نظرات | فرناز
ترتیب نمایش
عطر ایلی صعب ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی داره به طوری که یه پاف از این عطر کفایت می کنه. اول بوش خیلی قوی و تند ولی بعد از مدت کوتاهی بوی یاس خیلی خوشی از این عطر استشمام می کنید. فکر کنم سال تولید این عطر 2010 باشه چون همین سال بود که این عطر رو از آلمان به عنوان یه عطر جدید خریدم. عطر ایلی صعب فقط مختص ماه های سرد ساله و تابستونا نمیشه ازش استفاده کرد. در آخر این نکته رو هم بگم که عطر خوبیه و از این که خریدمش به هیچ وجه ناراضی نیستم.
6 تشکر شده توسط : سارینا اركيده
چند روز پیش پیور پویزن رو از [...] خریدم. قیمتش خیلی گرون تر از سایت و حتی قیمت خودش به دلار بود. یعنی 640 هزار تومن!! بوش که خیلی خوبه. ماندگاریش هم بد نیست البته نسبت به عطر الی صعب ماندگاری کمتری داره و عطر یاسشم مثل اون تند نیست و فکر کنم اکثرا خوششون بیاد. جَزمین نوار بولگاری رو هم تست کردم بوش خیلی تند و به نظرم آقایون هم می تونن از بولگاری استفاده کنن ولی پویزن یه عطر خاص و زنونه است. در ضمن عطری که خریدم درش بنفش بود و هایلند الکزیر این عطر رو هم نداشت.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir