نظرات | مهران مهیار
ترتیب نمایش
سلام دوستان عزیز. زینو از تمامی جهات، (قدرت رایحه، پخش و ماندگاری) مقبولیت دارد ونمی توان به راحتی از آن صرف نظر کرد. زینو جدی و شیک است عطری است که نه پیر می شود و نه پیر و جوان می شناسد حتی به لحاظ طراحی اسانس هایش ما را ملزم نمی کند که فقط در هوای خنک از آن بهره مند شویم این را تجربه کردم. زینو کاملا مردانه اما کاملا تلخ نیست، ته بوی شیرین محو پذیری دارد که هیجان خاصی به آن می دهدو بر جذابیتش افزوده است.
2 تشکر شده توسط : علی پارسی
میدونم این کار فوق العاده و منحصربفرد زنانه است و به هیچ وجه نمیتواند حتی مشترک بین زن و مرد باشد اما رایحه ش رو می شناسم( چون سالها پیش یکی از آشنایان خانم از آن استفاده میکرد) و حیفم آمد که نگویم تا به حال هیچ ادکلن زنانه ای رو به این اندازه خوشبو ندیده ام اگه موجود بود فقط برای بوی بسیار بسیار زیبا و دلنشینش حتماً تهیه ش میکردم تا فقط هر روز بوی این ادکلن فوق العاده رو در خاطرم تجدیدکنم خیلی دنبالش در مغازه های مختلف گشتم ولی مناسفانه مثل اینکه تولید نمیشه. خدایا چرا اینچنین خوبان میروند که میروند ؟! ؟! ؟! ؟!

2 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی riha
برخی از روایح نبودشان خسارت به دنیای عطر وادکلن محسوب میشود.
دغدغه عدم تولیدشان مثل ماتم از دست دادن کلی خاطرات دوست داشتنی ست اما یاتاقان از این هم بالاتراست فقط خاطره نیست مثل عطری برای تمام فصول، عطری برای تمام سالهاست. مطمئن باشید یاتاقان سالها پس از تولیدش برای بسیاری از عطاران خواستگاه ایده ی تولید خیلی از روایح پر طرفدار امروزی است که فراتر از یک رایحه در تکمیل و تعریف شخصیت افراد در جامعه نقش ایفا میکنند.
یاتاقان اینگونه عطری است همیشه به یاد ماندنی و
فوق العاده قابل احترام.
8 تشکر شده توسط : Amirhossein رضاحسین نوری
رایحه از نظر خاص بودن (تکراری نبودن بین روایح) 9 از 10
رایحه از نظر کیفیت 8 از 10
پخش بو و ماندگاری متوسط
تقریبا قابل استفاده در همه فصول سال
1 تشکر شده توسط : C.L.O.N.E.R
استارواکر یک عطر مجلسی است با رایحه ی خنک وتلخ و خاص. معرف شخصیت جذاب، جاافتاده
، شیک پوش ، با صلابت مردانه . قدرت و زیبایی اش به حدی است که به راحتی از پخش بو وماندگاری اش میتوان چیزی نگفت.
از رایحه ی خوش و دل انگیز آن ساعتها لذت ببرید و انرژی بگیرید،
بازخورد اطرافیان را به همره دارد اما عزیزان بجای این مباحث (به نظر من ناپخته درفرهنگ ما) برای دل خودتان ازش استفاده کنیداز آن ادکلنهایی است که بعدها خاطره انگیز خواهد شد.
6 تشکر شده توسط : پارسی عماد
رایحه تا چند دقیقه اول خوبه
بعد که به نت میانی میرسه، بهتر که نه باید بگم عالی میشه
در نت نهایی و اصلی همه اینها نابود شده و آنچه باقی میمونه یک رایحه بسیار معمولی است با تم غالب شیرینی که اونهم خاص نیست و، کاملا" تکراریه.
پخش بو و ماندگاری متوسط.
در دسته روایح چرمی و دودی بوی منحصر بفردی دارد فکر نمی کنم مشابه ای داشته باشه کاملا"مجلسی و رسمی است بدون ضمختی کارهای سنگین مجلسی، و در عین حال به شدت مردانه. به طور هنرمندانه ای چند بوی نه چندان متجانس در کنار هم قرار گرفته اند تغییر نت ها به گونه ای است که در نت اصلی شیرینی ملایم و مطبوعی در سایه بوی غالب چرم قرار میگیره و کار رو با جذابیت خاصی که کمتر در روایح چرمی و تلخ سراغ داریم به پایان می برد. آفرین بر هنر طراح یا طراحان سولو پلاتینیوم.
با سلام خدمت مدیر محترم عطرافشان لطفا"در مورد سه گزینه ی، نمی پسندم، می پسندم، عاشقشم، که در اعمال نظرات گذاشته اید تجدیدنظر فرماییدمثلا" بجای این عبارات
میزان درجه ی علاقمندی از یک تا پنج میتوانید درج فرماییدکه گویاتر خواهد بود چون زبان اعداد، ابهام در بیان احساس را از بین میبرد، خیلی وقتها، می پسندم، برای ابراز نظر در مورد یک رایحه کم است و، عاشقشم، زیاد. بین ایندو کجاست؟ قبلا"عذرخواهی میکنم اگر در جایگاه غیر مرتبط مطلبی رو مطرح میکنم.
7 تشکر شده توسط : پارسی عرفان بهمن تاجانی
پخش و ماندگاری خوبی داره اما رایحه اش فقط نظر کسانی رو جلب میکنه که طرفدار بوهای شیرین و آلبالویی هستند.
1 تشکر شده توسط : علیرضا
بطور حتم شباهت چندانی به بلک افگانو نداره. حتی
بعنوان یک ادکلن مستقل باز هم به نظر من کار جالب و قابلی نیست و از کارهای ناموفق ریوهستش. پخش و ماندگاری بالا اما اصل ماجرا یعنی رایحه پایین بسیار پایین.
1 تشکر شده توسط : علی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir