نظرات | شاهين
ترتیب نمایش
خاص، با وقار، سنگین ...
مورد پسند سلیقه های خاص ...
بسیار خودنما و جذاب

من چند ساله که ازش لذت میبرم و با وجود اینکه ادکلنهای خوبی دارم این ادکلن خاص منه و با وسواس ازش استفاده میکنم !

2 تشکر شده توسط : Amirhossein Ambre russe
دیروز این ادکلن رو بعنوان هدیه تولدم گرفتم بسیار بوی شیکی داره و بر خلاف نظر دوستان ماندگاریه فوق العاده ای داشت . یه پاف زدم رفتم فوتبال و برگشتم و هنوز پخش فوق العاده ای داشت و جالبتر اینکه بعد از دوش گرفتن همسرم از نزدیک بو کرد و گفت هنوز بوش مشخصه !
ولی به نظر من هم رایحه اش یه مقدار حس زنانگی داره
درود به همه دوستان بخصوص جناب سام و ایکاروس عزیز
عاشق عطر هستم و تازه وارد این سایت شدم و مطالب جالبی رو در این بحث خوندم و یاد گرفتم . جا داره که تشکر کنم از همه عزیزان . بیشتر از هر چیزی بحث عطرهای گرمی نظرم رو جلب کرد و در واقع مطلبی رو که جناب ایکاروس در مورد عطرهای گرمی مطرح کرد رو متاسفانه من تجربه کردم !
سالها پیش وقتی برای اولین بار عطرهای گرمی وارد ایران شد بدلیل اینکه اطلاعاتم از عطر زیر صفر بود دو سه بار از این عطرها خریدم و استفاده کردم و بلافاصله دچار سرفه و حساسیت زیادی شدم ! الان 41 سالمه و از اوایل جوانی هنوز از این سرفه ها رنج میبرم و حتی وقتی ادکلنهای گرمی رو از دور میبینم ناخوآگاه سرفه میکنم !!!
امیدوارم بدون اطلاع و اینقدر آسون از چیزی استفاده نکنیم و به سلامتی و شخصیت خودمون بیشتر احترام بگذاریم ، هیچ ارزونی بی علت نیست .

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir