AMOUAGE - The Library Collection Opus XIV Royal Tobacco

آمواج د لایبرری کالکشن اپوس 14 رویال توباکو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-70162
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های معطر
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2022
کد کالا : ATR-70162
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 370
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
18,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    20
  • نمی پسندم
    9
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    13
  • + 45 سال
    7
  • روزانه
    2
  • رسمی
    18
تعداد رای های ثبت شده : 89
توضیحات

AMOUAGE The Library Collection Opus XIV Royal Tobacco - آمواج د لایبرری کالکشن اپوس 14 رویال توباکو

نخستین بار در سال 2022 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه - زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . و در دسته عطر های رایحه های معطر قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، ریحان ، هل ، بادیان رومی، لامی ، صمغ کندر ، رز ، اسطوخودوس ، تنباکو ، شکوفه پرتقال ، شیرین بیان ، گل اوسمانتوس ، شنبلیله، دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، وانیل ، خس خس ، صمغ درختچه مر، لابدانیوم، چوب گایاک، عود، صمغ کندر ، بلسان پرویی ، شیره سیاه قیر مانند درخت قان اشاره کرد.

برند آمواج
عطار سسیل زاروکیان
سال عرضه 2022
گروه بویایی رایحه های معطر
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، ریحان ، هل ، بادیان رومی، لامی ، صمغ کندر
اسانس میانی رز ، اسطوخودوس ، تنباکو ، شکوفه پرتقال ، شیرین بیان ، گل اوسمانتوس ، شنبلیله
اسانس پایه دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، وانیل ، خس خس ، صمغ درختچه مر، لابدانیوم، چوب گایاک، عود، صمغ کندر ، بلسان پرویی ، شیره سیاه قیر مانند درخت قان
نمره کاربران
The Library Collection Opus XIV Royal Tobacco-آمواج د لایبرری کالکشن اپوس 14 رویال توباکو
رایحه
8.3
39 رای
ماندگاری
9.4
39 رای
پخش بو
9.2
39 رای
طراحی شیشه
9.3
39 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (31 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
عرض ادب و احترام خدمت دوستان عزیزم.
چند وقتی بود که به دنبال خرید این کار برای بک اپ سال اینده بودم.از اونجایی که ده روز پیش توان خریدشو نداشتم به خودم گفتم اشکالی نداره یکی دو هفته بعد میخریش.خلاصه که بعد از ده روز پول جمع کردم و با دل خودش و لب خندان به قصد خرید رفتم تو فروشگاه و با شنیدن قیمت،خنده بر لبم خشک شد و ذهنم پر شد از واژه های منشوری و نیاز به سانسور.
افزایش قیمت ۳ میلیونی در طی ده روز!!! از خریدم منصرف شدم و در حالی که داشت از مغزم بخار بلند میشد از فروشگاه اومدم بیرون.
به حدی از این اتفاق دلسرد شدم که ترجیح میدم برای ارامش روان خودم هم که شده تا چند ماه اینده عطر گرون قیمتی رو تهیه نکنم.
از اونجایی که خاطره خیلی بدی از این کار تو ذهنم ثبت شد،امیدوارم عمری باشه تا در جشن شادی ایران،یعنی همون روزی که دیگه دغدغه این چیزارو نداریم از این عطر استفاده کنم تا این تصورات بد رو بشوره و ببره.
این مدت برای خرید عطر حاضر شدم خیلی از هزینه هارو محدود کنم و از خیلی از دلخوشی هام بزنم و حتی غذاهایی که قبلا میخوردم رو هم نخورم تا بتونم این عشق رو حفظ کنم،اما درست به مانند عشق های این دور و زمانه که کمبود پول اکثرشون رو نابود میکنه،سرنوشت این عشق هم با پول گره خورده و افزایش تورم اون رو نابود خواهد کرد.البته این عشق ابدیه و درست به مانند اتش زیر خاکستر دوباره جون میگیره و با درست شدن اوضاع شعله ور میشه.
14 بهمن 1402 پاسخ تشکر
68 تشکر شده توسط : فرهاد ح الف.ر ش
به امید اون روز برای همه
14 بهمن 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : مجتبی برزه مهدی
درود به همه دوستان. آقا مهربد من که خیلی وقتها میگم‌ قید عشقمو بزنم. آدم که همیشه به عشقش نمیرسه. بعد به خودم میگم اگه این دلخوشی رو هم از خودم بگیرم که دیگه چیزی نمیمونه. پس چیکار کنم توی این زندگی؟ هزینه‌های ورزش و بدنسازی هم خیلی رفته بالا. میگم قید تغذیه ورزشی رو بزنم بعدش دوباره میگم اگه اینطوریه که باید قید همه چی رو بزنم و بجای لذت بردن از زندگی فقط قسط و اجاره بدم. حتی کوچکترین لذتها برای ما شده آرزو. به کی بگیم این دردها رو. کجای دنیا ما رو میفهمن؟

[EDITED] 1402/11/14 19:21
14 بهمن 1402 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : امید فرهاد ح

سلام و احترام خدمت دوستان عزیز عطر افشانیم:
Royal Tobacco چهاردهمین مخلوق مجموعه اوپوس آمواج؛ عطرییست آمبری- رزینی ، بالزامی و اینسنسی که پردازشی خشک و طبیعی از تنباکو را با خود به نمایش خواهد گذاشت.
طراحی و ساخته ایی قوی و حرفه ایی از بانو زاروکیان که سویه هایی از روایح کنترل شده اسپایسی رو با پوششی از روایح صمغی ، سوار بر بیسی شفاف و طبیعی از تنباکو کرده است .
با شروعی غلیظ از آکوردی رزینی و بالزامی که خراش های بسیار لطیف و معطر از روایح اسپایسی آن رو همراهی می کنند، کار خودش رو آغاز می کند. غلظت نت های صمغی به کار گرفته شده به حدی بالا و شفاف هست که حسی دودی و غبارآلود در این نت آغازین ایجاد کرده است. خراش هایی معطر و سبزگون از ریحان تازه رو هم من در این شروع احساس کردم.
در میدل نت عطر، فوران رایحه ایی شارپ، شیرین و کمی گزنده از شیرین بیان کاملا مشهود بود که به مرور حالتی نرم و دلچسب از لاوندر اون رو در بر میگیره و به فضای کلی رایحه و اون شروع تهاجمی اولیه کمی آرامش میده.
عطر بسیار پیچیده و شلوغ هست اما شخصا رایحه ایی از رز و نرولی و حتی سویه های فلورال رو در آن نتونستم تشخیص بدم و تنها رایحه ایی که در میدل نت شامم رو درگیر کرد رایحه ایی مارمالاد گون از نت های فروتی (کنستانتره میوه ) بود که بسیار گذرا ظاهر شد و زود از بین رفت و به قول خودمونی یک دالی کرد و رفت.
اما با آغاز نت ماندگار و پایانی عطر و شروع درای داون مجدد حسی اینسنسی اینبار با حال و هوایی از دود تنباکوی در حال سوختن به آکورد اصلی عطر اضافه می شود.من چون سیگاری هستم خوب اون حس و طعم دود سیگار رو در هنگام کام گرفتن متوجه شدم فقط باید سیگار رو در این عطر یک سیگار برگ مرغوب و تازه در نظر بگیرید. رایحه در این مقطع ،طعم و حسی از خود برگ تازه تنباکو و دود حاصل از استعمالش رو دارد که هاله ایی از روایح صمغی و بالزامی مجددا آنها رو در بر گرفتند و در لابه لای این حجم از تنباکو و دود ، رایحه ایی غلیظ و تلخ و گزنده رو در پس زمینه ایجاد کرده است.
Royal Tobacco چهاردهمین شوالیه کتابخانه اوپوس است که به نظر شخصی من عطری بسیار بسیار مردانه و خشمگین ظاهر شده و در اوج اصالت و اشرافیت قدرت خودش رو به مخاطبین تحمیل خواهد کرد. عطری غنی و پیچیده و با صلابت که بسیار لوکس طراحی شده.
خوشبختانه یا بدبختانه این عطر ها برای شامه من حال خوب کن هستند و خیلی از جنس روایح اینچنینی لذت می برم و چه بیشتر خواهد شد این لذت وقتی دستان خانم زاروکیان طراح و سازنده این عطر ها باشد.به نظرم خانم زاروکیان تبحر و استعداد خاصی در طراحی روایح خشن و مردانه دارد.
پرفومنس کار شدیدا بالاست و پخش خوب و ماندگاری بلند مدتی نیز دارد.
پیروز باشید دوستان
24 خرداد 1402 پاسخ تشکر
42 تشکر شده توسط : هاشم پور شاهو فتحی

با سلام به همه عزیزان معطر
از معدود عطرهایی از نمونه های جدید التولید دنیای عطر که میشه روش حساب کرد.عطری متفاوت .با وقار .جذاب .اشرافی و یکه تاز .درین وانفسای ابو عطا خوانی آب سربالا نیست.خوشم میاد ازش.
شبتان به امید پگاه واقعی ایران ستاره باران
05 دی 1402 پاسخ تشکر
36 تشکر شده توسط : الف.ر ش مجتبی برزه

دود ذغال و تنباکوی اعلا

تو مسیر خونه حرکت میکردم که ناگهان احساس سردردو حال تهوع خیلی خفیییف همراه با گزگز گلو بهم دست داد.من اهل قلیون نیستم ولی چی بشه سالی دو سه بار همراه با جمع دوستان بکشم،این علائم درست موقعی برام اتفاق میفته اگه، تو قلیون کشیدن افراط کنم و به اصطلاح کامهای سنگین بگیرم.
داشتم فکر میکردم که چرا اینطور شدم که یادم افتاد حدود یک ساعت قبلش،سه پاف از این عطر در فروشگاهی روی ساعدم جهت امتحان زده بودم!اولین بار توی فروشگاه از کیفیت بالای رایحه خصوصأ نت تنباکو جا خورده بودم و در واقع دیدن خودم تو اون حال دومین تجربه تعجب من بود،وای که چقدر این عطر واقع گراست!
با انفجار آمبرو دودو روایح ادویه ای شروع میشه که هر چقدر به انتها میرسه،آمبر کم کم خداحافظی میکنهو تنباکو و نتهای دیگه بیشتر نمایان میشن،این در حالیکه که دود از اول تا آخر عمر عطر همراهی میکنه و نت غالب هست.با امید موافقم،بسسیار بسسیار دودی(سوختن هیزم یا ذغال).
حقیقت کمی هم منو یاد اینترلود انداخت و البته یاد شهر بندر لنگه با تویوتا هایلوکس های قدیمیش که به خاطر حمل بار تنباکو و ادویه،از عطر لذت بخشی برخوردارن.من سرباز نیروی هوایی این شهر بودم،جایی که از نظر جغرافیایی خیلی نزدیک به زادگاه این عطر(عمان)هست.درست کنار پادگان روستایی به اسم گزیر قرار داشت،که یکی از محصولات این روستا تنباکو هست که مرغوبیت بسسیار بالایی داره.توصیه میکنم به دوستانی که علاقه مند هستند و دسترسی دارن حتمأ سراغ تنباکوی شهر بندرلنگه،خصوصأ روستای گزیر رو بگیرنو طعم تلخ و واقعی تنباکو رو بچشن.کسانی که به جنوب سفر کردن حتمأ خانومای بندری رو با لباس محلی ،نقاب به چهره زده در حال قلیون کشیدن(قلیون مخصوص چهار سوپاپ) مشاهده کردن.
این رایحه بسیار گرم و مردانه هست و تصور بوییدن آن از یک خانم بسیار سخته،مگر اینکه اون خانم یه زن سنتی بندری باشه:-)
خوشبو باشید
10 تیر 1402 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : مجتبی برزه شريف رنجبر

8
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام بر دوستان
انصافا” از قدرت زياد اما كنترل شده اين كار و درعين حال طبيعي بودنش متعجبم. يك كار صمغي لوكس و قوي و در عين حال در بستر لطيفي از تنباكو، پخش و ماندگاري بسيار قوي. رايحه رز در وسط اون همه حس صمغي و تنباكويي ، يك حس جديد و عجيب بود برام. بسيار با شكوه. يكي از بهترين كارهاي جديد اموآژ. به تمام عطربازها البته تنها آقايون پيشنهاد ميشه. براي شامه عام ولي ميتونه ريسكي باشه.
07 بهمن 1402 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : الف.ر ش مجتبی برزه

شاهکاری دیگه از جادوگر دنیای عطر خانوم سسیل زاروکیان
کلا یه امضای تاریک و عمیق همیشه تو کارهاش هست ، این هنرمند کارهاش جوریه که اولش سخت ارتباط برقرار میشه کرد باهاشون اما به مرور با هربار پوشیدنش مثل یک راز بیشتر خودشو افشا میکنه و بعد یمدت به خودمون میاییم میبینیم شده کار محبوبمون.
از پرایوت لیبل بی همتا گرفته تا تانگو و همین رویال توباکو
یه نگاه به ترکیبات رویال توباکو یه هیجان میاره آدمو
یه سمفونی بینظیر از جنس روایح ، هرکدوم در زمان و مرحله خاص خودشون زیبا مینوازن و شامه نوازی میکنن
چند دیقه اول انگار اعضای پرشمار این ارکستر میخان سرجاشون قرار بگیرن و تندی و ناخوانی کار کمی اذیت میکنه ، اما طول نمیکشه که نمایش اصلی شروع میشه و میشه همون دستخط خفن همیشگی زاروکیان.
کاش دست برنداره از خلق کارهای جدید و همینجور ادامه بده ، هرکاریش امضایی میشه تو دنیای روایح.
من که بواسطه کارهای ایشون و ارتباطی که باهاشون میگیرم کم کم دارم به فکر یادگیری هنر عطاری و خلق روایح میفتم !!!

07 دی 1402 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : الف.ر ش مجتبی برزه

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
عرض ادب و احترام
رویال توباکو از برند امواژ
شروعی فوق العاده تلخ و تند و تیز(بهتر بگم زهر مار خالص)از تنباکو،دود و چوب که برای من یاداور زمانیه که یه ذغال جدید رو سری تنباکوی سوخته شده قلیون قرار داده میشه و این عطر هم درست به مانند قلیونی با تنباکوی سوخته شده،قابلیت اینو داره که باعث سردرد بشه.
ولی نه نه این پایان کار نیست!!!بعد از گذشت مدت کوتاهی بوی تلخ تنباکو کمرنگ میشه،بوی کندر و عود کاملا محسوس میشه و غالب ترین رایحه،بوی چوب در حال سوختن در کنار عوده که برای شخص من یاد اور خاطرات خوبیه و ممکنه بوی عودش برای خیلی از شامه ها اشنا باشه(یک سری از عودهایی که در مکان های مختلف استفاده میشه حال و هوای مشابهی با عود این کار داره اما چندین لول پایینتر).مهمترین نکته اینه که این عطر به هیچ وجه عطر همه پسندی نیست و باید در زمان مناسب و با استایل مناسب خودش ست بشه وگرنه نمیتونه تاثیر خوبی روی دیگران بزاره.حتی اماتورترین شامه ها هم میتونن متوجه بشن عودی که داخل رویال توباکو به کار رفته یه عود بسیار گران قیمت و اشرافیه.خلاصه اینکه از شامه های اماتور بازخورد خوبی نخواهد داشت ولی در بین عطربازها و کسانی که شامه های تقویت شده تری دارند،ارزش این اشراف زاده قطعا درک خواهد شد.
با ارزوی اوقات خوش و معطر برای دوستان عزیزم
11 آذر 1402 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : کاید امیر مجتبی برزه

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
ارزشی از شخصیت امواج که رایحه ای شلوغ و تند و تیز از ترکیبات معطر و تنباکو را خلق کرده است. شخصیتی از دیدگاه بانویی که درک تنباکو را از دیدگاه مردان، به درستی درک نمی‌کند. شخصیتی که در اصالتش شکی نیست اما برای مردانه بودن نیازمند خشم و اندکی عطوفت است. شخصیتی که اصالت مردانگی را در لابلای ازدحام نت‌های معطر، پوشش داده است. شخصیتی که با بونوازی و تن‌پوش آن به ارزشی هدفمند پی میبرید اما همچنان از اصول مردانگی، کم دارد و آن درک بانوی خلاق از درک تنباکوی مردان است....
عطری با رایحه ای از شهد تند و تاریک در بستر تنباکو که بسیار خوشبو و جذاب است اما از نظر من اصالت درک مردانگی از تنباکو را ضعیفتر از درک تنباکو در دیور توباکالر خلق کرده است. ای کاش نت تنباکو را در کل هرم بویایی قرار می‌داد تا با روایح بسیار جذاب و دلپذیرش، لذتی مضاعف را تجربه می‌کردیم.
عطری اصیل که حداقل در سایر عطرها، حافظه ندارم و کیفیتی بسیار شفاف در روایح با ماندگاری سه بار حرکت زمین به دور خود روی لباس فقط لباسهای ضخیم بافتی مثل ژاکت مخملی یا پلیور یا پیراهن های پولار که داخل کمد باشند و حدود ۱۲ ساعت روی لباسهای چرم و کاپشن های پلی استر و حدود ۶ ساعت روی پوست با پراکنش متوسط تا خوب بسته به شیمی پوست و میزان تحرک و دمای محیط.
سپاس از همراهی شما بزرگواران...‌‌ ‌
07 دی 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : امیر علوانی محمد جواد رضوانی

با سلام
تنباکو در این عطر نه شبیه پیپ یا قلیان بلکه کاملا به سیگار داخل پاکت ( چیزی شبیه به سیگار بهمن سوییسی) شباهت داره ، اگر شکلات تلخ درصد بالا رو تست کرده باشید حالتی تلخ و ترش داره که در این عطر کاملا احساس میشه
نتیجه اینکه عطر خوبیه و جالب اینجاست که نظرات مثبتی هم ازش دریافت میکنید پخش بو و ماندگاری بالایی هم داره
03 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : پیمان عبدی 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
درود
و البته براي من بسيار بسيار دودي ( سوختن هيزم) بود.
احتمال سر درد هم درش بالاست. حداقل سن استفاده هم بنظرم بالاي چهل هست
03 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : سعید سوشیانت

یاد آور سال ها پیش و هوای برفی و زیر کرسی کنار بخاری هیزمی و بوی خاکستر دود شعله اتش عطر آمواج واقعا منحصر بفرده

[EDITED] 1402/11/16 01:43
16 بهمن 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : الف.ر ش مجتبی برزه

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟