نظرات | Le Petit Prince
ترتیب نمایش
وقتی قید میشه برای محیط کاری، و وقتی نظرخواهی میشه اونم تو یه فضای عمومی پاسخ چندان نامربوطی هم نیست.
ایشون یک جمله گفتن "محل كار مناسب عطر هاي اغواگر نيست !" همون طور که مناسب عطرهای کژوال، سنگین، تند و ... هم نیست. همونطور که عطرهای رسمی هم مناسب فضای پیک نیک و کلاب نیست.
قضاوت و احترام و قانون و جار زدن رو از کجا آوردید؟ اگر همه چیز به خود آدم مربوطه پس قید بفرمایید حتما پرسش و پاسخ و نظرخواهی در مورد عطرها رو ممنوع کنند

5 تشکر شده توسط : آیدا mahi
اونطور که دوستان گفتن عطرهای برند ژاک بوگارت اصلا ریفرموله نشده و اخطاریه ای مبنی بر خطرناک بودن و لزوم اصلاح ساختار دریافت نکرده. اینکه کاراشون مورد پسندتون نیست یک چیزه و اینکه از لحاظ سلامتی مشکل دارن چیز دیگه ای.
3 تشکر شده توسط : شهریار Yaser
رایحه آغازین مزخرفی داره ولی بعد از 5 دقیقه خیلی خوب میشه و با گذشت زمان خوشبوتر هم میشه. بستر و قلب کار واقعا مطبوعه.
با سلام به هر دو بزرگوار
خواستم نظرم رو راجع به درخواستتون به عنوان یک کاربر و خواننده ی تازه وارد و معمولی بگم.
اتفاقا خیلی خوشحال شدم که دیدم این نظرات پاک نشده و به نظرم چه بهتر که باشن و خواننده ها خودشون قضاوت کنن. درج نظر یه آدم معلوم الحال که با بلغور کردن چهار تا واژه ی دم دستی و دستمالی شده سعی در خودنمایی، خریدن توجه و حمله به کاربرای دیگه داره نباید باعث ناراحتی هیچ کسی بشه. وجود این نظر و جواب های مناسب باقی کاربرها باعث میشه همه متوجه بشن که یک سایت مرجع در مورد عطر جای این افاضات نیست.
در باقی موارد با شما دوستان اتفاق نظر دارم. ولی فکر می کنم وجود یک فروم در این زمینه برای بحث و گفتگو خیلی ازین مشکلات و بعضاً سوء تفاهم ها رو حل میکنه. هنوز هم در دوره ی فیسبوک و اینستاگرام و این دست شبکه های اجتماعی اعتقاد دارم برای پی گرفتن یک مبحث به صورت تخصصی فروم بهترین مدیوم هست.
حتی اسم کار هم مشکل داره! چه رسد به رایحه :\
دوستانی که این محصول رو خریدن آیا batch code محصول 9 کاراکتری هست؟ به نظر میاد محصولی که خریدم با فرمت استاندارد بچ کدهای لالیک که توی سایت checkfresh هم اومده تطابق نداره. هر چقدر هم که امتحان کردم توی هر دو سایت مربوطه چنین کدی رو قبول نکردن. خواستم ببینم برای شما هم همینطوره؟ زیر شیشه عطر هم مشخصات چاپ نشده بلکه برچسب خورده و نحوه درج بچ کد هم ناشیانست. فکر میکنم بحث بوی آب هویج که یکی از دوستان مطرح کردن پربیراه نباشه البته در مورد نسخه ی تقلبی محصول. انتظار نداشتم سایت های اینترنتی به ظاهر معتبر جنس مشکل دار بفروشن.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir