نظرات | پدرام امیری
ترتیب نمایش
یکی از خوشبوترین ادکلن های سن لورن.
5 تشکر شده توسط : کامبیز سخی TIMELESS
کسی ادکلنی با بوی غالب هندوانه سراغ داره؟
یه نکته هم بگم که گفتنش خالی از لطف نیست. من فکر میکردم که ادکلن های اجمل یا امپر به دلیل ارزون بودن نسخه فیک و تقلبی ندارن چون صرف نمیکنه ولی دیروز تو یه فروشگاه نسخه فیک و اصل اینو باهم بهم نشون دادن که داشتم شاخ در می آوردم. نسخه فیکش متن eau de parfum رو جلدش بزرگ نوشته ولی نسخه اصلی ریز نوشته.
5 تشکر شده توسط : Maliheh آیدا
شباهت زیادی به کوکو مادمازل داره. برای افرادی که علاقه زیادی به کوکو مادمازل دارن ولی قدرت خرید اونو ندارن با قیمت یک دهم میتونن این ادکلن رو تهیه کنن. پخشش خوبه ولی ماندگاریش نه زیاد. من خودم عاشق کوکو مادمازلم.
3 تشکر شده توسط : Maliheh آیدا
ادکلن خنک و شیرین با پخش و ماندگاری خوب میخوای باید invictus از برند pacco raban رو امتحان کنی. البته invictus aqua خیلی به نسخه قبلی شبیهه ولی از اون عامه پسندتره پس همین اینویکتوس آکوا رو بگیر ولی یکم کمیابتره.
من به شما که دانشجوی رشته پزشکی هستین rio enter world و jacques bogart silver scent رو پیشنهاد میکنم. حتما برای تابستون بلایند بای کنید و لذتشو ببرید. هر دو از تحسین شده ترین ادکلن های جشنواره های جهانی هستن.
2 تشکر شده توسط : صادق اف Reza Soltani
کسانی که از اول از اسانس گرمی کول واتر استفاده کردن و به نیت اون میان این ادکلن رو میخرن بگم که زمین تا آسمون با بوی اسانسش متفاوته. اسانس گرمی (آبی رنگش) فوق العاده خوشبوتره و کاملا متفاوت از این ادکلنه. همین مورد برای عطر بلو رالف لورن هم هست و اسانسش بسیار خوشبوتر از ادکلنشه.
2 تشکر شده توسط : کمیل Majidreza kazemi
ادکلن فقط این بقیه پیش این شایعه ای بیش نیستن.
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی معین هاشمی
سلام این تو ایران نیست؟ هیچ سایتی ندارش.
1 تشکر شده توسط : فرهاد پاشائی
کسی در مورد ادکلن پرفروش و معروف montale aoud leather که میگن بیشترین شباهت رو با توسکان لدر داره تجربه ای داره؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir