نظرات | Shayan Shayegan
ترتیب نمایش
با این که دوستان به اندازه کافی اینو ذکر کردن و مایل به تکرارش نیستم اما شباهت های این کار با دیور هوم اینتنس غیرقابل انکاره! اونقدر شبیه هم هستن که به نظرم اگه یکی از این دو کار هرگز تولید نمیشد خلایی در دنیای روایح حس نمیشد.
12 تشکر شده توسط : منوچهر مهریار
خرید سالانه ی دو عدد از لالیک لامور برای تولد خواهرم تبدیل به سنت شده! خیلی دوسش داره و هرسال بدون اینکه واسش عادی شده باشه ذوق میکنه وقتی کادوی تکراریشو باز میکنه
21 تشکر شده توسط : نیلوفر نورمحمدی محمدعرفانی
بعد از فارنهایت این کار در بین عطرهای دیور واقعا بهم می چسبه بو کردنش. البته پرفورمنسش ضعیف شده.
14 تشکر شده توسط : مهریار Mahdi
به مدت یک دهه عطر مورد علاقم بود. واقعا دوست داشتنیه. البته راجب تولیدات جدید نظری ندارم چون تستشون نکردم
9 تشکر شده توسط : Iraj jahandar محمدرضاسپهی
واقعا احسنت و درود به این قلم شیوا ! بهره‌مند و سرشارمان کردید
من سالهاست که این افتخار رو دارم تا عضو کوچیکی از عطرافشان باشم اما چون در برابر اساتید گرانقدر (مثل استاد ایکاروس که نظرات ایشون در یه سطح دیگه ای قرار داره یا جناب سخی با نوشته های احساساتی زیباشون و همینطور آقای اسعدی مهربان که با علمشون مارو سرشار کردند) حرفی برای گفتن نداشتم از عضویت خودداری کردم تا امروز که این پیام شما رو دیدم. قبلا هم نظرات شما رو خوندم و باید بگم قلم توانمندی دارید اما حیف که این قلم شیواتون مارو آزار میده! 9ساله که فارنهایت عطر امضای منه و واقعا از این جمله های شما ناراحت شدم. امیدوارم بیشتر به علایقتون بپردازید و مارو با کارهایی که بهشون عشق میورزیم تنها بذارید. نمیدونم این همه زحمت واسه کاری که دوستش ندارین به خاطر چیه! استعدادتون رو در همون راستای مثبت پیش ببرین. البته اگه همین رویه رو ادامه بدین دوستان توانمند سایت هستن که بتونن جواب خوبی در سطح نوشته هاتون بهتون بدن ولی یکی مثل بنده با اینکه از بعضی نظرات جنجالی شما دلگیر میشه اما باعث افسوسه که به کل ننویسید و در این جمع حضور نداشته باشید! خواهشا با این سطح از ادبیات قوی تون به توصیف روایح موردعلاقتون بپردازید تا هم یاد بگیریم هم لذت ببریم با تشکر فراوان.
23 تشکر شده توسط : Saba.taheri جواد وزیری

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir