نظرات | هومان نظری مدارا
ترتیب نمایش
سلام
با عرض پوزش از جناب ایکاروس و سایر دوستان به خاطر اشتباه صورت گرفته که باعث رنجش ایشان گردید، از این پس از این اکانت نظری منتشر نخواهد شد از مدیر هم میخواهم جهت جلوگیری از ادامه سوتفاهم در صورت صلاحدید نظرات قبلی را نیز پاک کنند.
سلام
نتهای میانی این عطر به طور کامل ذکر نشده، اصلی ترین نت آن (Opium) است که از ابتدا تا پایان عطر جود داره، رایحه ای فوق العاده تلخ، دودی و اسپایسسی به همراه برگ تازه چای در شروع و چرم در انتها مناسب فصول سرد سال با ماندگاری و پخش بسیار بالا که ممکنه در صورت اسپری زیاد با توجه با شدت پخش آن در محیط بسته کمی آزار دهنده باشد، به طور حتم کسانی که طرفدار رایحه های تاریک و تلخ مانند Black Afgano و Opus VII هستند از این شاهکار هم لذت می برند و می تواند جایگزین با کیفیت و خوبی برای Black Afgano که بارها از آن کپی شده باشد.
سلام
به عطرهای خوبی از گروه فوژه اشاره شد به غیر از این کارها فوژه بنگال از امپایر نیز کار ارزنده ای در این گروه می باشد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir