نظرات | سیلوانا
ترتیب نمایش
موندگاریش هیلی خوب بود پخش بوشم خیلی راضیم .مانتو ام که سر چوب لباسی اویزه هر وقع از اونجا رد می شم بوش می اد و من لذت می برم.
من وومنیتی را عاشقشم واجب شد اینم تست کنم.من از بوهای پودری خیلی خوشم می اد
من امروز این عطر را تست کردم و عاشقش شدم موندگاری و پخش بوشم عالیه.بوش برای من شیرین و معتدل و بوی هندونه را برام اداعی می کنهکمی هم حس بدی پودری داره برام..یک کلام عاشقش شدم.همین روزاست که بخرمش.کسی که هالویین فور دوست داره از اینم خوشش می اد
ولی از آلین متنفرم خیلی بوش بره.
تازه این عطر را گرفتم نظر همه دوستان کاملا درسته یه عطر خیلی گرم و تند تیز و ادویه ای در اول منم بوی میخک را استشمام می کنم.ولی موندگاری و پخش بو فوق قوی..دیشب دو تا از این اسپری کردم الا بعد یک روز با اینکه اون لباس را عوض کردم هنوزم بوش داره می اد.اولش خیلی تنده من داشتم سر درد می گرفتم ولی هرچی بمونه ملایم تر و شیرین تر میشه
بهار این عطر چند ساعت قبل تر روی لباستون اسپری کنید
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی س غ
من امرو این عطر را خریدم.بوی خیلی شیرین داره من که عاشقش شدم.خنک هم هست .برای مصرف روزانه تابستان و بهار خیلی عالیه.من اینو از لالیک امتیس و آنتونی بوندارس و کلوین کلاین شاک و هالویین بلو دراپ خیلی خیلی بیشتر دوست داشتم.پخش بوشم خوبه و موندگاریشم بعدا می ام می گم
سلام من یه خانم 29 ساله هستم و عاشق این عطرم واقعا برای من تداعی کننده بهشته این عطر .الان 6 تا شیشه ازش استفاده کردم.موندگاریشم راضیم صبح بزنم تا عصر بوش هست.وای که عاشقشم.
حالا یه عطر زنانه با همین رایحه و همین حس بهشتی می خوام تا 250.ورسچه نویر و جاسمین نویر را هم دارم ولی اینو بیشتر می پسندم.پخش بو هم خیلی برام مهمه.
از بوی عطر هرمس تق شوهرمم حالم بد میشه و سردرد می گیرم.ولی از شانل الور هوم اسپرت اکستریمش بیشتر خوشم می اد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir