایم و متوسط
حجم کارای این لاین 50 هست و بیشتر مناسب استفاده روزانه هست
هرچی سعی کردم باز یکم طولانی شد
معطر و شاد باشید دوستان
8 تشکر شده توسط : Maary ماتیو دلارو
تخیلات ذهنی من از عود ایمپریال
این داستان مرد سیاه پوش
ساعت از نیمه شب، شبی تاریک و زمستانی رد کرده بود مرد سیاه پوش با اتومبیل خود به سرعت خیابان های برفی پاریس را طی می کرد هیچ چیزی مشخص نبود خشم، جنون سرعت چراغ قرمز، مرد غرق در افکار ملتهب و مرموز خود بود و دود سیگاری که راه فرارش را از کنار پنجره پیدا کرده بود. در ورودی خیابان نیکولاس فلامل صدای واژگونی خودروی همسایگان را مجاب کرد که از پنجره خانه های خود به خیابان سرک بکشند. مرد سیاه پوش آرام از خودرو واژگون بیرون آمد کلاه خود را به سر گذاشت و پالتو سیاه و بلندش را مرتب کرد و بدون توجه به جراحت صورتش به راه خود ادامه داد. قطرات خون یکی پس از دیگری از صورتش فرود می آمدند و چهره سفید برف را پیرایش می‌کردند. در همان نزدیکی مرد وارد خانه‌ی سرد و تاریک شد. دکمه قرمز چشمک زن پیغام گیر تلفن را فشار داد. در حالی که پیغام ها یکی پس از دیگری خوانده می‌شدند مرد روی مبل نشست و سیگارش را دود می کرد در همان لحظه مرد متوجه پیغام زنی جوان شد، راشل، راشل، متاسفم دیگر نمی توانم ادامه بدهم.
14 تشکر شده توسط : MML امیر علوانی
آن امورت رولند مور
این طور که من دستگیرم شد، نظرات راجع به این عطر ضد و نقیض هست و برداشت ها از این عطر متفاوت هست،
من هم با اون دسته از دوستانی که این عطر رو عودی نمیدونن موافقم، خبری از اون رایحه سنگین و تاریک عود نیست،
از اپتدای شروع عطر شاهد رایحه ای نچندان آشنای خاکی و غبار گونه ای هستیم و تقریبا هیچی دیگه حس نمیشه، شما هستین با انبوهی از ذرات گرد و غبار معلق درون هوا(عطسه آور و فلفلی) که با تمی گلی و پودری تلطیف شده،( گرد و غبار حاصل از یه طوفان سهمگین، همینفدر بیرحمانه)
خوشبختانه این وضعیت زیاد پایدار نیست و تو این مرحله بهار نارنج و زنبق و اون فضای غبارآلود در وضعیت تعادلی هستن و تقریبا هیچ کدوم یکه تازی ندارند، چند قدم جلو تر به ترکیبی که گفتم یه نت چوبی شبیه چوب های داغ برش خورده به همراه دوز کمی از وانیل اضافه میشه که خیلی دلچسبه و یجورایی منو یاد بوی کافور می اندازه(البته خیلی لایت تر و دلچسب تر)
بنظرم عطر اون حالت خطی ای که برخی دوستان بهش اشاره کردن رو نداره و تغیرات کاملا مشهود هست،
پخش و ماندگاری عطر بنظرم خوب و راضی کننده هست و بیشتر مناسب هوای پاییز و استایل های رسمی(بیشتر اقایون) و بیشتر مناسب شخصیت های مرموز و درون گرا هستش
روزتون بخیر دوستان
13 تشکر شده توسط : بهداد Fatimah
با سلام خدمت ادمین محترم
اگه میشه بفرماید نسخه آمریکایی محصول coty هست یا Inter parfums
و بلعکس نسخه اسپانیایی و فرانسوی محصول کدوم کپانی مادر هست
پاسخ مدیر : سلام کلیه نسخه ها coty
سلام دوست عزیز ضمن تشکر از نظر و نقد شما باید خدمتون عرض کنم از نطز بنده رایحه سنتیکی که از نظز شما بوی لوازم برقی یا پلاستیکی‌رو میده صحصح نیست این بوی گل شمعدانی هست که شاید خوب با ترکیی عطر مچ نشده باشه در کل بنطرم کار زیبا و قابل قبولی هستی برای علاقه مندان به کارهای سیز و گیاهی
2 تشکر شده توسط : هاشم پور معین هاشمی
یه کار عامه پسند خنک و شیرین با بیس رایحه جلبک دریایی لیمو ترش و شیرینی کهربا پخش و ماندگاری مطلوب شیشه بسار زیبایی داره این عطر
علاقه مند به عطرای سنگین گرم و رسمی این عطر چرمی عودی خوب رو از دست ندین پخش و ماندگاری خوب کیفت مطلوب و راضی کننده
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی
یه عطر ترش تند و گرم رایحه اسپرت و جوون پسندی داره بوی تنباکو و لاوندر ترنج چوب رایحه بسیار جذاب پخس و ماندگاری د حد مطلوبی هست
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir