نظرات | نوا
ترتیب نمایش
عزیزان لطفا موقع خرید عطر به سال عرضه اون عطر توجه کنید، خب معلومه عطری که اولین بار سال 2006 اومده و اون زمان‌ها ترکونده، الان بعد 10 سال نمیشه همون کیفیت و پخش بو رو ارائه بده، بعد میاین میگین این بود این همه ازش تعریف میکردن ؟!! خب به ما که لاور اون عطریم برمیخوره واقعا!!!! عزیز من عطر های قدیمی نگیر! دیگه همون نیست متفاوت شده و فقط تو ذوقت میخوره و پولت حروم میشه و عطار بدنام!
6 تشکر شده توسط : هاشم پور فاطمه فیضی
یادش بخیر نوجوون بودم و هدیه گرفتم ولی واقعا بوشو دوست داشتم بوی رز بیشتر حس میشد و خیلی بوی شیکی از رز بود
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک
من چندسال پیش داشتمش، نت های میانی و پایانیشو بیشتر دوست داشتم، و چند نفر ازم پرسیدن چه عطری زدی، هم آقا و هم خانم پرسیدن، پس یعنی هم جنرالی عطر خوبی داره و پخش بو هم در حد خوبیه، البته کیفیت الان رو اصلا نمیدونم، من سال 2015 استفاده کردم
7 تشکر شده توسط : Marie فاطمه فیضی
اینطور که شما توصیف کردین بیشتر داش مشتیه 😅😅
2 تشکر شده توسط : بابک محمدرضاسپهی
اینطور که شما توصیف کردین بیشتر داش مشتیه 😅😅
3 تشکر شده توسط : بابک nazanin
Hypnose EDP
لینک به نظر 2 مرداد 1402 تشکر پاسخ به سعید رضایی شوشتری
سلام کاملا درست میفرمایین هیپنوز قبلا فوق العاده بود فوق‌العاده👌👌👌، شما اطلاع دارید که آیا ycl libre هم ریفرموله شده یا نه هنوز؟
3 تشکر شده توسط : بابک سعید رضایی شوشتری
دوستان عزیز لطفا بفرمایین آیا این عطر شباهتی به لنکوم هیپنوز داره؟ و اینکه آیا این هم ریفرموله شده یا نه هنوز؟ ممنون میشم🌺
2 تشکر شده توسط : بابک محمدرضاسپهی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir