نظرات | اخطار : استفاده از نام و نماد کاربران ممنوع می باشد ( در صورت تکرار اکانت برای همیشه بسته می شود)
ترتیب نمایش
توهین؟ اگر بنده جسارتی به استاد کردم منو ببخشید.
ظاهرا نظر بنده توهین آمیز نبوده وگرنه مدیر سایت هرگز تاییدش نمی کرد.
1 تشکر شده توسط : SardarAmirPaksaz
در پاسخ به آقای امیری باید عرض کنم که بله این دو عطر از تحسین شده های جشنواره های جهانی هستند و مدارکش هم موجوده. گفتم مدارکش موجوده، یاد استاد بزرگ ایکاروس کبیر افتادم که همیشه می فرمود که مدرک آکادمی عطر سازی از معتبر ترین دانشگاه های جهان داره و با شرکت های بزرگ همکاری می کنه و مدارکش هم موجوده ولی دیگران حرفش رو باور نمی کردن.

من هر چه بیشتر در مورد ریو تحقیق می کنم بیشتر به شباهتش به ایکاروس عزیز می رسم. هر دو بزرگ و عالی رتبه هستند و مدارکش هم موجوده ولی کسی حرفشون رو باور نمی کنه. مطمئنم عطار تمام عطر های ریو خود دکتر مداراست فقط نمی گفت که ریا نشه و رابطه استاد - شاگردی به وجود نیاد.

در واقع ترکیب تکنولوژی برتر ریو کالکشن و دانش عظیم ایکاروس باعث انقلابی در عطر و عطرسازی شده. مدارکش هم موجوده ;)
سلام

به نظر من توسکان لدر به تیپ های رسمی بیشتر میاد.
من به شما تام فورد توباکو وانیل و مارلی هرود رو پیشنهاد می کنم. البته این دو کار رایحه های تا حدی اگرسیوی دارن و بیشتر مناسب زمستونن.
رایحه های سیف تری مثل گرلن ایدل یا لینستنت برای دانشگاه مناسب ترن. این دو کار هر کدوم نسخه های edt و edp دارن که ترجیح من به لحاظ کیفیت رایحه، برای جفتشون نسخه های edt هست ولی ممکنه به لحاظ پخش بو و ماندگاری به مشکل بخورین.
1 تشکر شده توسط : Reza Soltani
بله متاسفانه خرید کار اصل در حال حاضر توجیه خاصی نداره.
از طرفی پخش بو و موندگاری پایین شون باعث میشه چند برابر کار کپی اسپری کنین، که یعنی هزینه چند برابر برای خریدار، از طرفی شباهت بسیار زیاد بعضی کار های کپی با اصلشون، باعث دلسردی دارنده کار اصل میشه.

در کل علت اصلی خرید کار اصل می تونه مربوط به مسائل کپی رایت و حق عطار، و مسائل بهداشتی باشه. هر چند که من بیش از یه ساله از ریو استفاده می کنم و مشکل تنفسی یا پوستی نداشتم.
چند بار دیگه تستش کردم.
می تونم رایحه پوست پرتغال رو حس کنم. ترکیباتی هم همراهشه که حس سردی رو به آدم میده. ولی فقط همین.
خوبیش اینه که توی هوای گرم مثلا ساعت 3-2 ظهر جواب میده. انصافا عطری نیست که توی هوای گرم حال آدمو بهم بزنه.

ولی خوب از اون عطرایی نیست که اصلا رایحه ای داشته باشه. فقط بوی تلخی و حس سردی بهتون میده. مشابه این بو رو توی عمرم بار ها شنیدم. از اون عطراییه که اگه حسش کنی میگی "آهان، طرف ادکلن زده" بدون اینکه از عطرش لذت ببرین. رایحه پوست پرتغالش هم حقیقتا فقط حسی از اونو میده و کاملا تصنعی به نظر میاد.

کاملا نشون میده از این عطرای ارزونه. اگر این شرکت کارایی مثل اویتوس رو نداشت میگفتم واسه یه عطر دم دستی خوبه که باهاش دوش بگیرین تا پخش و موندگاری پایینش جبران بشه؛ ولی تا وقتی کار های دیگه با همین قیمت هست، سراغ این کار نرین بهتره.
و البته بد نیست بدونین ریو کالکشن با نام "ریو ناز قشم" ثبت شده و از اسمش هم معلومه که دفتر اصلی شون توی قشمه. زمینه فعالیتشون رو به عنوان تولید و صادر کننده عطر نوشتن. با مدیریت عباس رادان.
شرمنده در پاسخ به آقای تندکاران اینو می نویسم ولی چون منحصرا راجع به اینترورلد نیست گفتم به عنوان نظر غیر مرتبط حذف نشه.

خیلی از دوستان میگن برند ریو کالکشن سندی نداره و معلوم نیست اماراتی باشه و برند بی نام و نشونیه. البته حق هم دارن چون نه تبلیغات خاصی داره نه سایتی که آدرسی از امارات بده.

یه چیز جالبی که دیدم، توی اینستاگرام مربوط به فروشگاه اصلی ریو، توی قسمت فاووینگ ها، فرهاد قائمی از والیبالیست های کشورمون هم به چشم میخوره. جالب تر که قائمی هم اینستای ریو رو فالوو کرده. اول فکر کردم شاید از روی علاقه باشه ولی شاید با هم آشنا باشن.
تو این فکرا بودم که دیدم اولین عکسی که ریو گذاشته، عکس قائمی سوار اسبه. زیرش هم نوشته "داداش فرهاد".

تازه ریو ادعا کرده حامی مسابقات اسبدوانی کشوره. من بعید می دونم یه شرکت اماراتی یکاره بیاد حامی مسابقات اسب دوانی ایران بشه و بنویسه "حامی مسابقات اسبدوانی کشور". لفظ کشور رو برای وطن می نویسن.

نمیدونم ولی به نظر من ریو در واقع ایرانیه نه اماراتی و احتمالا آقای قائمی هم یکی از سرمایه گذاراش باشه. مثل خیلی از تولیدات پوشاکمون که به اسم ترک کار ایرانی رو تحویل میدن که انصافا کیفیت بدی هم نداره.

در هر صورت من کار های واقعا با کیفیتی از این برند دیدم و امیدوارم موفق باشن. فقط کاش اگه واقعا ایرانی بودن، به ایرانی بودنشون افتخار می کردن نه اینکه خودشونو اماراتی جا بزنن.
عطر مرکباتی - آبزی بسیار خوشبو با بستری تلخ.

همین اول بگم تغییر نوتی نداره. درست مثل اویتوس که از اول تا آخر یه شکله.
عطر بوی غالب مرکباتی داره. رایحه های ضعیف تر گلی - گیاهی رو هم حس می کنم ولی بوی چوبی ادویه ای نه.
عطر اصلی نوت های زیادی داره و وجهه چند پهلو به عطر میده و جالب که ریو هم تونسته تمامی نوت ها رو به شکل خوبی کنار هم قرار بده. یعنی با وجود اینکه بطن کار مرکباتی - آبزیه ولی میشه روایح گلی - گیاهی رو هم هر از چند گاهی حس کرد.
به من حس یه حوضی رو میده که توش پرتغال انداختین، و کنارتون یه ظرف پرتغال و چند تا گلدونه.

در کل عطر خوش ساختیه و در عین شادابی، حس امنیت هم بهتون میده. از اون کارایی که توی گرمای تابستون خیلی بهتر جواب میده.

در مقایسه با اویتوس شادابی کمتری داره ولی به نظرم حرفه ای تر کار شده.

پخش بوی بالایی داره با ماندگاری مناسب.
بله اما عطر شادی نیست. ممکنه بعضی ها اینو مناسب خانوم های سن بالا بدونن.
1 تشکر شده توسط : Papillon
اولش که اسپری کردم بوی الکل به وضوح حس میشد. جالب که تکونش هم داده بودم.

بوی ساده ای داره؛ بوزی، شیرین و کمی گیاهی. بوش منو یاد دلستر ساده می اندازه. هیچ چرمی حس نکردم.
بوی آرامش بخشی داره ولی ایرادش اینه که زیادی آرومه. احساس می کنم کاراکتر کامل و مشخصی نداره. از اون بو هایی نیست که یاد کسی بمونه.

پخش بوش زیاده. موقع تستش اصلا لازم نبود دستم رو نزدیک بینی ام بگیرم. حتی روی کاغذ هم که تستش کردم بوش توی اتاق پیچیده بود.
اما همین پخش بو باعث میشه ماندگاری کمی داشته باشه. ظاهرا نوت های سبک و فرار توی این عطر استفاده شده.

در کل یه کار فوق سیفه. به عنوان یه کار خاص یا امضاء اصلا پیشنهادش نمی کنم.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir