نظرات | zahraav
ترتیب نمایش
rose عزیز ممنون از کامنت زیبات.ادیکت و هیپنوتیک و تست داشتم جفتشونم یه بوی خشن وانیل دارن که اصلا خوشایندم نیست.poison girl هم اون بورو داره؟!
بین پویزن ها کدومش خوش رایحه تره و برای یه دختر ۲۵ ساله مناسبه؟باتوجه به اینکه من خیلی از جاسمین نوار بولگاری خوشم میاد از پویزن هام خوشم میاد؟!
نت پایانیش یک کهنگی شیرین داره که خیلی خوشایندمه کسی میدونه بوی چیه؟پچولیه؟مشکه؟
با توجه به اینکه pure poison بوی یاس داره ممکنه ازش خوشم بیاد؟
کسی بین poison ها تست داشته؟کدومشو بهم پیشنهاد میکنید
من یدونه ازینا خریدم اما شکل شیشه اش فرق داره ازین بلندتره و مخروطیه لبه ی طلایی پایینشم نداره.یعنی فیکه؟! :(
نمیدونم چرا حس میکنم یکم بوی عطر مشهدی میده؟
2 تشکر شده توسط : آلالیتا آرامیس
بغیر از انگور فرنگی هیچ بوی دیگه ای حس نمیکنم!بوی ادامس میده
2 تشکر شده توسط : Maary آرامیس
من یه عطر شیک و رسمی با پخش بو و ماندگاری بالا میخوام و اینکه ۲۴ سالمه از بوهای شرقی و گرم و تا حدودی شیرین(نه به شیرینی la vie est belle) خوشم میاد عاشق بوی jasmin noir bvlgari هستم از بین عطرهای زیر کدوم رو پیشنهاد میکنید؟
elle
elie saab intense
si intense
سنگین،رسمی،باکلاس.اعتماد بنفس ادمو بالا میبره و غالبه به بقیه بو ها.یکم شبیه versace cristal noire.بوی شبای تابستونو میده بوی کوچه هایی که تو خونه هاشون یاس کاشتن.وقتی رد میشی یه مه ملایم میزنه و بوی یاس میپیچه.یک خانم با یک پیرهن بلند مشکی موی مشکی چشم ابروی مشکی و رژ قرمز!
2 تشکر شده توسط : عاطفه نظری آرامیس
یه چیز دوست داشتنی بین ابنبات پرتقالی و پشمک وانیلی.به نظرمن لایت و دخترونس و کاملا مناسب برای زیر بیست و پنج سال برعکس نظر بقیه
1 تشکر شده توسط : 00989301495458(mohammadaskari)

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir