نظرات | Athena of Greece
ترتیب نمایش
سلام.
این بیچاره اصلا رمقی نداره که اذیتتون کنه!
5 تشکر شده توسط : نیلا ی الف.ر ش
در پاسخ به ماری جان:
دیدین بعضی آدما تو برخورد اول گوشت تلخ و عُنُق به نظر میان جوری که دوست نداری حتی کنارشون وایستی چه برسه به حرف زدن ، اما بعدها وقتی باهاشون آشنا میشی متوجه میشی چه جواهری بودن؟ حالا این عطر دقیقا همون آدمه! قبل ترها وقتی ازش استفاده میکردم همیشه با خودم می گفتم امکان نداره کسی بره گالری عطر و برای اولین بار دیور ادیکت رو تست کنه و خوشش بیاد چه برسه به اینکه بخردش! اونقدر که شروع این عطر انفجاری هست. انگار مولکولهای یاس که سالها تو یه قفس تنگ ! زندونی بودن یکهو آزاد میشن و حمله می کنن و رایحه ای دقیقا همونطور که شما توصیف کردین مشابه بوی به به یاس ایجاد می کنند. اما کمی که صبر کنید یاس آروم میگیره و یه بوی وانیلی گرم و کرمی طور خودش رو نشون میده که فضایی بسیار دوست داشتنی، صمیمی، گرم و امن رو ایجاد می کنه که جون میده واسه شبهای سرد و برفی زمستون. به نظرم این عطر یکی از موفق ترین زنانه های دیور در زمان خودش و حتی الان بوده. سالهاست که این عطر رو نخریدم و استفاده نکردم و از وضعیت تولیدات جدید هم اطلاعی ندارم اما رایحش برای همیشه مثل یه دوست خوب تو حافظه بویایی من می مونه. خلاصه اینکه خانم ماری:
"دیور ادیکت تا رخ ننماید نبرد دل ز کسی!"
19 تشکر شده توسط : رها نورانی کامبیز سخی
Nero Assoluto
لینک به نظر 27 فروردین 1403 تشکر پاسخ به شهرزاد
منظورتون اینه که شاید ذهن خودم ریفورموله شده؟!(: 😅. راستش اگر بحث تغییر پرفورمنس نبود شاید میشد این احتمال رو هم درنظر گرفت(: . اما چه چیز دیگه ای غیر از ریفورموله ممکنه باعث تغییر عملکرد علاوه بر کیفیت یک رایحه بشه؟ ممکنه در حالت معمول بین تولیدات سالهای متفاوت، اختلاف، حتی جزئی باشه؟
3 تشکر شده توسط : Perfumex نازی جاوید
حیف از این زیبای مغرور نبود آیا؟!!
دکانت این عطر رو دو سال پیش گرفتم و همون موقع خیلی به دلم نشست. بانویی مقتدر با عزت نفس فراوان رو در ذهنم متجلّی می کرد و وایب خیلی خوبی بهم می داد. اگر می شد روایح رو به زبان مزه ها ترجمه کرد این عطر با آن شیرینی و ترشی و تلخی اش برای من مزه زالزالک یا ازگیل می داد! و اگر قرار بود به قطعه لباسی ترجمه شود در ذهن من دستکش های مشکی بلند از جنس دانتل را تداعی می کرد. پارسال خود عطر را خریدم. همان اول شیشه اش با تمام سادگی دلم را برد! امّا افسوس که چه بگویم از رایحه. البته که ساختار و حالت اصلی همان است اما دیگر آن حس خوب و آن تازگی و فرِشی را برای من نداشت. برعکس خفه بود و گویی بانویی بسیار متفکّر و در خود فرورفته ! مثل دو تا غذایی که دستپخت یک نفرند ولی انگار آشپز که ادویه ها را چِشمی ریخته سهم یکی بیشتر و دیگری کمتر شده. یکی روح دارد و بر دل می نشیند و آن دیگری تنها غذایی است برای سدّ جوع! رایحه این عطر اصلی تا حدودی هم شبیه بوی آن پاک کن های دردار دوطرفه ای است که یک وَرَش غلطتکی داشت برای جارو کردن پرزها و در دوران ابتدایی ما داشتنشان در حکم داشتن شاسی بلند بود! اینطوری بود که ذهن و دلم مردّد و سرگشته شدند! در خصوص عملکرد بگویم دکانتی که داشتم ماندگاری خوب و پخش متوسط داشت اما عطر اصلی ماندگاری مفید چهار پنج ساعت و پخش در ده دقیقه اول به زحمت تا بغل دستی دارد! این بود که فکر کردم احتمالاً بلای ریفورموله گریبان این نازنین را نیز گرفته باشد! در پاییز و زمستان جنس رایحه بهتر بود هرچند همانطور که گفتم کم جان و بی رمق. چون طبع نسبتاً معتدلی داشت گذاشتمش برای فصول گرمتر به امید آنکه شاید عملکردش بهتر شود ولی این بار خود رایحه هم خفه تر و بی روح تر شد انگار که با یک ماهیتابه بر فرق سر آن بانوی متفکر کوبیده باشند! خلاصه ذهنم که از دستکش دانتل به پاک کن رسیده بود، این بار و در این یک سال رایحه را آنچنان که باید نپسندید و دلم نیز همراهیش کرد!
اما به هر حال آرزو کردن که عیب نیست کاشکی می شد به جای عطرها هر از چند گاهی دنیای اطرافمون ریفورموله بشه! یا حداقل خودمون ریفورموله می شدیم! چه می شد اگر می شد!
12 تشکر شده توسط : سالمی Perfumex
سلام و مهر خدمت عطردوستان عطرافشان.
لیبره اینتنس به مشام من عطری است که حال و هوای آن شباهت بسیار با عطرگودگرل از کارولینا هررا دارد؛ (حال و هوا و نه عیناً خود رایحه). گمان می کنم جزو عطرهایی باشد که بتواند به راحتی دل دوستداران گودگرل را به دست آورد. بارزترین نتهای این عطر برای من تونکای زیاد!، وانیل ،ترنج، لوندر و تا حدودی ارکیده است. لوندر در این کار برخلاف مون گرلن اینتنس یکّه تاز و خودنما نیست و برعکس در هماهنگی با نتهای دیگر است. پرفورمنس خوبی دارد و قطعا مناسب فصول سرد سال به ویژه فضاهای باز است و در همراهی با لباسهای شب تیره جلوه بهتری دارد. اگرچه جنس رایحه بدیع و نوآور نیست اما از نظر من جذاب و اغواگر است. تست قبل از خرید به ویژه برای افراد حساس به روایح تند و افراد آسماتیک واجب عینی است!
6 تشکر شده توسط : Mahyar سعید رضایی شوشتری
"ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم"

فکر می کنم این عطر رو تا اندازه ای عجولانه قضاوت کردم و باید نظر قبلیم رو کمی تعدیل کنم گو اینکه دوستان قبل از من هم چنین خطایی در خصوص این عطر داشته اند. باید بگم این عطر اصلا بوی الکل نداره و اون نت گذرایی که در ابتدای اسپری کردن به مشام من رسیده بود رایحه همون ترکیبات سبزی هستند که در نتها هم به اون اشاره شده و نمی دونم چرا اون موقع ازش وایب الکل گرفتم. علاوه بر پچولی که قبلا اشاره کردم نت ارکیده هم به خوبی حس میشه و زینت بخش کار هست. پچولی هم انصافا پچولی بدی نیست! و بقیه نت ها اگرچه محو هستند و رایحه مشخصی ندارند اما خوب توانسته اند پچولی را سر جای خودش بنشانند! همانطور که قبلا هم گفتم عطر زیاد صمیمی و شوخ و شنگی نیست ولی به عنوان یک عطر روزمره برای محیطهای کاری گزینه بسیار مناسبی است
18 تشکر شده توسط : Mahyar شهرزاد احمدی
پچولی..پچولی و...دیگر هیچ!
دو ثانیه اول الکل و بعد از اون یک پچولی نه چندان با کیفیت که از ابتدا تا انتها به صورت یکنواخت و کسالت باری ادامه داره. خبری از گلابی و مُلابی و تافی و مافی! نیست. نقش تافی اینجا بیشتر بالانس کننده و شیرین کننده هست و کاملا در رایحه نهایی میکس و بلِند شده. اوایل اسپری کردن مختصری طراوت و شادابی وجود داره که یک ربع بیشتر طول نمی کشه و بعد از اون رایحه حالت خفه ای به خودش می گیره. رایحه ای است که مشابهش زیاد به مشامم خورده و برام بسیار تکراری و ملال انگیزه. برخی دوستان در کامنتها اشاره کردن بوی عروسک میده! پناه برخدا!!!‌ 😯. طبع رایحه از نظر من متمایل به گرمی هست و به دلیل القای حس گرما و چسبندگی، خیلی مناسب روزهای گرم نمی دونمش. به نظرم بیشتر مناسب محل کار و موقعیتهای نیمه رسمی است و برای محافل صمیمی و دوستانه چندان شاداب و دلچسب نیست. همینطور برای مجالس عروسی زیاد جالب نیست. برای قرارهای عاشقانه که اصلا و ابدا! مگر اینکه رسما قصد داشته باشید روی اعصاب طرف مقابلتون پیاده روی کنید! 😬 (خودم که با روایحی از این دست عصبی میشم😅)
ماندگاری روی لباس حدود شش هفت ساعت و پخش بو هم با ده پاف ،درهمان ساعت اول نسبتا قابل قبول هست. شیشه جمع و جوری داره که راحت تو دست جا میشه و اصطلاحا یوزرفرندلی! هست اما قسمت افشانه چندان با کیفیت نیست.
معطر و عطرآگین بمانید، ایام به کامتان🌹
6 تشکر شده توسط : مهربد 🄼🄾🄽🄰
رایحه ای لطیف، بالغ و دلنشین

برای من این عطر ترکیبی از رز ( بیشتر داماسک رز یا همان گل سرخ خودمان) ، مشک و انگور یا انگور فرنگی است. نت دیگه ای رو حس نمی کنم و همچنین تغییر نت زیادی رو هم متوجه نشدم. رایحه از جنس روایحی هست که به مشام ما ایرانیها بسیار آشناست و حالت گلابگون داره اما حالت گلابگون اون به خوبی و در کنار نتهای دیگه بالانس شده و شیک و دوست داشتنیه. مخصوصا نتیجه ترکیب رز با نت انگور رو که بیشتر در میانه خودش رو نشون میده خیلی دوست داشتم. از نظر من همه چیز رایحه نهایی متعادل و به اندازه هست و هیچ نتی خارج نیست. از نظر سن پوشش بالای ۲۵ سال رو کاور میکنه و رایحه ای بالغ و پخته هست که شخصیتی این چنینی رو هم می طلبه. رایحه اغواگری نیست اما زنانگی رو به زیبایی به تصویر می کشه. یگانه و خاص نیست اما همانی هست که باید باشه. مناسب هوای سرد و مخصوصا فضای باز هست. تنها نکته منفی از نظر من باتل اون هست که به نظرم اگه همش طلایی بود و حاشیه شیشه ای رو نداشت خیلی شیکتر می بود. در کل اگر جنس رایحه ش رو دوست داشته باشید با توجه به قیمت، بسیار ارزنده ست.
پ.ن : بلایند بای توصیه نمی شود. همچنین اگر بوی رز دوست ندارید اصلا سراغ این عطر نرید.
13 تشکر شده توسط : Mahyar سعید رضایی شوشتری
سلام و درود

آرماف تگ هر پرستیژ عطری است به دور از ظرافت زنانه مناسب خانمهایی که روایح متمایل به ماسکولین رو می پسندند. همینطور خانمهایی که به دنبال یک عطر روزمره با پرستیژ وجدی ، غیراغواگر و غیرمحرک و در عین حال بابازخورد برای سر کار خصوصا محیطهای کاری مردانه هستند. آقایان هم با خیال راحت و بدون توجه به جنسیت اعلام شده می توانند این عطر را استفاده کنند. جنس رایحه عطر، اسپایسی بالزامیکی است که نت دارچین در آن بسیار بارز است. فضای کلی این کار برای من شبیه روبرتوکاوالی نرو اسولوتو است که در آن به جای نت اولیه مرکباتی، دارچین نشسته باشد. اگر چه عطر روبرتوکاوالی شاداب تر و کمی زنانه تر است اما عطر آرماف با اختلاف، عملکرد بهتری دارد. در کل با توجه به چند عطر از آرماف که تست داشتم به نظرم عطرهای این برند با توجه به تگ قیمت و کیفیتی که ارائه می کنند به شرط پسند شدن رایحه ارزش خرید بالایی دارند.
تگ هر پرستیژ در فصل پاییز و زمستان مناسب اما برای هوای گرم آزاردهنده هست.
پ.ن : به عنوان بلایندبای خصوصا برای خانمها انتخاب سیفی نیست.
10 تشکر شده توسط : آرش Mahyar
بهترین کار رو انجام دادید عزیزم...آدم باید حتما بتونه منطقش رو توجیه کنه واسه پرداخت چنین بهایی برای یک شیشه عطر!
5 تشکر شده توسط : Mahan هاشم پور

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir