نظرات | علی
ترتیب نمایش
Good Girl
لینک به نظر 12 اسفند 1402 تشکر پاسخ به دزیره
سلام خانم دزیره. امیدوارم حالتون خوب باشه.
من شخصا به عنوان یک مرد ، وقتی خانمی رو با آرایش زیاد- رژ قرمز تند و یا لباس های نا متعارف میبینم ، ناخودآگاه توجه ام بهش جلب میشه. دست خودمون نیست. و خانمها هم از این حالت ما ، آگاه هستند.
اونایی که آگاهی دارند و خجالت میکشند، رعایت میکنند. اونایی که آگاهی ندارند و خجالت نمیکشن و میگن خب مردها نگاه نکنند ،ما دوست داریم راحت باشیم و اصلا ربطی به خودنمایی نداره. نمیدونن که ما از دیدنشون لذت میبریم و دوست داریم نگاه کنیم😉 و حتی چراغ سبزیه واسه اینکه راحتتر بهشون نزدیک بشیم🙂 ببخشیدا ولی شما هم مثل خواهر من .واقعیت رو گفتم.
3 تشکر شده توسط : بابک سميرا_ال
گل گفتید لیدی.
واقعا عطر خوبیه. شخصا با اینکه برای خودم و آقایون عطرهای سنگین و خشن رو بیشتر میپسندم، ولی برای خانمها بیشتر عطرهای لطیف و گلی رو میپسندم.
متشکرم بانو مونا
5 تشکر شده توسط : ایرن آرش
آچار فرانسه همه ی عطرها.
خوش پوش- خوش بو- خوش قیمت🤌🏾
11 تشکر شده توسط : Maxxine محمد ادریسی
سلام. آمدم نظرات را در مورد عطر مورد علاقه ام بخوانم ،نوشته شما را دیدم. واقعا خیلی ناراحت شدم . از اینکه این رایحه که برای من بسیار خوشایند و دلپذیر است ،میتواند برای شما چقدر ناراحت کننده و نازیبا باشد.
برای من تلنگری بود که لازم نیست با عطری که دوسش دارم دوش بگیرم ، شاید کسی در حوالی من با بوی عطرم آزار ببیند و یا حتی خاطره بدی در ذهنش مرور شود.
امیدوارم خداوند قدرت صبر به شما بدهد.
8 تشکر شده توسط : الف.ر ش derrick

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir