نظرات | M.Y
ترتیب نمایش
Derby club house blanche
1 تشکر شده توسط : س غ
من شنیدم و توی چندتا سایت هم دیدم که از برند زارا Y Collection شباهت زیادی به این کار داره . البته تستش نکردم . آیا دوستان این کار زارا رو تست داشتن ؟
چون شیشه های عطرم تموم شده بودن امروز والف دو تا شیشه ای که داشتم رو باز کردم. با دیدن والف ها مطمئن شدم که نسخه 2016 که توی سایت ... خریده بودم فیکه .
کاملا کیفیت والف ها باهم متفاوته .
والف شیشه اصلی دوپله ای و ساچمه داره و سرنازل بصورت نری هسشتش و داخل والف وارد میشه ولی والف شیشه 2016 (فیک) ساده بود ، ساچمه نداشت و سرنازل بصورت مادگی روی سر والف قرار میگیره .
اگه میشد عکس بزارم کاملا قابل تشخیصه .
امیدوارم دوستانم حداقل هزینه اضافه برای نسخه 2016 فیک ندن.
2 تشکر شده توسط : سینا C.L.O.N.E.R
با توجه به اینکه محدوده قیمت عطرهای تولیدی شرکت آرماف حدودا از 20 تا 30 دلاره و با درنظر گرفتن قیمت الان دلار (که اونم هیچ خریدی با قیمت دلار الان وجود نداشته !)، قیمت بالاتر از 400 میتونه فقط بدلیل کمیاب شدن بعضی از عطرای پرفروش این برند باشه وگرنه ارزش واقعی این عطرها خیلی کمتره .
با وجود شباهت خیلی زیاد این عطر به تق ولی بدلیل بوی سنتیک نت اولیه بازم نمیشه بگی ارزش خرید با نصف قیمت تق رو داره .
برای مقایسه میگم فقط : قیمت کلاب دی نویت که بیشترین شباهت رو به نمونه اصلیش یعنی کرد اونتوس داره حدودا 10 برابر کمتر از قیمت عطر اصلیه .
جایی که من خریدم هم بدلیل انصافی که داشت آخرین جعبه رو به قیمت قبل بهم داد و فقط تستر واسش موند.
با بالا رفتن فیمت ها ، خرید عطر های مشابه عطرهای پرطرفدار بیشتر میشه ، خصوصا اگه قیمتشون هم مناسب باشه .
دیروز این ادوتویلت رو توی یکی از مغازه های بازار بزرگ پیدا کردم و با قیمت خیلی مناسب خریدم (140)
کیفیت خیلی خوبی داره و شباهت بسیار بسیار زیادی به terre-d hermes داره . همونجا ریو کالکشن و اسمارت هم بود که با تستی که ازشون داشتم ،اصلا کیفیتشون قابل مقایسه نیست.
به نظرم برند آرماف توی تولید عطر های مشابه یکی از بهترین هاست
1 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری
دوستان با توجه به اینکه قبلا نسخه 2017 رو از مغازه خریده بودم و نسخه 2016 رو از سایتی که نسخه هارو جدا کرده خرید کردم ، خواستم تجربه م رو خدمتتون عرض کنم.
نسخه 2016 الان با قیمت بسیار بالاتر در سایت فروخته میشه ولی من سال قبل با اختلاف حدودا 15 هزار تومانی نسبت به نسخه 2017 خریدم تا بتونم مقایسشون کنم.

ویژگیهای نسخه 2017 :
- سر نازل مشکی رنگ
- روی سر نازل آرم آرماف بصورت برجسته مشخصه
- بطری شیشه ای مشکی رنگ که مقدار مایع موجود داخل آن با استفاده از نور موضعی مثل نور چراغ قوه موبایل قابل مشاهده می باشد.
- قاب دور سر نازل پلاستیک مشکی رنگ می باشد

ویژگیهای نسخه 2016 (خریداری شده از سایت) :
- سر نازل نقره ای رنگ
- سر نازل آرم آرماف را ندارد و بصورت ساده می باشد
- بطری مشکی رنگ می باشد ولی امکان مشاهده مقدار مایع موجود داخل آن وجود ندارد (حتی با استفاده از نو چراغ قوه).
-قاب دور سر نازل فلزی با رنگ مشکی رنگ می باشد که پس دو ماه استفاده در اثر برخورد درب بطری رنگ پریدگی ایجاد شده است.
- حرکت نازل پاشش مقداری سفت تر از نسخه 2017 می باشد.
- رایحه نسخه 2016 لیمویی تر از 2017 است ولی شباهت بالایی بین دو نسخه وجود دارد.

نکته قابل توجه اینه که توی یه مغازه من نسخه 2016 رو با سرنازل نقره ای رنگ و آرم برجسته آرماف دیدم ، ولی چون همون یه دونه رو داشت اجازه تست بهم نداد و آرم برجسته نسخه 2016 شک من رو به عطری که از سایت معروف خریده بودم خیلی زیاد کرد و با توجه به تفاوتی که در کیفیت شیشه و نازل و قاب دور نازل دیدم به اصل بودن نسخه 2016 خریداری شده از سایت بسیار مشکوک شدم.
نکته قابل توجه دیگه اینکه در صورت عدم استفاده از این عطر به مدت حدودا یک هفته ، ماندگاری و پخش بو در هر دو نسخه ای که دارمشون بسیار زیاد میشه و در هر دو نسخه 2016 و 2017 این موضوع صادقه . علتش رو نمی دونم البته.
نتیجه گیری : اگه هرکدوم از دو نسخه و یا حتی نسخه 2018 رو خرید می کنید حتما آرم برجسته روی سرنازل رو داشته باشه و مقدار عطر داخل شیشه هم با نور چراغ قوه قابل مشاهده باشه.


4 تشکر شده توسط : aligolshani66 adn

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir