نظرات | arwananders
ترتیب نمایش
سلام دوستان
در مورد بحث آقای Jeremy باید عرض بکنم که خودش همون اول میگفت نسخه ی edp این عطر برترین عطر بین نسخ دیگر است حالا حرف خود را عوض میکند و میگوید edt. ایشون اون اوایل کانتنت بهتری در YouTube داشت ولی متاسفانه در حال حاضر اصلا دیدن ویدیو های ایشون رو توصیه نمیکنم یعنی توصیه نمیکنم درمورد عطر ها به حرف ایشون گوش کنید و بو نکرده عطری رو خریداری کنید.
من کانال جرمی رو از همان اوایل دنبال می کردم اما واقعا در دوسال اخیر بسیار ضعیف و بی کیفیت ویدیو می سازه. ایشون چندین با لیست های تاپ تن می‌دادند ولی از وقتی این لیست ها تکراری شدند سعی در تکرار لیست ها کردند حتی به خاطر همین بسیاری از ویدیو های خود را پاک کرد. مثلا این فرد چندین بار review دیور ساواج رو گذاشته.
از وقتی هم که در کار عطر ساختن رفته ادعا میکنه بهترین عطر ها مال خودشه
ترفند ایشون هم اینه که چند تا دختر جلوی دوربین میاره، و پول میده و بعد ده تا عطر میده بو کنن و بعد نظر اون دختر عطر برنده رو مشخص میکنه. دوستان عطر محصول آرایشی یا تکنولوژی و موبایل نیست. هر کس سلیقه ای داره و دلیل نمیشه چون اون دختر میگه این عطر عالی هست. برای شما هم همینطور باشه.
من معتقدم در بحث خرید عطر هیچ شخص نباید دخیل باشه. بینی خودتان و قضاوت خودتان. برای خرید یک عطر به هیچ وجه نظر هیچ کس را نپرسید. حتی از فروشنده.
به هر حال این نقد من است بر کانال جرمی
4 تشکر شده توسط : Saeed Faramarzi Amirhossein
از تولیدات جدید آیدل خبر ندارم ولی توی این سه تا بنظر من، مثل دوستمان گرلن رو تایید میکنم
ولی یادتان باشد که گرلن رو تست کنید چون ممکنه اون لطافت های او اوآمو رو نداشته باشه ولی واقعا عطر با ارزشیه
1 تشکر شده توسط : سجاد مردانپور
این عطر دیگه فقط ارزش موندن توی کلکسیون ها رو داره.
بوی این عطر با این که نزدیک صد سال سن داره برای خیلی از دوستان یاد آور خاطرات قدیمه ولی خیلی هام میگن که بوی صابون های قدیمی رو میده یا از این جور حرفا.
من خودم بوی این عطر رو بعنوان یه کلاسیک حرفه ای دوست دارم ولی پوشیدنش رو اصلا مطمئن نیستم. میگم هم از نظر ماندگاری و هم پخش بو دیگه عطر سابق نیست ولی هنوز برای من دوست داشتی هست.
خوبی دنیای عطر هم همینه همیشه سلیقه ها با هم یکی درنمیاد مثلا من عطری رو دوست دارم که بابام ازش متنفره ولی برعکس اون چیزی رو دوست داره که من بدم میاد.
این اصلا چیز زشت و عیبی نیست که از یه عطر بدمون بیاد، آقا سلیقه هست دیگه!
ممنون از این که نظرتان رو با صداقت درمورد عطر میگین
2 تشکر شده توسط : پارسی غلامرضا
دوست عزیز من نسخه ۲۰۱۷ رو دارم که پخش و ماندگاری خیلی زیاد نداره، نه اینکه اصلا حس نشه، ولی ۴ الی ۵ ساعت جواب میده. اگه هزینش مهم نیست این شفافیت بیشتری نسبت به بنز داره ولی گفتم کلا به هزینه بالاش نمی ارزه بلایند بای شه، نسخه جدید رو حتما تست کنید
2 تشکر شده توسط : هیچکس نوید ابوطالبی جهرمی
خب بلک ارکید با تمام جنجالی که در بازار به پا کرد فکر میکنم دیگه موقع افولشه.
عطری که میتونست اگر اینقدر مشابه نداشت، جذاب باشه و نظر ها رو بخودش جلب کنه. عطر من تولید ۲۰۱۵ هست و نمیدونم در این چهار سال چه بلایی سر اون اومده ولی عطری هست که حدود دو هفته است مدام از اون استفاده میکنم. حقیقتش هفته ی اول کمی برام سردرد ایجاد میکرد اما الان یاد گرفتم که چگونه ازش استفاده کنم. این عطر اصلا نباید نزدیک به بینی و کلا ناحیه صورت اسپری بشه و من خودم کاری که میکنم اینه که زیر لباس و روی پوست بدنم اسپری میکنم و بعد لباس رو می پوشم اینطوری دیگه اذیت نمی کنه.
ماندگاری نسبتا خوبی داره و حدود ۴ ساعت می مونه اما پخش بوی بسیار قوی در یکی دو ساعت اول داره
یعنی این عطر اتفاقا ماندگاری معمولی داره ولی بخاطر حجیم بودن و بسیار بسیار شیرین بودن احساس میکنید خیلی موندگاره
بعد از دو هفته میتونم ادویه و روایح دودی ببیشتری حس کنم در صورتی که هفته ی اول واقعا فقط بوی میوه و شیرین انگور و وانیل میداد بنظرم
بیشتر از ۲ اسپری نکنید
با توجه به سرنوشت نا معلوم عطر توی این چند سال و قیمت بالاش میتونم بگم دیگه خیلی ارزش خرید نداره و بنظرم بلک ارکید بعد از این که بوی عامی پیدا کرد دیگه ارزشش رو از دست داد
2 تشکر شده توسط : samaneh نوید ابوطالبی جهرمی
هیچکدام از نت های بالا را در تست این عطر نفهمیدم
این عطر بشدت بوی عربی داره و با تست اون یاد یک صحرای سوزان که در آن بوی عود و زعفران میاد افتادم!
بنظر شخصی من این اصلا اسم مناسبی نداره و باید میشد: عود الزعفران!!
1 تشکر شده توسط : آرش راشدی
ماندگاری و پخش بو
این عطر بسیار ساده است و اصلا حرفی برای گفتن در زمینه ی یونیک بودن نداره
صرفا اگر دنبال یه رایحه ی لذت بخش برای اطرافیان، با ماندگاری و پخش بالا هستید گزینه ی خوبی هست
در ضمن برای کادو دادن گزینه ی خوبی است
1 تشکر شده توسط : سعید سعید
کاملا مخالفم
سلام. طرفداران این عطر 2 دسته اند
دسته ی اول عاشق تاریکی و حالت تلخ و غمناک این عطر بدلیل عناصر وتیوری مانند هستند
دسته ی دیگر عاشق طراوت اولیه و مرطوب سرو در این عطر هستند
قطعا جایگزین کردن لالیک با عطر دیگری حتی با فلنکر هایش کار بسیار سختی است اما بعنوان پیشنهاد:
1)لالیک اسپورت: بوی شاداب تر و سرزنده تر و باطراوت حاصل از ترنج، گریپ فروت و جوز باقیمتی مناسب
2)لالیک اکستریم: بسیار دودی و شباهت کمتر بکار اصلی و صمغی تر شده نسبت بکار اصلی با پخش متوسط و ماندگاری خوب، ایده آل برای زمستان
3) بنتلی اینتس ابسلوت: بوی شبیه به لالیک اکستریم اما نه چندان مشابه
4)گوچی گیلتی ابسلوت: چرم وسرو که بوی بشدت حیوانی داره بدون تست نخرید
5)ژووی پرایوت لیبل: تا حدودی مشابه به لالیک اما کیفت بسیار بالاتر و قطعا حداقل 8برابر گرانتر از لالیک
3 تشکر شده توسط : علی معماری نوید ابوطالبی جهرمی
از وقتی قیمت عطر بطرز سرسام آوری بالا رفته، کمتر به عطر افشان سر میزنم. به عنوان کسی که یک روزگاری تمام عشق و امید به زندگی اش تحقیق درباره ی عطر و امتحان کردن عطر ها بود، این روز ها با این قیمت ها حتی جرات ندارم صفحه عطر افشان را باز کنم، عطری که تا سال پیش ۱۷۰ تومن بوده الان شده ۶۰۰ هزار تومن. والا از توان ما خارجه.
گاهی هم گذری به محصولات ریو سر میزنم، واقعا قیمتها مسخره اند و بلکه احمقانه. عطری که ارزش استفاده بعنوان خوشبو کننده هوا را هم ندارد نزدیک دویست هزار تومان قیمت دارد! این جاست که آدم خنده اش میگیرد به حال این روز ها.
ما خودمان این زندگی را انتخاب کردیم؟؟؟؟؟؟
7 تشکر شده توسط : علی جمشیدی Ahura86

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir