پرسش ها | Alirezaaa

سلام من دنبال یک عطر خوب و خوش قیمت برای بهار و تابستانم 

خیلی از ساواج و کرید اونتوس خوشم میاد ولی خوب اینا خیلی گرونن برام چندتا پیشنهاد خنک و تلخ که تحلیش زننده نباشه بهم میکنید؟

سلام میخواستم یک صحبتی راحب عطر های گرمی کنم که خیلی فروششون بالا رفته این روزا با توجه به گرون شدن عطر های ارجینال . من خودم علاقه خیلی زیادی به عطر و ادکلن های مختلف دارم و چندبار عطر گرمی خریدم . 

چیز هایی که متوجه شدم :

۱. به شدت آلرژی زا هستن من نزدیک ۵۰ میل عطر  گرمی  ۷۰ درصد مصرف کردم و نزدیک شش ماه آلرژی گرفته بودم و صبحا عطسه میکردم .

۲. کلا یک بوی ثابت دارن و هیچ تغییر نتی ندارن برای همین فقط یک شباهت معمولی دارن به عطر اصلی و مثلا ساواج دیورش رو داشتم برخورد اولش شبیهش بود ولی اون قسمت تلخیش رو اصلا نداشت فکر کن ساواجی بزنی که کلا تلخی نداره و شیرینه یا بلک افگانو هم همینطور کلا قسمت تلخ نداره و شیرینه ! فکر کنم در کل تو قسمت تلخی مشکل دارن و بوشون کاملا حس شیمیایی بودن داره فقط ماندگاریشون بالاست و پخش بوش هم انچنان مدتش طولانی نیست زود پخش بوشو از دست میده. 

 ۳. روغنیه و رنگ هم بهش میزنن به لباس میزنی اگه لباست روشن باشه کامل لک میندازه روش و قابلیت اینو داره که لباستو نابود کنه .

۴. هیچ جایی به زبان انگلیسی نتونستم پیدا کنم به جز ایران و چنتا کشور کم برخورد همچین داستانی وجود داشته باشه و برند لوزی و این داستانا هم چک کردم یه سایت خیلی معمولی داشت و هیچ صحبتی راجع به اینکه این اسانس های روغنی استفاده غیر صنعتی هم دارن نکرده بود و حتی یک مقاله نمیتونی پیدا کنی راجب این نوع عطر ها چونکه کلا نیست همچین داستانی و فکر کنم خودشونم خبر ندارن که یک عده اینطوری دارن سو استفاده میکنن از این اسانس ها :) 

خلاصه که بگم من بعد چند ماه که این عطر هارو استفاده نکردم خوب شد آلرژیم و قبلا عطر های شرکتی و غیره هم استفاده میکردم اما این بلا رو هیچکدوم سرم نیاورده بودن:) به شما عزیزان هم پیشنهاد میکنم به هیچ وجه نرید سمتشون چون معلوم نیست چه بلایی سر سلامتی میاره و چه نعمتی بالاتر از سلامتی؟ همه دوست داریم خوشبو باشم ولی نباید به قیمت سلامتی خودمون باشه 

در اخر هم اگر این متن رو خوندید و باز هم علاقه به استفاده ازین عطر هارو دارید لطفا کمترین غلظت ممکن رو بگیرید چون من از غلظت  ۳۰ درصد هم استفاده کردم و کمتر اذیت میکرد هرچند برای خوب شدن کامل گذاشتم کنار این عطر هارو. 

سلامت باشید.   

 

 

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir