نظرات | مریم اسدی
ترتیب نمایش
این عطر عالیه! اگر دنبال یک عطر روزانه و شیک هستید که نه خودتون سردرد بگیرید و نه اطرافیان شاکی بشن، در خرید این عطر شک نکنید. انقدر رایحه ی این عطر شیک، ملایم و خوردنی است!!! که حد نداره! نداشتم عطری که انقدر ملایم و شیک و ماندگار باشه. هشت تا ده ساعت بعد از اسپری ، از بوی خوش این عطر لذت خواهید برد.مطمئنم بزودی کلی طرفدار پیدا میکنه!
8 تشکر شده توسط : Mahyar Mahmod Akrami
Black Orchid
لینک به نظر 30 شهریور 1402 تشکر پاسخ به محمد
فکر میکنم تولید آمریکاست، به لحاظ پخش و خط بویی که میزاره بی نظیره. با سه پاف تقریبا میشه آدم رو از روی خط بوش توی یک فروشگاه بزرگ پیدا کرد! برای خودم پیش اومده که میگم !😅
5 تشکر شده توسط : سالمی Mehran
Black Orchid
لینک به نظر 29 تیر 1402 تشکر پاسخ به محمد
سلام، من از فروشگاه shoppers کانادا خریدم و تولید آمریکاست
1 تشکر شده توسط : سالمی
من سمپل این کار رو به عنوان اشانتیون گرفتم. عطری است تمام و کمال اسپایسی و سنگین.هر چقدر از زمان اسپری اون میگذره، ملایم تر و بهتر میشه ولی همچنان نت های اسپایسی کاملا مشهودن.
ماندگاری زیادی نداره، ولی فکر میکنم آقایون کاملا این عطر رو میپسندن. نتیجتا میتونه انتخاب خوبی برای هدیه دادن باشه.
5 تشکر شده توسط : امیر علوانی 🄼🄾🄽🄰
عطر خوبیه، پر از جذابیت و زیبایی ولی مناسب هر مکان و هر فصل نیست! به نظر من یک عطر شبانه و رسمی است که باید توی فصول سرد سال استفاده بشه. به نظر من خانم هایی که عطرهای خیلی زنانه و ملایم دوست دارن نمیتونن خیلی طرفدارش باشن و بالعکس خانم هایی که عطر های سنگین تر و تا حدودی مردانه رو دوست دارن قطعا عاشقش میشن. ماندگاری و پخش بو هم عالیست.
10 تشکر شده توسط : سارانیاز ناهید
اگر بخوام این عطر رو در قالب یک زن، توصیف کنم:
زنی بسیار زیبا با لباس مشکی دنباله دار و موهای مواج که با ورودش به یک مهمانی رسمی تمام توجهات رو به خودش جلب میکنه. زنی جدی ولی با احساس، سختکوش ولی بردبار ، شجاع ولی محتاط! در کل این زن همه چیز تمام است! باید او را داشت….
9 تشکر شده توسط : Ivy احسان
عطری بسیاااار شیک و ماندگار
با احترام به همه ی نظرات منفی در مورد این عطر باید بگم فکر میکنم دوستانی که زیادی ایراز انزجار کردن، نسخه ی اصلی این عطر رو هیچوقت نداشتن! این عطر یک عطر جذاب و گرم زنانه است که که باید توی فصل پاییز و زمستون استفاده بشه تا خودش رو نشون بده و اصلا نیاز نیست که باهاش دوش بگیریم! دو تا نهایتا سه پاف کافیه تا شما نگین یک مراسم رسمی باشید. در کل نمیشه عطر باز یا عاشق عطر بود و این عطر رو نداشته باشید، حتی به غلط!
17 تشکر شده توسط : mohsen Mari

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir