نظرات | سپهر
ترتیب نمایش
سلام. آقا مهدی عزیز بنده هم به این اختلاف قیمت شگفت انگیز برخوردم و یک سالی برام جای سوال بود. اما بعدش متوجه شدم که مثل اینکه این عطر یک نسخه Extract de parfum داره و قیمت حدود 1.5 میلیون مربوط به او نسخش هست که بسته بندیش هم متفاوته.
نسخه پرفیومش قیمتی حدود 500 تومن داره.(البته قبل از موج گرانی های اخیر)
واقعا بی نظیره این عطر
1 تشکر شده توسط : مهدی
خواهش می کنم آقا مهدی عزیز. برقرار باشید
2 تشکر شده توسط : امین جلالی مهدی
سلام آقا مهدی و آقا نوید عزیز
عذر می خوام که وارد گفت و گوی شما شدم. می خواستم پیشنهاد می کنم اگر از عطر Blue d'issey تست نداشتید حتما تستش کنید. مطرح ترین عطر این برند هست و رایحه ای به شدت گیاهی و تلخ و تا حدودی مرکباتی داره. من به شخصه از بوییدنش سیر نمی شم. البته واسه بلایند بای پیشنهاد نمی کنم اصلا چون خلیا نمی پسندنش.
آقا نوید عزیز هم فکر می کنم منظورشون Nuit بوده باشه، عطری رسمی تر، گرمتر و شبانه تر و تا حدود ادویه ای و تند. یه نکته عرض کنم که بنده پس از چند ماه استفاده متوجه شدم که تا حدودی آلرژی بنده رو تشدید می کنه. اگر عطرهای تند اذیتتون می کنه در خریدش به این نکته توجه کنید.
1 تشکر شده توسط : مهدی
سلام اشکان عزیز. بنده به شما پیشنهاد می کنم حتما قبل از خرید تستش کنید. اگرچه پخش و ماندگاری خوبی داره اما رایحش تا حدودی خاصه و زیاد مناسب بلایندبای نیست.
.
1 تشکر شده توسط : ashkan h
چه متن تکان دهنده و تامل برانگیزی بود...
برخلاف اغلب زمان های مشابه، این دفعه نتونستم سکوت کنم. چیزی که مشخصه اینه که خیلی از ما به لطف متن های شما و دید متفاوت و عمیقتون به این مقوله جذب دنیای عطر شدیم!
این سایت هم برای امثال من یک مرجع تمام عیاره. علاوه بر آن همانطور که حامی عزیز فرمودند محلی برای آسایش و دور شدن از محیط بیرون هم هست. بنده همیشه قدردان این نوع دیدگاه و اطلاعات فراوانی که ازتون آموختم هستم.
اینکه چرا به چنین تصمیم رسیدید کاملا شخصیه ولی این جمله خیلی تاثیرگذار بود "به هرحال آنقدر حرمت بایستی داشته باشم رویم را زمین نندازید..."
با این وجود امیدوارم باز هم بتونیم از وجود شما در این جمع استفاده کنیم.
برقرار باشید دکتر عزیز
5 تشکر شده توسط : ‌آرش aub رضا
سلام جناب مهدی
من عطر Altitude از این برند رو دارم، در مورد کیفیت باید بگم که همانطور که آقا ایمان فرمودند، کیفیت کاملا متوسط با رایحه ای صابونی و کاملا خطی داره. جذابیت و یا پیچیدگی خاصی از نظر من در رایحش وجود نداره ولی بویی با نشاط و همه پسند داره. البته خیلی زود رایحش دل آدم رو می زنه.
ولی از لحاظ پخش و ماندگاری به نسبت عطرهای خنک بسیار قوی هست. البته نسخه ای که بنده راجع بهش صحبت می کنم رو در حدود 10 ، 12 سال پیش تهیه کرده بودم.
البته من فقط همون کاری که عرض کردم رو تست داشتم از این برند.
1 تشکر شده توسط : مهدی
واقعا بی نظیره! امیدوارم قبل از اینکه بلایی سرش بیاد(دیسکانتینیو، ریفرموله و ...) بتونم یک نسخه ازش تهیه کنم.
تلخ و جذاب و مقتدر
3 تشکر شده توسط : ralph TH_MEN
ارادت داریم جناب خسروی. حتما همینطور بوده قربان!!
در اسرع وقت سمپلش رو از دوستان عزیز تهیه می کنم .
شاد و پیروز باشید
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
ممنون از توصیف زیبات احسان عزیز. واقعا این عطر فوق العاده دلنشین و لطیف هست. اگر کسی به انجیر علاقمند باشه از بوییدنش سیر نمیشه.
2 تشکر شده توسط : احسان TH_MEN
بسیار سپاسگزارم آقای خسروی عزیز از وقتی که صرف این مقایسه کردید. از توصیفتون لذت بردم. به عقیده من یکی از اون عطرهای شاد هست که شما در نظرتون در صفحه دیگری بهشون اشاره کرده بودید.
مواردی که در کنار این کار معرفی کردید سعی می کنم حتما تست کنم.مخصوصا ارمنگیلدو زگنا.
همونطور که ایکاروس عزیز هم فرموده بودند از بهترین رفرنس های برگاموت هست این کار ولی پخش و ماندگاریش کمتر از حد انتظار هست متاسفانه.
امیدوارم این جمع پایدار باشه و همیشه بتونیم از نظرات شما و سایر اساتید استفاده کنیم.
برقرار باشید
2 تشکر شده توسط : ssh TH_MEN

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir