نظرات | کوروش شاکری
ترتیب نمایش
ممنونم حسن جان
یادمه چند روز پیش یک کامنتی رو خوندم که یکی از دوستان گفته بود از عطرهای joop homme wild و bvlgari man in black استفاده کرده و برای فصل سرد امسال اگه اشتباه نکنم برنامه خرید bvlgari man in black all black edition رو داره. هرچی گشتم نتونستم اون کامنت رو پیدا کنم. چون امکان تست ندارم میخواستم ازشون راهنمایی بگیرم.
باز هم اگر کسی میتونه کمکم کنه ممنونش میشم
ممنونم نوید جان، خیلی لطف کردی
اگه اشتباه نکنم hasan عزیز man in black رو هم داشتن، منتظر توضیحات ایشون و بقیه دوستان هم هستم، با تشکر
hasan جان و نوید نیک عزیز
اگه ممکنه یه مقایسه بین این کار و bvlgari man in black داشته باشید. اینم بگید که برای یه آدم باشخصیت که نه تیپش رسمیه و نه خیلی اسپرت (معمولی و سنگین رنگین) کدومش مناسب تره؟
بقیه دوستانی هم که استفاده داشتن راهنمایی کنن ممنون میشم
hasan جان به خاطر لطفی که به من داشتی کلی گشتم و دو موردی که گفته بودی رو تست کردم...
اس تی دوپونت عود اورینتال زیاد جالب نبود، یه جورایی به حس بویاییم شک کردم، بوی گلاب و زعفران و چوب! شاید من اینطور حس کردم ولی در کل عطر شیرینی بود با ته بوی وانیلی، بالشخصه خوشم نیومد...
اما پولو سوپریم عود، این با اون خیلی فرق میکرد، یه شروع دارچینی تند که تو هوای سرد حال و هوای خوبی بهت میده، خیلی زود بوی عود رو هم حس میکنی که کم کم قویتر میشه و یجورایی بوی چرم هم میده، بعد از حدود سه ساعت دیگه چندان خبری از بوی عود نیست و ته بوی چوبی رو نزدیک به پوستت حس میکنی... به هیچ وجه عطری نیست که بشه پیشنهاد داد بدون تست خریده بشه، ولی اگه ترکیب دارچین و عود رو دوست داری کار ارزشمندیه...
باز هم ممنون از توجهت
تشکر میکنم از s8 عزیز و مهدی ذاکری گل :)
دوستان با توجه به توضیحاتتون متوجه شدم اون سه کار مناسب من نیستند، پس خواهش میکنم دوستان پیشنهاد بدن چه عطرهایی رو تست کنم...
ترجیح میدم مشخصات زیر رو داشته باشه:
گرم و شیک باشه و مناسب یه جوان 30 ساله، با کلاس و خوش پوش (هم رسمی هم اسپرت)، ادویه خوشبو (spicy)، چوب (شاید عود شاداب)، پخش و ماندگاری مناسب (بالاتر از متوسط باشه بهتر) و قیمت زیر 200 (حالا یه مقدار بیشتر هم شد اشکالی نداره)، اگه بوش تا حدودی همه پسند هم باشه و خانم ها بدشون نیاد که دیگه عالیه :)
بی صبرانه منتظر پیشنهادات همه دوستان هستم
دوست عزیز این ادکلنی که فرمودید را در نت سرچ کردم، نه سایت های فارسی و نه انگلیسی نتونستن چیزی پیدا کنن!
برندش ویواریاست؟ املا کلمه همینه؟
حتما اگه تست کردم نظرمو درموردش می نویسم. بازم ممنونم از شما
یه گلگی هم بکنم از اساتید محترم و دیگر دوستان که پاسخ سوال ساده من رو ندادند و یه راهنمایی کوچیک نکردند اما برای برخی از دوستان متن های طولانی نوشتند و گام به گام پیگیر وصول نتیجه مطلوب شدند!
من در سوالم اسم شخص خاصی رو نیاوردم که به قول ایکاروس عزیز پاسخ دادن محدود به اون شخص نشه...
با این حال خودم هم سه گزینه در نظر گرفتم و نظر دوستان رو خواستم:
bentley intense
bentley absolute
bvlgari man in black
از نظر دوستانی که آشنایی دارند کدامیک برای من با مشخصاتی که ذکر کردم مناسبتر است؟
پیشاپیش از وقتی که میگذارید کمال تشکر را دارم
به hasan:
ممنونم دوست عزیز، حتما سر فرصت اگه گیرش بیارم تستش میکنم.
تو این مدت یه مقدار تو اینترنت سرچ کردم به نظرم این گزینه ها هم میتونستن شرایطی رو که گفتم داشته باشن:
bentley intense
bentley absolute
bvlgari man in black
به علت اینکه شرایط تست برام به سختی فراهمه، از دوستان و صدالبته اساتید عزیز خواهشمندم در این مهم مرا یاری کنند، ممنونم
با سلام خدمت تمامی عزیزان عطرافشانی ، ممنون از اینکه بی هیچ مزد و منتی دانش و اطلاعاتتون رو در اختیار دیگران قرار میدید... من در منطقه سردسیر زندگی میکنم که بیشتر سال هوا سرده، دنبال عطری میگردم که گرم و شیک باشه و مناسب یه جوان 30 ساله، با کلاس و خوش پوش... دوست دارم بوی بخور شرقی داشته باشه، در کنارش هم ادویه و چوب (شاید عود)، پخش و ماندگاری مناسب (ترجیحا بالا) و قیمت زیر 200 (حالا یه مقدار بیشتر هم شد اشکالی نداره)، اگه بوش برای خانم ها هم جذاب باشه که دیگه عالیه :)
بی صبرانه منتظر پیشنهادات دوستان و اساتید بزرگوار هستم... با تشکر

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir