نظرات | Anahita
ترتیب نمایش
این عطر وایت فلورال و چوبی برای من ترکیبی از سوپریم بوکه و لاو توبرزه (بیشتر متمایل به سوپریم بوکه اما به اندازه‌ی اون رسمی نیست و کمی شیرین‌تره) !
و البته از جفتشون راحت‌پوش‌تر (و بنظر من قشنگتره)

یه عطر مریم‌محورِ شیرین که مناسب هوای بهاری و پاییزیه (البته اصلا مشابه رایحه‌ی مریم تو عطرایی مثل مای وی و سواسکندل نیست)

عطری که تو اون رایحه‌ی گل‌های سفید و زرد با گرمای چوب و شیرینی وانیل در هم آمیختن و حسی بی‌نظیر از ظرافت و قدرت رو خلق کردن
اولش حالت گلی‌تر و کمی اسپایسی داره، هرچی می‌گذره، چوب صندل و وانیل بیشتر خودشونو نشون میدن و رایحه نرم‌تر، شیرین‌تر و چوبی‌تر میشه..

هرکسی که از عطرای مریم‌محور خوشش میاد، به احتمال خیلی زیاد این عطر رو هم می‌پسنده و چه بسا عاشقش میشه .
رایحه‌ی بسیاااار شفاف و باکیفیتی داره با موندگاری زیاد...
من خودم وقتی میپوشمش متوجه پخش بوی زیادش نمیشم اما رو تن بقیه به وضوح مشخصه و از فاصله‌ی چند متری عطرش شامه‌تون رو نوازش میکنه ..

بنده این عطرو بلایند بای کردم و خوشحال و راضیم اگرچه اینکارو به شما پیشنهاد نمیکنم!
9 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Rohaam
عطری اغواگر با محوریت توت سیاه که تو پاییز و زمستون جادوی خودش رو به رخ می‌کشه.
تو تابستون، رگه‌های پررنگ رز در اون خودنمایی می‌کنن و شاید برای کسانی که میونه‌ی خوبی با عطرهای رز محور ندارند، آزاردهنده باشه؛ اما در هوای خنک پاییز، این رزِ پررنگ تبدیل به رایحه‌ای لطیف و مخملی در پس‌زمینه عطر می‌شه.
نت غالب عطر در هوای سرد، توت و چوب است. انگار تو باغی بزرگ، درخت شاه‌توت پرباری وجود داره و شما می‌تونین بوی چوب رو هم به راحتی احساس کنید، به همراه رایحه‌ی گل‌های رز بزرگ و تیره‌ای که گاه و بی‌گاه با هر نسیم خودنمایی می‌کنن.
این عطر شما رو به سفری به اعماق باغی پر رمز و راز میبره، جایی که نغمه‌های لطیف رز و قدرت چوب با طعم ملس توت‌های سیاهِ رسیده، سمفونی بی‌نظیری رو خلق می‌کنن.

*لازمه متذکر بشم که اگر دیگه خیییلی با رز رابطه‌ی بدی دارین، ممکنه حتی تو هوای سرد هم رزش براتون زیادی باشه :)

*موندگاری خوب و پخش بوی قابل قبولی داره.
17 تشکر شده توسط : Rohaam nazanin
یه عطر خوشمزه و گرم که مناسب هوای سرد زمستونیه
وانیل توی این نسخه نقش خیلی پررنگی رو ایفا میکنه و با ترکیب قهوه، یادآور یه نوشیدنی شیرین و گرمه..
حدودا نیم ساعت بعد از اسپری کردن، بوی یاس هم تو این ترکیب خودشو نشون می‌ده اما برای من خیلی کمرنگه و توی ترکیب پررنگ وانیل و قهوه گم میشه‌‌
ماندگاری و پخش بوی خیلی خوبی هم داره..
پیشنهاد میکنم حتما تو فصول سرد تستش کنید :)
12 تشکر شده توسط : Rohaam nazanin
تو اوپنینگ عطر رایحه‌ی باطراوت و کمی گس چای کاملا احساس میشه که یکی از باکیفیت‌ترین رایحه‌های چای هستش که تا حالا تست کردم.. اما هرچی می‌گذره اون حالت آروماتیک جای خودشو به ترکیب نسبتا شیرین بی وکس و وانیل میده اگرچه تا انتها بوی چای تو پس زمینه احساس میشه... درای دوان این عطر رایحه‌ی جذاب و خیلی آرامش بخشی داره..
همچنین به طور مجزا نمیتونم بوی خیار رو توی این عطر تشخیص بدم ..
موندگاری بسیار بالایی داره اما پخش بوی ضعیفی داره و تقریبا میشه گفت اسکین سنته.
12 تشکر شده توسط : آرتین زینی نژاد Rohaam
یکی از بهترین عطرای مریم محوری که تست کردم
مریمش اصلا و ابدا تند و تیز نیست
حالت آدامسی و خیلی شیرین نداره
مصنوعی هم نیست
دقیقا بوی خودِ گل مریم رو میده، همونقدر طبیعی و لطیف
شیرینی کاملا به اندازه و معتدلی داره
موندگاری و پخش بوش متوسطه
بنظر من رایحه‌اش مناسب آدمای آروم و متین و موقره و بیشتر مناسب افراد بالای ۳۵ سال هستش (البته قانونی براش وجود نداره، تو هر سن و سالی اگه دوسش دارین میتونین بپوشینش)
12 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 nazanin

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir