نظرات | دانیال
ترتیب نمایش
سحر خانوم تا 200 تومن پیشنهادهاتون چی هست؟ تا 300 چطور؟
خیلی ممنون از راهنماییتون خانوم سحر :)
قبلا Cool Water گرفته بودم پسندیده بود البته اینطور میگفت D: . نظر خودم هم روی Happy بود به دلیل طبع معتدلش. البته با تعریفی که از معتدل شنیدم وگرنه اطلاعاتم خیلی زیاد نیست.
حالا برای خودم بخوام تهیه کنم چیارو پیشنهاد میکنید؟ رایحه شیرین باشه که ببخشید حالت تهوع بهم دست میده، بیشتر به تند تمایل دارم کمتر به تلخ. همیشه یه Polar blue mini همراهم هست اونو میزنم گاهی هم Maxi. ولی الان میخوام یه کار تاپ استفاده کنم، زیادی ارزون استفاده کردم هرچند دوسشون داشتم :))
سلام . میخوام از بین این موارد یکی رو به عنوان هدیه بدم که هم ماندگاریش خوب باشه و هم پخش بوی مناسبی داشته باشه و احساس خاص بودن هم به آدم دست بده هرچند شخصیه ولی نظر شما هم ارزشمند. دوستان پیشنهادتون چی هست به ترتیب اولویت؟ سحر خانوم تجربتون بالا هست اگر شما هم کمک کنید ممنون میشم :)
Calvin Klein Euphoria
Hugo Boss Deep Red
Jasmin Noir L'Elixir EDP
Nina L'Elixir
Happy Spirit Elixir d'Amour

اگر در همین رنج قیمت پیشنهاد بهتری هم هست ممنون میشم راهنماییم کنید

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir