نظرات | رهگذر
ترتیب نمایش
من هم شخصا از عطرای شیرین خوشم نمیاد؛ این عطر رو یکی دوساعت بعد از اسپری کردن به نظرم خیلی شیرین میشه؛و اذیت میشم از شیرینیش
سلام دوستان.
من این عطر رو به تازگی هدیه گرفتم ولی زیاد نپسندیدمش ؛ به نظرم بعد از یکی دو ساعت شیرینیش خیلی زیاد میشه ؛ از طرفی کلا عطر رفرش و باطراوتی نیست برام. البته اطرافیان معمولا خوششون میاد از بوش.
ماندگاریش هم واقعا زیاده. طوری که من یک یا دو پاف ازش به لباسم میزنم و فرداش همون موقع ها لباس رو بو میکنم بوی عطر به وضوح به مشام میرسه با وجود اینکه بویاییم قوی نیست؛ فکر کنم به همین دلیل باشه که یکی از دوستان تو کامنتای بالا گفته بودن ۶-۷ پاف زدن و سرشون درد گرفته؛اسپری کردن ۶-۷ پاف برای این عطر خیلیییییییی زیاده .

اینم بگم که متعجب شدم بعضی دوستان گفته بودن ماندگاری و پخش بوش بالا نیست ؛ شاید عطری که تهیه کردن اصل نبوده و به اسم اصل خریدن.
3 تشکر شده توسط : Anahita Kian Nik هاشم پور

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir