نظرات | آرین باقری
ترتیب نمایش
این اولین عطر فول باتلی هست که تهیه میکنم . این عطر رو باتوجه به نت ها و همینطور ویدیو های یوتیوب جرمی و نظرات سایت فرگرانتیکا، از سایت عطر افشان بلایند بای کردم!
اول از همه شیشه عطر بسیار طراحی زیبایی داره و به شکل موج دار ساخته شده و در قسمت کناری عطر روی یک پلاک فلزی اسم عطر به صورت برجسته نوشته شده و رنگ مایع عطر هم دودی هست.
رایحه عطر در ده دقیقه ابتدایی مقدار کمی بوی ملون میده و بعد از اون خیلی کمرنگ تر میشه. سپس بوی فلفل و برگ بنفشه وجود داره .در واقع به نظر من عطر شیرینی هست و یه مقدار شبیه ورساچه اروس هست. پخش بوی متوسطی داره . ماندگاری هم حدود پنج ساعت هست. شاید اشتباه کنم ولی به نظر من می‌تونه علاوه بر بهار و تابستان ، در پاییز و کمی هم در زمستان هم استفاده بشه با توجه به نت فلفل و کهربا و جیر که بعد از خنکی ملون و نت های اولیه تقریبا غالب میشه.

در کل با توجه به اینکه رایحه خیلی خوبی داره و به نسبت قیمت مناسبی هم داره می‌تونه انتخاب خوبه باشه مخصوصا برای سن زیر 25 سال.
13 تشکر شده توسط : الشن کرامتی Mohammad D

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir