نظرات | جواد
ترتیب نمایش
ممنون از پاسخت نوید جان
با این حساب پس ارزش خرید نداره.
دوستان دیگه ، آیا شما هم با این نظر موافقید ؟
سلام
لطفا دوستانی که این کار رو تست کردن بیان کنن که تفاوت این کار با نسخه تویلتش در چی هست و آیا از لحاظ ماندگاری و پخش نسبت به نسخه تویلت بهتر شده یا خیر ؟
من نسخه تویلت رو داشتم و واقعا هم از رایحش خیلی خوشم میومد اما متاسفانه ماندگاریش فوق‌العاده کم و پخشش هم در حد صفر بود !
متشکر میشم از دوستان اگه راهنمایی کنن
ممنونم سید
همیشه از نظراتتون استفاده کردم و عقیده دارم نظرات شما واقعا باعث غنی شدن فضای عطرافشان شده.
جناب ابوالفضل فک میکنم اوایل که بلو ریلیز شده بود نظر عموم راجع بهش مثبت نبود و اکثرا اون رو یک کار ضعیف میدونستن.
اما مرور زمان موفقیت بلو رو ثابت کرد و فروش فوق العاده اون حتی باعث شد دیزاینر‌های مطرح دیگه دست به کار بشن و کار‌های مشابه اون رو معرفی کنن مثل دیور که ساواژ رو ریلیز کرد.
به نظر من هیچ ایرادی به همه پسند بودن یا ساده و بدون پیچیدگی بودن یه کلن وارد نیست چون هر کسی حتی یه کلن باز حرفی بعضی وقتا نیاز داره یک کلن ساده و خوش رایحه که تحسین همگان رو بر‌می‌انگیزه استفاده کنه.
من بهیچ وجه ادعا نمیکنم بلو شنل یه شاهکاره ، اصلا ، بلکه میگم تو ژانر خودش که ژانر مرکباتی عامه پسند هست جزو بهترین‌هاست.
اما نظر من در مورد شنل ادیسیون بلانش اینطور نیس و خلاف نظر شماست. ایرادی هم نداره. خیلی ساده میشه گفت در این زمینه نظراتمون با هم متفاوته. :)
دوست دارم اینو هم بگم که دوستان به هیچ عنوان نذارن نظر من باعث عبور بدون توجهشون ازین کلن بشه ، با وجود نظر منفی خودم در مورد این کلن توصیه میکنم اگه فرصت تست این کار رو پیدا کردین حتما انجامش بدین. شاید روی پوست شما تبدیل به یک تجربه متفاوت از من بشه.
2 تشکر شده توسط : کیهان پارسی
من معمولا حوصله نظر دادن در مورد کلن ها رو ندارم ولی بعد از تست چند باره اینکار تصمیم گرفتم نظرم رو بگم تا شاید مورد استفاده دوستان قرار بگیره.
بعد از چند بار تست این کلن فهمیدم که هرچقدر بقیه از یک کار تعریف کنن نمیتونه تضمینی بر خوب بودن اون کار باشه !
معمولا وقتی از رایحه کلنی خوشم نیاد میگم با سلیقه من جور نبود و سعی میکنم خود کلن رو زیر سوال نبرم اما در مورد این کلن شنل واقعا نظرم اینه که خیلی بیشتر از ارزشش واسش تبلیغ میشه !
از اول تا آخر یک لیموی کاملا غیر طبیعی (سینثتیک) رو دارید که به مرور مقدار خیلی کمی فلفل صورتی و مقدار حتی کمتری وانیل بهش اضافه میشه !
فوق العاده معمولی و کسل کننده. مطلقا فک نکنید چون شنل هست و قیمتش بالاست و خیلی ها ازش تعریف میکنن یعنی اینکه کلن با کیفیتیه ، خیر ، دیگه خیلی وقته تو صنعت عطر سازی قیمت، نماینده کیفیت نیست.
امیدوارم فن بوی های شنل ازم ناراحت نشن چون این فقط نظر شخصی من هست و ممکنه خیلی ها باهاش مخالف باشن.
اگه دنبال یه کلن لیمویی فوق العاده شاداب و با طراوت و سرحال میگردین دیور هوم کلون 2013 به مراتب بهتره و طبیعی تره و قابل مقایسه با این کلن معمولی شنل نیست.
به جرات میگم کلن های مردونه شنل حتی به گرد پای عطرهای زنونش هم نمیرسن.
از سری آلور شنل فقط آلور هوم اسپرت بد نیست که در مورد اون هم باید بگم من ورساچی پور هوم رو بهش ترجیح میدم چرا که با وجود داشتن رایحه مشابه ورساچی پور هوم مقداری لایت تر و شفاف تره.
در بین کار های مردونه شنل احساس میکنم بلو یک سر و گردن بالاتر از بقیه قرار میگیره.
سلام دوست عزیز. من از قدیمی های سایت هستم ولی کمتر میتونم تو سایت نظر بذارم و بیشتر نظرات دوستان رو مطالعه میکنم. از اونجایی که کلن های مانسرا سدرا بوآ و مارک جوزف ماین رو داشتم و کرید اونتوس و میکالف رویال وینتیج رو هم تست کردم گفتم نظرمو در مورد مقایسه این کلن ها بگم :
خلاصه :
اگر از کرید اونتوس خوشتون میاد به نظر من او سه تای دیگه جایگزین خوبی براش نیستن و بهتر هست خود اونتوس رو بگیرید ...
مشروح :
ابتدا باید بدونید که اونتوس بچ های مختلفی داره که رایحشون متفاوته. چیزی که اونتوس رو به شهرت و محبوبیت الآن اون رسونده بچ های اولیش هست که خیلی میوه ای بودند با محوریت آناناس و مقدار جزئی حالت دودی داشتن. اما متاسفانه این بچ ها دیگه خیلی سخت پیدا میشند. تو بچ های جدید حالت دودی اونتوس خیلی بیشتر شده و میشه گفت کاملا دست در دست با رایحه میوه ایش پیش میره.
به نظر من دیگه مثل قبل نمیشه اونتوس رو تست نکرده خرید و اون حالت همه پسندی خودش رو از دست داده چون خیلی ها نمیتونن با رایحه دودی اون ارتباط برقرار کنن.
با در نظر گرفتن این مورد به نظر من اگر بخوایم این سه ادکلن رو از لحاظ شباهت رایحه به اونتوس رتبه بندی کنیم باید بگیم : سدرا بوآ > رویال وینتیج >> ماین

1.سدرا بوآ : تا حدود 5 دقیقه اول شباهت 90% با اونتوس (بچ میوه ای تر) داره و بعد از این مدت شباهتشون کمتر میشه اما هیچ وقت زیر 60% نمیرسه. پخش و ماندگاری این کار اگر از اونتوس بیشتر نباشه کمتر هم نیست. اما توش یه رایحه ای هست که آدم رو اذیت میکنه. یه تند و تیزی تو رایحش هست که کاملا همه زیباییشو تحت تاثیر قرار میده!
2.رویال وینتیج : بعد از اسپری روی پوست بدون کوچکترین شباهتی به کرید اونتوس شروع میکنه و تا 20 دقیق بعد این عدم شباهت تبدیل به مشابهت 70% میشه (بچ دودی تر) و تا اخر این مشابهت رو حفظ میکنه. به نظر پخشش و ماندگاریش از اونتوس کمتر هست.
3.ماین : دودی ترین بچ اونتوس رو در نظر بگیرید. حالا کیفیت وشفافیت رایحه ها رو نصف کنید. نتیجه میشه ماین ! ینی قسمت های همه پسند اونتوس رو ازش جدا کردن و قسمت های دودی اون رو پررنگ تر کردن! اصلا ازش خوشم نمیاد. پخش و ماندگاریش هم به اونتوس نمیرسه.

راستش من نه از اونتوس و نه از 3 مورد دیگه بازخورد خوبی از اطافیانم نگرفتم. واسه همین خیلی راحت مثل بقیه کلن های بسیار محبوبی که ازشون خوشم نیومد این رو هم کنار میذارم.تعداد زیادی گزینه های دیگه پیدا میشه که قیمت پایین تری دارند و همینطور شیک تر و جذاب تر و حتی خوش ساخت تر از اونتوس هستن.
به شما هم توصیه میکنم به هیچ عنوان هیچکدوم از این کلن ها رو به دلیل نظرات خوب دیگران بدون تست نگیرید. در بهترین حالت احتمال اینکه بپسندید 50-50 هست که ریسک بالایی به نظر میاد !
یا علی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir