نظرات | مریم .
ترتیب نمایش
خیلی از عطرهای گلی همچین واکنشهایی رو باعث میشن، مخصوصا گلهای یاس و مریم که توی عطر ریسکشون بالاست و آدم معمولا یا عاشقشون میشه یا بیزار. من نظرات دوست شما رو کاملا درک می کنم و خودمم مثل ایشونه نظرم.
Quizas, Quizas, Quizas Pasion Loewe رو هم یه تست بکنین شاید پسندیدین. دوستتون هم فکر نکنم با این یکی به مشکلی بربخورن.
1 تشکر شده توسط : محسن داداش نژاد
شالیمار یه عطر ادویه ای تند و سنگین و خیلی خاصه. اصلا عطر همه پسندی نیست. اصلا بدون تست نخرین به نظر من.
توی عطر هم آکورد مثل موسیقی به چند نت هماهنگ با هم گفته میشه که یه تم کلی رو ایجاد میکنن و معمولا هم توی عطرها زیاد تکرار میشن، مثل نتهای پایانی خیلی عطرا که مشابهن.
اما همون نت بهارنارنج که شما میگین درسته، ولی اینجا چون رایحه بهارنارنجی که حس می‌کنیم محصول چند نت بهارنارنج، نرولی، یاس، و یه گل سفید دیگه اس، اصطلاح آکورد رو به کار بردم چون رایحه‌ای که به مشام ما میرسه محصول یه جور هم‌نوایی بین چند نته. شاید هم اشتباه باشه البته :دی
جالبه، منم تجربه مشابهی داشتم با کوکو مادموزل و نرولی پورتوفینو. نرولی پورتوفینو موندگاری و پخش پایینی داره و مخوصا آکورد بهارنارنج اولیه اش خیلی سریع محو میشه و به آکورد سبز برگ مرکباتی میرسه. اما در ترکیبش با کوکو مادموزل، بهارنارنج به شدت رو اومد و موندگاری و قدرتش چند برابر شد، و نتیجه اش یه کوکو مادموزل بهارنارنجی- برگ مرکباتی خیلی خوشبو و ناب شد.
فکر کنم اینو بپسندن. عطر پرطرفداریه، سنگین و شیک و شیرینه ولی شیرینیش در حد دل زننده نیست. بوی گلش هم غالب نیست.
و البته منم به عنوان کسی که از بدون تست خریدن عطرها کلی زیان دیده، توصیه می‌کنم عطری رو بدون تست نخرین.
سلام، با توجه به ۳ عطری که گفتین ایشون خوششون میاد، ظاهرا سلیقه شونبه عطرهای شیرین و سنگین میخوره. به نظرم باید دنبال عطر شیرینی باشین که یکی از نتهای غالبش وانیل یا عسل باشه، عطرهای ۱ و ۳ و ۴ با اون ۳ عطری که گفتین شباهتی ندارن و عطرهای ملایمی هستن، دسکوئرد پوشن از لحاظ سنگینی و شیرینی نزدیکتره به سلیقه شون. نارسیسو رودریگز مشکی نت غالبش مشکه، خریدش برای همسرتون یه کم ریسکیه، چون معلوم نیست از بوی مشک خوششون بیاد. ولی عطر سنگین و زنانه و دلرباییه.
از اینا هم ممکنه خوششون بیاد:
Lalique, Satine
Armani code
Viva la juicy
Dior Addict
Si Giorgio Armani
Cinema YSL
Black XS l'Exces for her
و ....
و Burberry Brit Sheer
خواهش می‌کنم. جای خالی سحر خانم واقعا محسوسه.
عطری که مرکباتی و ادویه ای و گلی و مشکی نباشه و خنک و شیک هم باشه؟ فقط میمونه آکواتیک و میوه ای فکر کنم :D
من بیشتر عطر گلی و مرکباتی و مشکی دوست دارم و در این زمینه مورد نظر شما خیلی تجربه ندارم، دوستان دیگه بهترمی‌تونن راهنماییتون کنن. ولی اینا رو تست کنین شاید پسندیدین:
Womanity,, Thierry Mugler
Amethyst Lalique
Believe Britney Spears (به یاد سحر خانم!)
Womanity Eau pour Elles Thierry Mugler
Chance Eau Tendre
Daisy Eau So Fresh Marc Jacobs
Fresh Essence David Yurman
این عطر میوه ای هست ولی چندان جزو دسته عطرهای خوشمزه محسوب نمیشه به نظر من.
اما از اونجایی که عطر سیب توش غالبه، توی همین مایه ها یعنی عطر ملایم تابستانه با بوی میوه و مخصوصا سیب، اول Fresh Essence از David Yurman، و در مرتبه پایین تر Un Jardin Sur Le Toit از هرمس رو برای تست کردن پیشنهاد میکنم.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir