نظرات | سمانه
ترتیب نمایش
چند روز پیش تستش کردم بینظیره
ماندگاری بسیار عالی و رایحه کاملا خاص داره اساتید غافل نشن ازش
سلام
عطر بیسر ول از این برند رو نمیارین؟
تو عطر فروشیا قیمتش ۴۶۰ و تو سایتها ۲۵۰ تومن هست .
کدومش درسته یعنی؟ کاش موجود کنید .
[...] این کار برای فصل پیش رو مناسب نیست؟
میخوام سفارش بدم
ممنون
۹ ساله استفاده میکنم هنوز جایگزینی تو دلم نداشته
تو کامنت پارسالم نوشتم ۴ سال که اشتباهه
واقعا نمیتونم چیزی رو جایگزین این کنم. هر عطری هم بخرم یه دونه از این باید داشته باشم برای روزایی که حالم خیلی خوبه یا خیلی بده :)
دوستان تشکر میکنم , کمی گرمه بله..... ولی برای بهار تبریز بد نیست
دوستان من این عطر رو بدون اینکه درست و حسابی تمرکز کنم خریدم ولی چرا به نظرم اصلا زمستانی و خیلی گرم نبود؟ جدای اینکه قیمتش برام ۵۱۶ تومن دراومد، اشتباه کردم برای بهار خریدمش؟
یعنی هنوز کسی بو نکرده؟ :(
به رها

BELVEDERE مارک ود-- هم هست که روی هر دو شون عکس دار و درخت داره این سه رنگ داره که من سفیدشو داشتم و از اون دوتا که قهوه ای و تا جایی که یادم میاد طلایی بودن زیاد خوشم نیومد. برای بهار و تابستان خیلی عالیه. بوش معتدله و یه کمی تلخی داره . خاصه و برای استفاده روزانه یا مجالس غیر رسمی عالیه. در نظر داشته باش که برای آقایان بیشتر از خانمها جذابه. قیمتشم پارسال در حدود 180 بود ولی هر جایی پیدا نمیشه. اگه جایی دیدی بخر پشیمون نمیشی.

به سحر خانوم

سلام کدومیکی از عطرایی که به خانم منیر پیشنهاد دادین پودری هست؟

مرسی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir