نظرات | shiva Rastegar
ترتیب نمایش
واااای چه عطر خوبیه با موندگاری و پخش عااااالی. واقعن که کارهای باربری به نسبت قیمتهای خوبشون کارهای ارزشمندی هستن. اینو داشتم و ویکند و سامر. به تازگی هم با راهنمایی دوستان همین سایت با بادی بیشتر آشنا شدم و اونم خریدم. د بیت هم برنامه بعدیمه. تو خرید لندن اصلن شک نکنید باز خوردهای خوبی میگیرید.
میدونید بوی چی میده؟
دقیقن بوی کرم های افسون قدیمی. اون آبی ها .......

2 تشکر شده توسط : س غ Hediye
واقعن ممنون ازجواب دوستان حالا با دید بازتر انتخاب میکنم
میشه بگید بوش تو چه مایه ای هست؟ میوه ای؟ گلی؟
سحر جون منظورم لندن بود ببخش که نا مفهوم گفتم. حالا از لحاظ پخش و موندگاری به لندن میرسه؟
نه عزیزم از این سایت نخریدم از یه فروشگاه تو شهرک غرب که همیشه عطر میخرم و مورد اطمینانه. البته از عطر های دیگه که خریدم ازش همیشه راضی بودم.
من باربری رو دارم و خیلی راضیم. میخواستم بدونم این کار از نظر پخش و موندگاری در حد باربری هست؟ بوش تو چه مایه ای هست؟ یاسی که نیست؟
این عطر واقعا خوشبوست. ولی اصلن موندگاری و پخش نداره. یعنی در حد یه کار معمولی. من به کامنت ها اعتماد کردم و خریدم ولی خیلی خیلی ناامید شدم. شایدم با بیوشیمی پوست من موندگاری نداره. همیشه قبل از خرید عطر از نظر موندگاری و پخش فقط و فقط خودتون امتحان کنید.
البته بازم میگم که بوش گرما و حس خیلی خوبی داره
مثل همه کارای لانکوم با کلاسه. بدون اغراق حدود ده روز طول میکشه تا بوش کاملن از بین بره. یه عطر خاص که یه خانوم فرش . فعال و مهربون رو تداعی میکنه.
با سلام
میخواستم بدونم پخش بوی این عطر در حد الین هست یا کمتره؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir