نظرات | سعید
ترتیب نمایش
سلام .بله واقعا" جای بزرگوارانی مانند سام و ایکاروس و.... خالیه وقتی بودند خیلی از دانش و تحلیل ها و راهنمایی هاشون استفاده میکردیم.نمیدانم چه شد که به یک باره رفتند و کاربران رو تنها گذاشتند.به هرحال امیدوارم دوباره برگردند تا بتونیم از دانششون استفاده کنیم.....
1 تشکر شده توسط : رضا
سلام به دوستان گرامی.آقایان سام/ایکاروس و دیگر بزرگواران لطفا" بنده رو راهنمایی کنید. لطفا" یک ادکلن لوکس برای بهار و تابستان مناسب بنده سن 20 تیپ هم اسپرت (شلوار لی و کت چرم) با پخش بوی بالا و بازخورد عالی معرفی کنید.ادکلنی که بشه هم توی مهمانی های عید و روزانه استفاده کرد قیمت هم تا حول و حوش 600-700. نظرتون راجب به وتیور گرانیوم کرید و یا Acqua di Parma Essenza di Colonia چیه؟(از بوهای صابونی خوشم نمیاد)پخش بو و بازخورد برام خیلی مهمه وبا توجه به اینکه تستر عطرهای لوکس سخت گیر میاد شاید مجبور بشم بلایند بای کنم.تشکر ازشما.
اتفاقا" رفته بودم بخرم ولی وقتی ch prive رو تست کردم مردد شدم! تشکر از شما.بهترین هارو براتون آرزو میکنم.
سلام سام گرامی. پیور مالت رو پیدا نکردم متاسفانه ولی ch prive رو تست کردم واقعا" در رنج خودش عطر عالی وجذابی هست! بین ارمانی کد پروفومو و پرایو کدومش رو بخرم بهتره به نظرت؟!
جناب سام بزرگوار. بنده تیری ماگلر پیورتونکا رو تست کردم اما اصلا" خوشم نیومد و بوی جالبی نداشت برای بنده!! هیرود ازبرند مارلی رو هم تست کردم واقعا" عالی بود و بوی بسیار خاصی داشت ودرسطح بالاتری از پروفمو قرارمیگیره، اما فکر میکنم برای همون استفاده روزانه ارمانی کد پروفومو بهترین انتخاب باشه ،هرچند که آدم رو به وجد نمیاره.....! ممنون از راهنماییات.
سلام سام عزیز.تیری موگلر کریشن رو پیدا نکردم تست کنم مثل اینکه فعلا" کم یابه!! پرایو که عرض کردید برای کدوم برند هستش؟ و اینکه لطفا" اگه ادکلن بهتر تا رنج قیمت500 400 هزار مدنظرتون هست معرفی بفرمایید ببینم میتونم پیدا کنم برا تست یاخیر! و درآخر اینکه از روی شماره سریال ادکلن میشه فهمید که اورجینال هسن یاخیر؟ تشکر
سلام دوستان گرانقدر، چگونه میتونیم تشخیص بدیم ادکلنی که خریدیم اورجینال هست؟ مثلا" از طریق سریال روی ادکلن امکانش هست؟
سلام دوستان گرانقدر. چگونه میتونیم مطمئین بشیم ادکلنی که میخریم اورجینال هست؟
درود بر شما دوست عزیز.حسین جان بنده رفتم تست کردم این عطر رو بله صحیح میفرمایید بوی خاصی داره و یکم که از اسپری اولیه میگذره بوش بسیار بهترهم میشه! اما متاسفانه ماندگاری و پخش بوش بسیار ضعیف شده و ارزش خرید نداره به نظرم! بنده هم این رو و هم 1MillionAbsolutelyGold و هم کار جدید آرمانی Armani Code Profumo رو تست کردم اما بنده دوکار وان میلیون و آرمانی رو بیشتر پسندیدم به خصوص ارمانی که واقعا" high class هست ! حالا اگر دوستان ادکلن بهتر تا 350 الی 400 سراغ داشتند راهنمایی کنند.تشکر.
ممنونم‌ از سام عزیز و deadhead جان. بله صحیح میفرماییدcreation ادکلن گرم هست اما در این سایت به اشتباه خنک نوشته شده ....! ممنونم از راهنمایی شما مخصوصا" جناب سام،خیلی لطف کردید.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir