AMOUAGE - The Library Collection Opus XIV Royal Tobacco

آمواج د لایبرری کالکشن اپوس 14 رویال توباکو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-70162
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های معطر
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2022
کد کالا : ATR-70162
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 370
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
18,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    20
  • نمی پسندم
    9
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    13
  • + 45 سال
    7
  • روزانه
    2
  • رسمی
    18
تعداد رای های ثبت شده : 89
توضیحات

AMOUAGE The Library Collection Opus XIV Royal Tobacco - آمواج د لایبرری کالکشن اپوس 14 رویال توباکو

نخستین بار در سال 2022 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه - زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . و در دسته عطر های رایحه های معطر قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، ریحان ، هل ، بادیان رومی، لامی ، صمغ کندر ، رز ، اسطوخودوس ، تنباکو ، شکوفه پرتقال ، شیرین بیان ، گل اوسمانتوس ، شنبلیله، دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، وانیل ، خس خس ، صمغ درختچه مر، لابدانیوم، چوب گایاک، عود، صمغ کندر ، بلسان پرویی ، شیره سیاه قیر مانند درخت قان اشاره کرد.

برند آمواج
عطار سسیل زاروکیان
سال عرضه 2022
گروه بویایی رایحه های معطر
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، ریحان ، هل ، بادیان رومی، لامی ، صمغ کندر
اسانس میانی رز ، اسطوخودوس ، تنباکو ، شکوفه پرتقال ، شیرین بیان ، گل اوسمانتوس ، شنبلیله
اسانس پایه دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، وانیل ، خس خس ، صمغ درختچه مر، لابدانیوم، چوب گایاک، عود، صمغ کندر ، بلسان پرویی ، شیره سیاه قیر مانند درخت قان
نمره کاربران
The Library Collection Opus XIV Royal Tobacco-آمواج د لایبرری کالکشن اپوس 14 رویال توباکو
رایحه
8.3
39 رای
ماندگاری
9.4
39 رای
پخش بو
9.2
39 رای
طراحی شیشه
9.3
39 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (31 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
این عطر یک حس شگفت انگیزی در انسان بوجود می آورد.. در مدتی که اسپری کردم, گاهی نوت بالزامیک، گاهی وانیل، گاهی نت آلو خودی نشان دادند، و حتی گاهی شیرین‌بیان, گاهی کارامل! ... شاید این بخاطر بینی آموزش ندیده من باشد، اما تنباکو برای من بسیار کم رنگ است. اگر به عطرهای سبک تر عادت داشته باشید، ممکن است در ابتدا خسته کننده باشد. اما پوشیدن آن چه لذتی دارد اگر به آن فرصت بدهید. پروجکشن و سیلاژ کاملا قوی(تا اینجا کار) ماندگاری روی پوست به راحتی 8تا10 ساعت و چندین روز روی لباس....در فصول سرد استفاده بشود و ترجیحا در دفاتر کاری و محیط کار بصورت مستمر و مداوم استفاده نشود.
01 تیر 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : هاشم پور جواد وزیری

سلام و احترام خدمت دوستان عزیز عطر افشانیم:
Royal Tobacco چهاردهمین مخلوق مجموعه اوپوس آمواج؛ عطرییست آمبری- رزینی ، بالزامی و اینسنسی که پردازشی خشک و طبیعی از تنباکو را با خود به نمایش خواهد گذاشت.
طراحی و ساخته ایی قوی و حرفه ایی از بانو زاروکیان که سویه هایی از روایح کنترل شده اسپایسی رو با پوششی از روایح صمغی ، سوار بر بیسی شفاف و طبیعی از تنباکو کرده است .
با شروعی غلیظ از آکوردی رزینی و بالزامی که خراش های بسیار لطیف و معطر از روایح اسپایسی آن رو همراهی می کنند، کار خودش رو آغاز می کند. غلظت نت های صمغی به کار گرفته شده به حدی بالا و شفاف هست که حسی دودی و غبارآلود در این نت آغازین ایجاد کرده است. خراش هایی معطر و سبزگون از ریحان تازه رو هم من در این شروع احساس کردم.
در میدل نت عطر، فوران رایحه ایی شارپ، شیرین و کمی گزنده از شیرین بیان کاملا مشهود بود که به مرور حالتی نرم و دلچسب از لاوندر اون رو در بر میگیره و به فضای کلی رایحه و اون شروع تهاجمی اولیه کمی آرامش میده.
عطر بسیار پیچیده و شلوغ هست اما شخصا رایحه ایی از رز و نرولی و حتی سویه های فلورال رو در آن نتونستم تشخیص بدم و تنها رایحه ایی که در میدل نت شامم رو درگیر کرد رایحه ایی مارمالاد گون از نت های فروتی (کنستانتره میوه ) بود که بسیار گذرا ظاهر شد و زود از بین رفت و به قول خودمونی یک دالی کرد و رفت.
اما با آغاز نت ماندگار و پایانی عطر و شروع درای داون مجدد حسی اینسنسی اینبار با حال و هوایی از دود تنباکوی در حال سوختن به آکورد اصلی عطر اضافه می شود.من چون سیگاری هستم خوب اون حس و طعم دود سیگار رو در هنگام کام گرفتن متوجه شدم فقط باید سیگار رو در این عطر یک سیگار برگ مرغوب و تازه در نظر بگیرید. رایحه در این مقطع ،طعم و حسی از خود برگ تازه تنباکو و دود حاصل از استعمالش رو دارد که هاله ایی از روایح صمغی و بالزامی مجددا آنها رو در بر گرفتند و در لابه لای این حجم از تنباکو و دود ، رایحه ایی غلیظ و تلخ و گزنده رو در پس زمینه ایجاد کرده است.
Royal Tobacco چهاردهمین شوالیه کتابخانه اوپوس است که به نظر شخصی من عطری بسیار بسیار مردانه و خشمگین ظاهر شده و در اوج اصالت و اشرافیت قدرت خودش رو به مخاطبین تحمیل خواهد کرد. عطری غنی و پیچیده و با صلابت که بسیار لوکس طراحی شده.
خوشبختانه یا بدبختانه این عطر ها برای شامه من حال خوب کن هستند و خیلی از جنس روایح اینچنینی لذت می برم و چه بیشتر خواهد شد این لذت وقتی دستان خانم زاروکیان طراح و سازنده این عطر ها باشد.به نظرم خانم زاروکیان تبحر و استعداد خاصی در طراحی روایح خشن و مردانه دارد.
پرفومنس کار شدیدا بالاست و پخش خوب و ماندگاری بلند مدتی نیز دارد.
پیروز باشید دوستان
24 خرداد 1402 پاسخ تشکر
42 تشکر شده توسط : هاشم پور شاهو فتحی

این عطر رو تست کردم .عطر خیلی خوبیه ،البته منظور از تنباکو در این کار ،، رایحه خاکستر سیگار،، هست . عطر جاسمین سیگارت از برند اتات لیبغ ، کمی با این عطر شباهت دارد ب دلیل وجود رایحه خاکستر سیگار.
19 خرداد 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : هاشم پور  امیرحسین
کاملا موافقم درست زدید وسط خال 👏👏
08 تیر 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
با وجود اینکه از اپوس ۱۳ ارزونتره انا از دید من هم کیفیت رایحه و هم پرفورمنسش بهتره بوی تنباکویی فوقالعاده با پرفورمنس عالی همون چیزی که از عطاری مثل زاروکیان انتظار میره از دید من شاهکاره
02 خرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : هاشم پور جواد وزیری

نمیدونم چرا در رای هرم بویایی این عطر امبری وشیرین ذکر شده در حالی که نه امبریه نه شیرین تلخ هم نیست در عوض کاملاکندری و دودیه تو نتهای این عطر باریجه نیست اما ترکیب کلی عطر فضایی باریجه ای رو میسازه که فکر کنم حاصل ترکیب لادن وشیره غان و صمغ این فضا روتداعی میکنه. مشابه این عطر و ندیدم ساده رو راست شفاف وقابل طبقه بندی نیست کمی مرموزه ونمیتونم بگم مناسب چه زمان ومکانیه
11 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 امید

با سلام
تنباکو در این عطر نه شبیه پیپ یا قلیان بلکه کاملا به سیگار داخل پاکت ( چیزی شبیه به سیگار بهمن سوییسی) شباهت داره ، اگر شکلات تلخ درصد بالا رو تست کرده باشید حالتی تلخ و ترش داره که در این عطر کاملا احساس میشه
نتیجه اینکه عطر خوبیه و جالب اینجاست که نظرات مثبتی هم ازش دریافت میکنید پخش بو و ماندگاری بالایی هم داره
03 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : پیمان عبدی 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
درود
و البته براي من بسيار بسيار دودي ( سوختن هيزم) بود.
احتمال سر درد هم درش بالاست. حداقل سن استفاده هم بنظرم بالاي چهل هست
03 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : سعید سوشیانت

رایحه واقعی و طبیعی تنباکو (نه حس آلبالو طور) در کنار انواع و اقسام ادویه و شیرین بیان و یه حس دودی و دارویی تو این عطر مشهوده . همه پسند نیست قطعا. ضمن اینکه پرفورمنس فوق العاده ای داره.
11 فروردین 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 derrick

بسیار ادویه ای کمی شیرین و دودی .که تنباکو در زیر یه حس گرم و شیرین میده. دود در این عطر کاملا از بیرچ تار س میشه دودی نه از نوع بخور. بسیار شیک . و برا دوستداران ادویه ای و دودی کاری باکیفیت میباشد. نمیدونم یونیک هست یا نه ولی کمی حس میکنم جایی بوش و شنیدم.
18 بهمن 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆  حسینی

چقدر خوشبو و دلنشین است این. کیفیت رایحه عالی ، البته در مورد پرفورمنس آن فعلا نمیتونم نظر بدم.

[EDITED] 1401/10/11 19:55
11 دی 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 کامبیز سخی

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
ارزشی از شخصیت امواج که رایحه ای شلوغ و تند و تیز از ترکیبات معطر و تنباکو را خلق کرده است. شخصیتی از دیدگاه بانویی که درک تنباکو را از دیدگاه مردان، به درستی درک نمی‌کند. شخصیتی که در اصالتش شکی نیست اما برای مردانه بودن نیازمند خشم و اندکی عطوفت است. شخصیتی که اصالت مردانگی را در لابلای ازدحام نت‌های معطر، پوشش داده است. شخصیتی که با بونوازی و تن‌پوش آن به ارزشی هدفمند پی میبرید اما همچنان از اصول مردانگی، کم دارد و آن درک بانوی خلاق از درک تنباکوی مردان است....
عطری با رایحه ای از شهد تند و تاریک در بستر تنباکو که بسیار خوشبو و جذاب است اما از نظر من اصالت درک مردانگی از تنباکو را ضعیفتر از درک تنباکو در دیور توباکالر خلق کرده است. ای کاش نت تنباکو را در کل هرم بویایی قرار می‌داد تا با روایح بسیار جذاب و دلپذیرش، لذتی مضاعف را تجربه می‌کردیم.
عطری اصیل که حداقل در سایر عطرها، حافظه ندارم و کیفیتی بسیار شفاف در روایح با ماندگاری سه بار حرکت زمین به دور خود روی لباس فقط لباسهای ضخیم بافتی مثل ژاکت مخملی یا پلیور یا پیراهن های پولار که داخل کمد باشند و حدود ۱۲ ساعت روی لباسهای چرم و کاپشن های پلی استر و حدود ۶ ساعت روی پوست با پراکنش متوسط تا خوب بسته به شیمی پوست و میزان تحرک و دمای محیط.
سپاس از همراهی شما بزرگواران...‌‌ ‌
07 دی 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : امیر علوانی محمد جواد رضوانی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟