نظرات | صالح رویایی
ترتیب نمایش
بذار برسه
1 تشکر شده توسط : Saghar.perfume
سلام سال نو همه دوستان عطرافشانی مبارک
بالاخره هفته قبل در حالی که بین رفلکشن و هانر مردد بودم با توجه به فصل گرم پیش رو رفلکشن رو انتخاب کردم و خریدم . من قبلن سمپلش رو داشتم . از بوی زیباش لذت میبردم و موندگاری و پخشش هم قابل توجه بود اما این عطری که خریدم بد تو ذوقم زد . نمیدونم چرا ریفرموله این کار رو با این عطر زیبا کرد انگار مثل این میمونه که فرایند ریفرمولیشن این جوریه که 70 درصد عطر رو خالی کنن و بعد با اب مقطر پر کنن . بچکد عطری که من از همین فروشگاه بالا که اسم خودشم تنها تو لیست فروشندگان هست اینه : A19762B068
1 تشکر شده توسط : ashkan h
سلام . دقیقا همینطوره هر عطری جدا از فاکتورهای سن و رسمیت و طبع انگار واسه یه تیپ شخصیتی ساخته شده و هر عطری با هر کسی و تو هر شرایطی جور درنمیاد . اگر عطر رو مثل یه لباس در نظر بگیریم ( چون فعل پوشیدن براش بکار میبرند ) بهتر منظورمو متوجه میشین که ادم هر لباسی رو تو هر موقعیتی و با هر شخصیتی نمیپوشه و عطر هم همینجوره . اینکه سایت ها راجب نت عطرها نظرات متفاوتی رو دارند نمیدونم ولی آدما اگه نسبت به یه عطر نظرشون فرق کنه بنظرم بستگی به طبعشون داره که گرم هست یا سرد یا مرطوب و ... چه بسا یه عطر گرم واسه ی آدم که طبعش سرده حتی تو فصل گرم راحت استفاده بشه ولی یه ادم با طبع گرم حتی دقیقه ای هم نتونه تحمل کنه و همین باعث اختلاف نظر میشه چون از نظر اولی عطر معتدله ولی دومی اونو گرم بدونه .
1 تشکر شده توسط : Behzad Dashti
سلام . کسی میدونه این عطر ریفرموله شده یا نه ؟
از نظر من قبل از همه پسند بودن عطر باید موندگاری و پخش قابل قبولی داشته باشه که دیگران متوجه بوی عطر شما بشن و خوششون هم بیاد از اون رایحه . من از بین سمپل ها و دیکانت هایی که تهیه کردم عطری به همه پسندی رفلکشن آمواج ندیدم . با توجه به اینکه فصل گرم هم در پیش رو داریم واسه بهار و تابستونتون میتونه بهترین انتخابتون باشه .
هفته قبل خریدمش و از لحاظ پخش و موندگاری ناامیدم کرد ولی فهمیدم که نباید زیاد به میانگین رای ها اعتماد کنم چون هرگز در حد 8.5 نیست پخش بوش و یا موندگارش . من بخام نمره بدم نمره ی 4 میگیره ازم چه پخش بو و چه موندگاری
فرشاد فقط بگو کجا انداختیش
2 تشکر شده توسط : هاشم پور اینوکتوس
از همین برند شنل ادکلن آلور هوم اسپرت واقعا خوشبو و خاص هست و پخش و موندگاری قابل قبولی هم داره
اولین ادکلن ارجینال و برندی که گرفتم همین پرفیوم بلو شنل بود و از شادابی بوش واقعا شگفت زده شدم و لذت بردم ولی متاسفانه موندگاری و پخش بوی جالبی ازش ندیدم حتی وقتی که ده پونزده بار اسپری میکردم . با این قیمتی که این سایت ها برای فروش گذاشتن واقعا نمیارزه . از نظر من ارزش واقعی این عطر 250 باید باشه و اینم بخاطر کیفیت و شادابی رایحش وگرنه بیشتر از این قیمت واقعا نمی ارزه .
سلام دوستان . داداشم امروز از بندر عباس که برگشت یه عطر بلک افغان به قیمت 540 گرفته بود که روی جعبش نوشته ساخت ایتالیا و بچ کد لیزری هم روی شیشه نداره فقط یه کد 03165 با جوهر کف شیشه نوشته شده . از دوستانی که این عطر رو داشتن و یا اطلاع دارن میخواستم بپرسم آیا این عطر تقلبیه ؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir