نظرات | احمد
ترتیب نمایش
سلام دوستان تعریف این عطر رو زیاد شنیدم ولی متاسفانه از نزدیک نتونستم تستش کنم. چند مدل دیگه از میاکه رو تست کردم ولی انتظارم بر آورده نشد. مردونه و خنک از میاکه کدوم بهتره؟ کلا برای خرید یه عطر خنک و خوب برای ماه های آتی شما پیشنهادتون چیه. اصولا اول تلخ و بعدش کمی شیرین رو میپسندم. ممنون میشم اگه چند کار خنک با ماندگاری و پخش مناسب جهت بهار و تابستان معرفی کنید. با درود.
1 تشکر شده توسط : عاطفه سوادکوهی
متاسفانه من این کار رو داشتم که بوی خیلی عالی داره ولی پخش ومانگاریش صفره. فقط یه بار توی چمدونم ریخت تا یک ماه بوش مونده بود. احتمالا موقع استفاده هم باید ۵۰۰ پاف بزنم.
دوستان چند تا عطر با بوی the one ولی با ماندگاری وپخش بالاتر اگه ممکنه معرفی کنید. ممنون.
به تازگی ادیشن 2014 این عطر رو تهیه کردم... با شیشه ای نقره ای... نسخه پرفیوم 75 میلی... رایحه فوق العاده و شیک و خاصی داره... ولی امان از پخش و ماندگاری!!!... یعنی با 8-10 پاف بعد از 1 ساعت باید فقط مچ دستتو بو کنی تا یادت بیاد کدوم عطر رو زدی!!
میخواستم بدونم کسی از دوستان این نسخه رو تست کرده؟...

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir