نظرات | Chloe Love
ترتیب نمایش
با احترام به سلایق همه دوستان ولی با هربار بوییدن این عطرهای ولنتینو با این شیشه بیشتر به این عقیده میرسم که یکی رفته به عطار گفته ببینم میتونی چند تا رایحه رو با هم ترکیب کنی که بوی بیسکوییت مادر یه کم خیس خورده بده و نتیجه شده این عطر یا گفته من بچگیم عاشق بوی آدامس خرسی بودم و عطار بهش ولنتینو ولنتینو رو تحویل داده. بلاش هم راستش من رو یاد بو شربت سینه های نسبتا خوشمزه تر قدیم انداخت.
خلاصه که درسته همه این روایح قشنگند ولی باب میل من نیستند و اینجور که به نظر میاد فعلا قرار نیست ولنتینو بخرم.
4 تشکر شده توسط : بابک مشتی
رفته بودم ولنتینو دونا رزا بخرم که فروشنده نداشت و شروع کرد به معرفی عطرهای دیگه و رسید به این عطر و نمی‌دونم چه رازی هست که در مقابل عطرهای نارسیسو نمیتونم مقاومت نشون بدم. همون جا اومدم ببینم فاطیما برای این عطر هم ریویو گذاشته که دیدم خیر و تو fragrantica هم کامنت کمک کننده‌ای نداشتم و خلاصه با چشم باز بلایندبای کردم.
پرفورمنسش اندازه نارسیسو مشکیم نیست که خب باید در نظر گرفت طبع خنک تری داره. یه شروع گلی ملایم داره (بوی گلاب نداره خیالتون راحت) و خوبیش برای من اینه که نت یاس میانیش خیلی تو ذوق نمیزنه و بعد درای داونش کمی شبی نارسیسو مشکی است احتمالا بخاطر سدر. ماندگاریش کمه و باید در طول روز تجدید بشه. پخشش خوبه ولی اذیت کننده و تند و تیز نیست.
خلاصه که با اولین تست عاشقش شدم و با یه مکعب دیگه به خونه برگشتم.
13 تشکر شده توسط : شکیبا shima.a
احتمالا به نظرم بخندید. این جزو بلایندبای هایی بود که اکثر نظراتی که در موردش خونده بودم هم منفی بود ولی انگار لج کرده بودم که شیشه قشنگش رو داشته باشم. ولی وقتی تستش کردم به خودم گفتم کاش بی خیال شیشه اش میشدی.
فضای تلخ و اسموکی داره برای من مشخصا بوی زرورق جعبه سیگار رو میده که انگار تو چیزی خیسونده باشندش. خلاصه که بی خیال بطری خوشگلش شدم و دادمش به یه بنده خدای دیگه ای که عاشق بطریش شده بود و اونم دادش به یه بنده خدای دیگه. از بقیه سرنوشتش دیگه خبری ندارم.
9 تشکر شده توسط : ب.الف حیاتی
narciso rouge رو هم یه امتحان کنید احتمالا خوشتون بیاد.
2 تشکر شده توسط : ف.الف بابک
Omnia Crystalline
لینک به نظر 14 تیر 1402 تشکر پاسخ به ندا . س
جالبه من عاشق کلوئی لاوم هستم و به نظرم کاملا پودری هست و بیشتر بو لوازم آرایش میده بهم.
سرآمد عطرهایی که بوی تمیزی و صابونی دارند برای من آمیتیست لالیک هست. قشنگ انگار رفتی حموم عمومی و تمیز و نظیف اومدی بیرون.
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی محسن جمالیان
بخاطر نت یاس خیلی شیک و قشنگ اولیه‌اش خریدم ولی اون درای داون عسلیش بعدا زد تو ذوقم.
به نظرم مجلسیه و به درد استفاده روزمره نمی‌خوره.
6 تشکر شده توسط : derrick بابک
منم عاشق روایح پودری هستم. خودم chloe love رو دارم که فوق‌العاده از پخش و موندگاری و رایحه‌اش راضی هستم. سخت پیدا میشه ولی گنجی هست به یاد موندنی. واقعا توصیه‌اش می‌کنم.
12 تشکر شده توسط : شکیبا Shaghayegh
خیلی وسوسه شده بودم بخرمش ولی نت‌هاش مشابه نارسیسو مشکی هست و می‌ترسم دوتا عطر شبیه به هم بخرم.
ممنون از کامنتهاتون
4 تشکر شده توسط : گلی رضا یگانه
خیلی وسوسه شده بودم بخرمش ولی نت‌هاش مشابه نارسیسو مشکی هست و می‌ترسم دوتا عطر شبیه به هم بخرم.
ممنون از کامنتهاتون
وقتی برای خرید این عطر رفته بودم گزینه اصلیم ولنتینو اسولوتو بود. یه عطر متفاوت با قبلیهام می‌خواستم و در مورد نارسیسو هم کامنت کم بود. هر کدوم از عطرها رو روی یک دستم تست کردم. اسولوتو برام از همون شروع عطر متفاوت و یونیکی نبود و نت میانیش هم برام یادآور بوی آدامس خرسی بود.
ولی نارسیسو حداقل برای من عطر یگانه و ملایمی بود با بوی بسیار زیبا. از همون پاف اول جذبش شدم. برام یادآور عطر دولچه گابانه د وان هم بود ولی با پخش قوی تر و ماندگاری بیشتر.
خلاصه که با وجود توصیه فروشنده به خرید اسولوتو، به حرف دلم گوش دادم و نارسیسو رو خریدم و حالا تبدیل شده به عطر امضام. بازخوردهاش هم عالیه.
البه که همیشه تصورم از عطرهای نارسیسو این بود که شبیه عطر مشهدی سنگین هستند. ولی هم تجربه خودم و هم سمپل عطر نارسیسو بلو مردونه که برا همسرم که با بوی سنگین مشکل داره خریدم باعث شد تغییر نظر بدهم.
12 تشکر شده توسط : ROSA Maxxine

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir