نظرات | ناهید
ترتیب نمایش
عطری که از روی نت ها فکر میکردم که ممکنه جزو مورد علاقه هام بشه ولی متاسفانه اونقدر برام جذاب نبود. برای شامه من از لحظه اول تا تقریبا یک ساعت اول بوی خطی فالوده شیرازی با بستنی زعفرونی میده. وقتی به درای دان میرسه نت وانیل بیشتر خودش رو نشون میده و به عطر یه سنگینی و موندگاری خوب میده. در درونش میشه کمی لایت بلو رو احساس کرد که شاید به خاطر این باشه که سازنده و عطار هر دو عطر یکسان هستند. کمی شباهت به لیرا داره ولی تنها در دی ان ای و نمیشه گفت دوپ لیرا هست. همچنان انتخاب خوبی برای کسانی به حساب میاد که دنبال عطری هستند که زیاد بولد نباشه ولی در عین حال چهار فصل باشه.
12 تشکر شده توسط : امیر علوانی ایرن
سلام، من اینکار و نسخه I want choo رو تست کردم، میشه گفت تقریبا فضای این عطر شبیه کارولینا هررا good girl هست و یه نسخه مدرن تر و از نظر من راحت پوش تر از اون به شمار میاد. عطر معتدل رو به گرمی هست و نسبت به I want choo عطری بالغ تر و سنگین تره و مناسب برای قرارها و مهمانی های شبانه.
12 تشکر شده توسط : فرانک علیزاده 🄼🄾🄽🄰
المپیا نسخه اینتنس، یک عطر شیرین و نمکیه، کمی توصیفش سخته ولی در لحظات اولیه اسپری حتی میشه روی زبان مزه شوری احساس کرد مثل همون حس شوری که در یه روز آفتابی کنار ساحل دریا با وزش باد احساس میشه. امبر یا همون کهربا بهش یه حس شرقی و انیمالیک داده و ماندگاری و پخش بوی عطر رو بسیار بالا برده. در درای دان هم وانیل و امبر همچنان کاملا احساس میشن ولی از حس نمکی عطر کم میشه.
یکی ازون عطرایی هست که به درد تعطیلات کنار دریا میخوره؛ البته بهتره تو هوای خیلی گرم پوشیده نشه که احتمالا آزار دهنده خواهد شد. بین سه تا چهار پاف از المپیا اینتنس ماندگاری تا حدود 6 ساعت رو تضمین میکنه. به علت رایحه خاصی که داره حتما قبل از خرید تست کنید.
15 تشکر شده توسط : کامبیز سخی محمدرضاسپهی
لیرا یه دختر شیرینی فروشه که وقتی نزدیکتون میشه میتونین بوی کیک تازه وانیلی رو که توش لیمو زدن ازش حس کنین. با اینکه طبع گرمی داره ولی فکر نکنم دو سه تا پاف ازش تو شبای تابستون کسی رو اذیت کنه ولی برای روزهای خیلی گرم شاید بهتر باشه ازش صرفه نظر کرد. رایحه اش در ابتدا مرکباتی و وانیلی هست که در نت پایه ازش بوی وانیل و کارامل باقی میمونه.
بوی لطیف و خاصی داره و از نظر کیفیت رایحه و طراحی شیشه هم حرفی برای گفتن داره ولی با این وجود عطر مورد علاقه من نیست چون به شخصه دوست ندارم عطری با این برچسب قیمت خریداری کنم که هم خودم و هم دیگران فقط ازش بوی کیک و شیرینی فروشی احساس کنن و سریع دلمو میزنه. گرچه اگر کسی کنارم این عطر رو زده باشه بسیار استقبال میکنم.
22 تشکر شده توسط : کامبیز سخی هاشم پور
یه عطر شیرین و گرم و مخصوص هوای سرد پاییز و زمستون. نت گلابی توش خیلی برجسته است و تا حدودی حس یه کمپوت گلابی خیلی شیرین رو میده. با این وجود دانه تونکا فضای عطر رو دارک تر و سنگین تر کرده و باعث شده که این عطر بالغ تر و باوقار تر از لابل اصلی جلوه کنه. سیاژ و ماندگاری بالایی داره و روی لباس هم تا چند روز بوش میمونه. برای اینکه ازش لذت ببرین باید طرفدار عطرهای شیرین باشین چون مثل خیلی از کارهای زنانه ژان پل گوتیه شیرینی زیادی داره.
خانم های بالای 25 سال از این عطر لذت بیشتری خواهند برد ولی نمیشه براش سن خاصی تعیین کرد.
22 تشکر شده توسط : کامبیز سخی سولماز صفارو

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir