نظرات | علی مالمیرزاده
ترتیب نمایش
بوی شیک و اغواکننده ای داره مناسب فصول معتدل و سرد که میتونه توی یک جمع حرفه ای خودشو حاکم کنه ولیکن به نظرم از نظر اصالت و پایداری رایحه در رتبه پایین تری از توسکان لدر قرار می گیره.
9 تشکر شده توسط : محسن عامریان کامبیز سخی
در خصوص ویژگی های این عطر بایستی بگم که نت اولیه بیشتر زنانه است و بعد که یه خورده از پوشش عطر میگذره یکنوع سردرگمی حس می کنید .
آقایونی که قصد خرید دارند حتما قبلش تست کنند.
5 تشکر شده توسط : Golnoosh Dragon
دوستان استفاده از این عطر لم مخصوص خودشو داره
بهترین تعبیر برای این عطر رو میشه اینجوری توضیح بدم:
مردی میانسال با کت و شلوار سرمه ای یا مشکی به همراه پالتوی هم رنگ توی یک شب بارونی و سرد برای قرار شبانه وارد یک کلاب یا کافی شاپ بشه نورهم اگه لایت باشه که دیگه استشمام این عطر رو برای هرکسی وسوسه انگیز جلوه میده.
من دو ماه پیش البته با قیمت گرونتر از عطرافشان خریداری کردم. از پخش بو و ماندگاری و رایحه اش هم راضی هستم به نظرم جزء رایحه های شیک میشه محسوبش کرد.
2 تشکر شده توسط : احسان کریمی دورابی ممد
با سلام
نمیدونم چی بگم اما امیدوارم حذف بخش فروش موقتی و خیلی کوتاه باشه.از عطرافشان خواهش می کنم ما رو در بازار هزاررنگ عطر و ادکلن رها نکنه چون که به هیچ چیز این بازار نمیشه اعتماد کرد.
با سلام خدمت دوستان
من تجربه خودم رو در استفاده از عطرها و ادکلن های با طبع معتدل و خنک عرض میکنم
متاسفانه خیلی از ما عطر و ادکلن های خاص رو روی بدن و پوشاکی که تازه از حمام و یا ماشین لباسشویی خارج شده و با شامپو بدن و یا شوینده های بودار شسته شده می پاشیم.خوب معلومه که وقتی تداخل بو پیش بیاد نتیجه نامشخص میشه.
یا برخی اصرار دارن روی بدن عرق کرده عطر و ادکلن اسپری کنن که این کار هم نتیجه نامشخصی داره.
بنابراین پیشنهاد من به دوستانی که دوش روزانه قبل از فعالیت روزانه رو مد نظر دارن اینه که صرفا از شامپوبدن و دئودورانت استفاده کنن که جایگزین مناسبی برای عطر و ادکلن هستش.
استفاده از عطر و ادکلن رو برای مراسمات و جاهای خاص بذارن اونم روی بدن و پوشاکی که با محلولی بی بو ( حداقل بو) شستشو شده باشه.تا بوی عطر شما تاثیرگذارتر بشه.
باور کنید 13 ساله دارم ازش استفاده می کنم اما بازم برام جذابیت داره کافیه چند روز عطر دیگه ای رو استفاده کنم بعد پی به برتری این عطر میبرم.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir