نظرات | م.ن
ترتیب نمایش
Fierce
لینک به نظر 24 دی 1402 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
با درود و تشکر از اطلاعات بسیار مفید و ارزشمندی که در اختیار قرار میدهید .در میان خواندن مطالب شما یک موضوع نظرم رو جلب کرد و سوالی پیش آمد .فرموده بودین "عطر لاوندری ( صابونی )" به نظر شما عطر هایی که بوی صابونی میدهند به علت مصرف لاوندر _ اسطوخودوس است یا بیشتر مصرف انواع مشک داخل آنها ؟؟
تشکر از شما
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی کامبیز سخی
دوستان این عطر تشابهاتی با YVES SAINT LAURENT - Body Kouros داره ؟؟
سلام .به نظر شما شبیه ترین عطر به گرلن لیهوم آیدیل اکستریم چی میتونه باشه ؟؟
ببخشید شما میدونید عطر مشابه بیک شماره 1 توی بازار چی میتونه باشه ؟؟
1 تشکر شده توسط : derrick
ممنون از شما .البته مجموعه عطر های بیک مخصوصا شماره یک هنوز هم هوادران خاص خودش رو داره نه فقط در ایران بلکه حتی خارج از ایران چون از دهه هشتاد میلادی مجموعه عطر بیک فرانسه تولید میشد .کافیه به قسمت نظر سنجی دیجی کالا نگاه کنید.در سایت fragrantica هم لیست شده عطر قالبش مشکه و این عطر ها هم به عنوان مشابه توصیه شده که البته دیسلایک هم دارند.
Tsar Van Cleef & Arpels for men
Jazz Yves Saint Laurent for men
Clubman Special Reserve Pinaud Clubman for men
من که به عطرش علاقه دارم و امیدوارم نمونه نزدیکش رو پیدا کنم .البته درمورد صابونی و خشن بودنش هم یادمه بعد از حدود پونزده دقیقه تا نیم ساعت عطر خیلی گرم و لذت بخشی داشت .
3 تشکر شده توسط : بابک مهریار
سلام
در مشخصات عطر بیک شماره ی یک عطر های پایه و اصلی که ازش تولید شده رو معرفی کردند اولینش همین سن لورن لیهوم است به علاوه ی کنت کول بلک و پولو بلو و پولو آبی به نظر شما خود سن لورن لیهوم شباهتی با عطر بیک شماره ی یک داره ؟ ویا با ترکیب مشخص از این عطر ها میشه عطی شبیه به عطر بیک شماره 1 مشکی تولید کرد ؟
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی derrick
سلام
یک سوال داشتم از کسانی که این عطر و عطر ایو سن لورن لیهوم رو استفاده کردند .
میخواستم بدونم تشابه این دو عطر چقدره ؟ میشه به صورت خیلی خیلی زیاد شبیه به هم توصیفش کرد یا فرق دارند ؟ممنون
1 تشکر شده توسط : بابک

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir