نظرات | سپهر نوروزی
ترتیب نمایش
واقعا این عطر منو شگفت زده کرد !
وقتی استشمامش میکنید با طبع و گروه های بویایی مختلفی سر و کار دارید .
با بوییدن این عطر روایح ترش ، تند ، تلخ ، شیرین ، خنکی همراه با مقداری گرما رو احساس میکنید ، انگار تمامیه طبع ها درون این شاهکار سرک کشیدن !
قبل این که این عطر رو تهیه کنم ، در سایت های مختلف چه خارجی چه ایرانی مطالبی که در موردش خوانده بودم همگی بیانگر تنوع روایح این شاهکار بودن که واقعا همینطورم هست .
هر بار که از این عطر استفاده می‌کنم یه احساس متفاوت رو به من القا میکنه ، لحظه ای انگار عاشقشید ،
لحظه ای انگار میخکوبتون میکنه ، لحظه ای انگار میگید نه خیلی هم خاص نیست ، تمامیه این احساسات قدرت این عطر و عطار آن را میرسونه !
عطر خاص و جالبیست ، همین که احساسات متنوعی رو به آدم میده خیلی زیبا و خاصش کرده !
رایحه واقعا بی ایرادی داره 👌🏻 ، از لحاظ پرفورمنس هم خوب عمل میکنه ، بازخورد های بسیار خوبی هم به همراه داشته , واقعا عطر کاملیست از هر لحاظ 👌🏻
11 تشکر شده توسط : nazanin علی رشوند
Megamare
لینک به نظر 6 فروردین 1403 تشکر پاسخ به محمد ا...
دوست عزیز ذکر کردم خدمتتون که تجربیات بنده بوده ، به طور میانگین تو این چند ماهه برای من اینطور بوده ، ۸۰ تا ۹۰ درصد افراد این بو رو میدادند ، یه جا شاید حتی بیشتر ، یه جا هم شاید کمتر ، من به طور میانگین رو گفتم ، بعدش دوست عزیز شما که میای تهمت می‌زنی که اغراق می‌کنم ، چرا باید این کار رو انجام بدم ؟ چیزی قراره به من برسه ؟ چیزی نصیبم میشه با اغراق کردن ؟ واقعا درک نمیکنم حرفتون رو !
من هر چیزی رو که نوشتم تجربیات بنده و نظرات شخصیم بوده ، و تهمت زدن در هر موردی کاره قشنگی نیستش !
تجربیات لحظات هر شخصی قابل احترامه ، و همینطور نظرات اون شخص ، شما هم میتونی تجربیات یا نظرات شخصی خودتون رو به اشتراک بزارید با بقیه ولی الکی و بی دلیل به هیچ‌ شخصی تهمت نزنید ، چون زیر سوال بردن تجربه لحظات یک شخص و بدتر از اون تهمت زدن کاره انسانی نیست دوست عزیز !
وقتی یه چیزی زیاد میشه , وقتی از هر ۲۰ نفر ۱۸ نفر بوی یه عطری رو میدن اصلا دیگه خوشبو به نظر نمیرسه اون عطر , دیگه نمیشه اون عطر رو‌ خاص یا شیک دونست ، حتی اگه بگیم رایحه ی اون عطر بی نظیره که به نظرم در مورد مگاماره این مسئله هم صدق نمیکنه ، وقتی یه عطری که باید در بهار و تابستان استفاده بشه رو در اوج سرمای زمستان استفاده میشه دیگه اون عطر ارزش خودش رو‌ از دست میده از نظر من ، وقتی عطری در فصل اشتباهی استفاده بشه بوی زننده ای به مشام میرسه ، تویه زمستان تویه هر جایی که بودم ۹۰ درصد افراد بوی مگاماره میدادند ، کلا توی این ۵/۶ ماهه همین بوده داستان !
به نظر من این عطر به خاطر پرفورمنس قویش به این شدت همه گیر شده ، نه به خاطر رایحه ، و اکثریت افراد هم دارن داخل فصل و آب و هوای اشتباهی ازش استفاده می‌کنند !
این عطر به خاطر زیاد شدنش دیگه عطر خاص یا شیکی محسوب نمیشه ، و به هیچ عنوان رایحه ی اغواگری نداره و از طرف خانم ها مورد پسند واقع نمیشه ، که خیلی از دوستان هم به این مسئله اشاره کردن !
از نظر من عطر سیفی هم نیست ، ولی خیلی ها به اشتباه به خاطر پرفورمنس قوی این عطر اون را سیف میدونند ، که به نظرم پرفورمنسش این احساس رو القا میکنه که سیفه ( همه پسنده ) ، در صورتی که رایحه ی یک عطر بیان گر سیف بودن یا نبودن اون عطره ، این که بگیم چون پخش و ماندگاری قوی داره همه بوی عطرمو میفهمن پس عطر سیفیه ( همه پسند ) اینطور نیست به هیچ عنوان ،چون دیدم خیلیا این اشتباه رو دارند و میگن چون همه بوی عطرمو میفهمن و کلی مدت رو لباسم میمونه یعنی سیفه ، که به هیچ عنوان تعریف درستی از سیف بودن نیست !
در کل اینا فقط نظرات و تجربیات شخصیه بنده بود ، با احترام به تمامیه دوستان گلم
15 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Mohammad asl
رایحه ی این عطر بسیار پر جنب و جوش هستش ، یه رایحه ی انرژیک و تند که از ترنج و گریپ فروتش میاد .
تند نه به این منظور که اذیتتون کنه ، اصلا جنس تندیش اذیت کننده نیست ، کاملا بالانس شدست تند و تیزیش ، عطریه که احساس پر انرژی بودن بهتون میده ، جزو عطرای بسیار خوب خنک محسوب میشه از نظر من ، چون بسیار نسبت به عطرای خنک خیلی سخت گیرم به نظرم این عطر جزو کارای خنک خوب محسوب میشه .
پخششم نسبت به خنک بودنش خوبه ، ماندگاریش متوسط رو به بالا ، در مجموع کار خنک بسیار پر انرژی و پر جنب و جوشی هستش !
بازخوردای خوبیم داشت .
15 تشکر شده توسط : سالار كلوچه امیر علوانی
‎انتظار بسیار بالایی از این عطر داشتم از لحاظ رایحه ، ولی نمی‌دونم چرا اون ارتباطی که باید رو نگرفتم باهاش !
‎به قدری تعریف و تمجید نسبت به این عطر شنیده بودم که انتظارمو بسیار بالا برده بود .
‎بعد از تام فورد گری وتیور ، این عطر دومین عطری بود که انتظار و تصور میخکوب کننده ای ازش داشتم ولی نمی‌دونم چرا نتونستم باهاش ارتباط لازم رو بگیرم ، هم این هم گری وتیور ، نه این که بد باشه خییر ، ولی به قدری نظرات مثبتی از رایحه ی این عطر خوانده بودم که انتظار یه غول داشتم ازش ! رایحه ی جدیدی برای مشامم نداشت ، دلیل اصلیش میتونه این باشه که ۶/۷ ماه پیش ادکلن پلیس مدل اورجینالش رو داشتم که بسیار شبیه به لانویت بود ، تو اولین تست لانویت یاد پلیس اورجینال افتادم , که بعد رفتم سرچ کردم دیدم بله تویه ۳ تا نت مشترکن !
‎ترنج ، اسطوخودوس ، سدر ! این ۳ تا نت تویه هر دو تا کار مشترکه ، در لانویت نت میانی شامل ترنج ، اسطوخودوس و سدر می‌باشد ولی در پلیس مدل اورجینال ، اسطوخودوس و ترنج در نت اولیه هستن و سدر در نت پایانی !
‎اونایی که هر دو کار رو داشتن متوجه شباهت بالای این دو تا کار میشن ، به نظر من ۶۰ / ۷۰ درصد شباهت بویایی دارن با این تفاوت که با توجه به نسخه های
‎ بی رمق لانویت دی الهوم در پرفورمنس و قیمت بالاتری که نسبت به پلیس داره ، از نظر من پلیس مدل اورجینال ارزش خرید بالاتری داره برای اونایی که دنبال جایگزین لانویت میگردن ، نسبت به قیمتشم پرفورمنس قابل قبولی داره و همینطور بازخوردای خوب !
‎تمامی این ها فقط نظرات شخصی بود و سلایق تمامیه افراد متفاوت هستن باهم دیگه !
7 تشکر شده توسط : Sajjad سانیار
بوی قابل قبولی داره ، عطری نیست که میخکوبت کنه ، عطریم نیست که ناامیدت کنه ، عطریه که یه رضایت معقولی ازش داری .
با وجود این که گرم قید شده ، ولی به مشام من با ارفاق ۴ فصل میتونه باشه توی زمستان استفاده نشه بهتره به نظرم ، چون بیشتر خنکی ازش دریافت کردم تا گرمی .
از لحاظ پرفورمنس هم متوسطه به نظرم .
برای یه ادکلن دم دستی و روزمره خوبه .
به مشام من بوی پاکورابان بلک ایکس اس هم میده تا ۵۰ /۶۰ درصد ، میخواستم بدونم بقیه دوستان هم بوی بلک ایکس اس رو ازش دریافت می‌کنند یا خیر !
7 تشکر شده توسط : سانیار آرش
واقعا برام عجیبه که چرا در اینجا انقدر نظرات برای این عطر منفیه .
در کشورهای دیگه بسیار عطره موفقی بوده و همینطور در سایت فراگرانتیکا از نمره ی خوبی برخورداره .
برای همینم هست که برایم بسیار تعجب برانگیره که چقدر در اینجا نظرات منفی هست برای اسکندل ، تا این که قسمت شد تا خودم این عطرو بگیرم و بعد از ۳ هفته تست این کار نظر شخصیمو براتون بگم .
این عطر شباهتی به وان میلیون پارفوم و لاکی نداره ، نزدیک ترین عطری که به اسکندل وجود داره ، ادکلن ژان پل گوتیه له بو هستش ، که در له بو در نت های میانی نارگیل رو داریم ولی در اسکندل در نت های میانی کارامل رو داریم ، و برای کسی که عطر ژان پل گوتیه له بو رو تست نکرده حتما اسکندل برایش رایحه ی نسبتا جدیدی محسوب می‌شود .
یه رایحه ی بسیار پر انرژی داره ، از این عطراست که بهتون انرژی مثبت منتقل می‌کنه و حالتونو خیلی خوب میکنه . رایحه ی گرمی داره و یه شیرینیه دلنشین و کاملا به اندازه ای درونش هست .
مناسب فصل پاییز و زمستان‌ ، ولی اگه در خنکای بهار هم استفاده بشه فکر نکنم آزار دهنده باشه .
پرفورمنس بی نظیری داره واقعا ، ماندگاری واقعا عالیهه و پخش بو هم که اصلا دیوانه کنندست .
از لحاظ بازخورد که واقعا عجیب غریبه این عطر ، اینطوری بهتون بگم که در ۴ روزه اولی که این عطرو خریده بودم ، در ۴ روز بدون اغراق بالای ۱۰ نفر پرسیدن چی زدی و چون یه سری از آشنایان میدونن تویه کار فروش عطرو ادکلنم ، ۴ نفرشون هم پیگیر شدن که برامون بیار همین عطرو ، این عطر تا همین الان که ۳ هفته شده دارمش ، تا الان پربازخورد ترین عطریه که استفاده کردم ، و غول هایی مثل تام فورد فاکینگ فابیولس ، جیوانچی جنتلمن بویسی و ساواج الکسیر رو رد کرده در بازخورد .
خلاصه با عطری شیک ، خوش بو ، پر انرژی ، پر بازخورد و با پرفورمنس بسیار بالا طرفید 🔥.
البته لازم به ذکر است که سلایق بسیار متفاوتن و سلایق همه هم قابل احترام .

24 تشکر شده توسط : فروغ سهرابی مهریار
این عطر رایحه ی بسیار باکلاسی داره و رایحه ی چوبی ادویه ای محسوب می‌شود .
من این عطرو در اواخر فصل بهار خریدم و بسیار رایحه ی دلنشینی داشت برام ، ولی وقتی به تابستان رسیدیم اصلا نمیتونستم بوش رو تحمل کنم به قدری که برام زننده و آزار دهنده بود .
متاسفانه بازخورد خاصی هم نداشت این عطر با اینکه رایحه ی باکلاسی داره ، احتمالا به خاطر پخش بسیار ضعیفش هست .
در کل متأسفانه با وجود رایحه ی خوبش به خاطر پرفورمنس بسیار ضعیفش ارزش خرید پایینی دارد .
3 تشکر شده توسط : بابک آرش
گوچی گیلتی اینتنس عطریست بسیار بسیار تند ، در کنارش روایح تلخی هم تنیده است .
این عطر به شدت مردونست ، یعنی اگه آقایان یه عطری بخوان که نشان دهنده ی جدی بودن و زمخت بودنشان باشد ، این عطر همان است .
عطری که بسیار زیاد تند و تیزه ، برای فصول پاییز و زمستان مناسبه به نظرم در تابستان باعث سر درد میشه ، لذا که من حتی در این فصل هم موقع پوشیدن این عطر دچار سر درد میشم .
نمیتوان گفت عطر بدیست ، رایحه ی جدی و خشکی داره ، و برای آقایونی که علاقه دارن به روایح تند و تیز انتخاب بسیار مناسبیست .
بازخوردش خوب بود در این چند وقته که ازش استفاده کردم ، ماندگاری معمولی ، پخش خوب ، ولی رایحش باب میل خودم نبود بر خلاف نظرات مثبت اطرافیانم ، و همینطور به شامه ی من این رایحه برای روزانه مناسب نیست ، و به نظرم بیشتر رسمیه بر خلاف آرای اینجا
.
سلامت و تندرست باشید
7 تشکر شده توسط : امیر علوانی محمدرضاسپهی
رایحه ی این عطر تداعی گر یک مرد بسیار جنتلمن ، با وقار ، مؤدب ، آرام و شیک هست .
روایح چرمی و ادویه ای در این عطر به خوبی باهم تلفیق شده اند .
10 تشکر شده توسط : مسعود امیرعلی نجاتی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir