نظرات | اشکان
ترتیب نمایش
مسیح عزیز، خوندن نظرات شما پر از لذته، نه فقط لذت از خواندن در مورد این جهان جذاب بلکه غرق شدن تو نوشتار... و چقدر این شرایط جذابه
و من با وجود تفاوت سلیقه‌هایی که گاها باهاتون دارم (البته در مورد این کار منظورم نیست) ولی غرق میشم در لذت خواندن و یاد گرفتن
12 تشکر شده توسط : Rezvani nazanin
ایکاروس عزیز سلام
یه راهنمایی که میدونم خیلی عجیب و سخته میخواستم ازتون، من عاشق آمواژ اوپوس ۷، آمواژ اینترلود، پرایوت لیبل از جووی، ویرجین آیلند واتر کرید و مهمتر از همه گوچی پورهوم مرحومم، برای همچین سلیقه عجیب غریب و شلم شوربایی، چه عطر خاصی میتونین پیشنهاد بدین؟ :-)
ببخشید اگر اینقدر سوالم عجیبه
سلام به همگی دوستان و اساتید، چقدر خوندن نظرات اینجا کمک کننده و عالیه، سوالی که داشتم اینه که از کجا میشه سمپل قابل اعتماد کارهارو پیدا کرد؟ متاسفانه اینقدر کارهای تقلبی زیاد هست آدم نمیدونه به کجا میشه اعتماد کرد
منظورتون اینه که پرایویت لیبل هم هایپ شده؟! این کار جووی که اتفاقا تا جایی که می دونم خیلیا نمیشناسنش
کاملا موافقم، منهای فاز اولیه بنتلی که خیلی تند و تیزه، بعد از گذشت 15-20 دقیقه این مرحوم رو یادآوری میکنه
1 تشکر شده توسط : Arian
سلام به همه اساتید، از اونجایی که دوست داشتم اکثر اوقات عطر این کار رو به لباسم بزنم و حتی برای خرید هم با این عطر برم بیرون به توصیه یکی از دوستان شماره 22 عطر بیک رو خریدم که میگفتن شبیه به این کاره، خواستم بگم هیچوقت این اشتباه رو نکین چون تنها بویی که میشه از شماره 22 بیک حس کرد بوی صابونه :)
سلام دوستان
من بنتلی ابسولوت رو تست دارم، به نظرم خیلی شبیه گوچی پور هوم مرحوم هست با این تفاوت که یک مقدار تلخیش نسبت به گوچی کمتره(البته با توجه به مدت زیادی که از آخرین استفاده م از گوچی میگذره ممکنه یکم رایحه ش رو فراموش کرده باشم) خواستم بپرسم این کار شبیه تر به گوچی مرحومه یا بنتلی؟
ممنون
سلام دوستان
من امروز به یه ادکلن برخوردم به اسم morgano afgano بوش کاملا شبیه بلک افغان هست ولی کمپانی تولید کننده ش رو نمیدونم
ماندگاریش نسبت به بلک افغان کمتره
خواستم بپرسم دوستان از این مارک که اسم بردم اطلاعی دارن؟
اسانسشو از کجا پیدا کردین؟ من خیلی گشتم دنبالش ولی نبود:)
دوستان کدوم یک از این کارها بیشتر به گوچی پور هوم نزدیکه؟ اونیکه در زرد داره یا اونی که در سیاه داره؟
ممنون

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir