نظرات | MissJuve
ترتیب نمایش
من یه بوی صابونی تو تاپ نوت ازش گرفتم و بعدش نارگیل و شکوفه پرتقال. اصلا اون عطر ادویه‌ای که انتظارش رو داشتم نبود. و کلا رایحه خیلی کدر و gloomy بود. حالا باید تو پاییز و زمستون تست کنم دوباره ولی فعلا دوست نداشتم. البته انگار رایحه دچار تغییراتی شده طبق نظرات دوستان و اونی نیست که اوریجینالی بوده.
2 تشکر شده توسط : مرتضی ع Golnoosh
واقعا عجیبه چون من تا حالا نشده با عطری سردرد بگیم ولی اینو یه پاف زدم برای تست رو مچم و احساس سردرد خفیف میکنم. البته با پیور ماسک همین برند احساس حالت تهوع و دل درد گرفتم. اگرچه از بوی این خوشم اومد ولی انگار سر درد میاره. باز باید تو فصل خودش تست کنم.
1 تشکر شده توسط : بابک
یه لیوان بزرگ لیموناد پر از یخ. خیلی جالب نوت سیتروسی با یاس ترکیب میشه و باعث میشه یاسش دلپذیر باشه.
این دقیقا همون بویی هست که دوست دارم تمام تابستون بدم.
7 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی nazanin
نمیدونم چرا عطرهایی مردونه ی این برند رو از روی نوت ها بیشتر برای خودم وسوسه میشم که دکانت بگیرم و امتحان کنم. Le Beau Le Parfum‌ رو که خیلی تعریفش رو شنیدم و به هر نحوی باشه میخوام یونی استفاده ش کنم. این چه طور یونی راه داره یا نه؟
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک
اینقدر که تعریف این عطر رو به جهت خاص بودن شنیده بودم دکانتش رو سفارش دادم و امروز بین همه ی دکانتایی که به دستم رسید تنها عطری که تست کردم این بود.
۳۰ ثانیه ی اول خیلی خوشبو و دلپذیر و یکهو به یه رایحه ی دارک و غیر قابل تحمل تبدیل شد. تقریبا بعد ۱۰ دقیقه از فاصله ۲۰ سانتی که مچم رو بو میکردم بوش خیلی خوب و آشنا بود فکر کنم داییم قبلا این عطر رو استفاده میکرد. ولی همچنان وقتی از رو پوست مستقیم بو میکردم بوش ناخوشایند بود. عجیبه من این حس رو با بعضی عطرها دارم که با فاصله خوش بو هستن. بیرون که نمیتونم استفاده کنم ولی تو خونه میزنم. و واقعا ناراحتم برای کسایی که این عطر محبوبشون بوده چون بعد یک ساعت حتی از روی پوست هم بوش به سختی قابل تشخیصه.
2 تشکر شده توسط : مهریار بابک
به نظرم این عطر خیلی بی دلیل زیادی هایپ شده. من یه دکانتش رو گرفتم. اولش بوی توت فرنگی و بری و میوه استوایی میداد که من اینو خیلی دوست دارم ولی به سرعت این رایحه از بین میره و تبدیل میشی به یه کیک وانیلی متحرک. من از بوی خوراکی به خصوص وانیل و کیک توی عطر خوشم نمیاد. مشکل دیگه این هست که بوی وانیل و شیرینی خیلی مصنوعی میشه و یه بوی امشی طور به خودش میگیره. من چندین بار تو زمستون به پوست به لباس اسپری کردم ولی واقعا باهاش ارتباط نتونستم برقرار کنم.
5 تشکر شده توسط : سودابه پناهی nazanin
تقریبا حدود ۵-۶ سالی میشد که سمپل یه میلیش که روی خریدای محصولات پوستیم گذاشته بودن همین طور بین بقیه سمپلا داشت خاک میخورد. حتی تابستونم که رفتم یه بررسی کردم اینو به طور خاص از روی اکوردهای شیرین و میوه ایش حتی پکش رو باز نکردم. اما اوایل زمستون به سرم زد تستش کنم و چه قدر منو سورپرایز کرد که چه شیرینی ملایمی برای من که کلا فن خنک و سیتروسی هستم. همین عطر باعث شد برم تحقیقات محدودی انجام بدم و متوجه شدم اینکه این عطر سبک چایپر میوه ای هست باعث میشه اینطور uplifting باشه. تست نهایی هم یه شب برفی که داشتم میرفتم کنسرت بود که تقریبا یک ساعت تو ترافیک رسالت گیر کرده بودم و اولین بارم بود که تو چنین شرایطی رانندگی میکردم ولی بوی این عطر زیر بینیم بهم ارامش میداد که نه تو میتونی و به موقع میرسی.
خلاصه کلیدم بدجوری گیر کرده روی الیویه کرسپ خالق این عطر.
6 تشکر شده توسط : مینو Golnoosh
فاطیما جان یه سوالی،
من از اول تا اخرش فقط یه رایحه ازش دریافت کردم هیچ تغییر نوتی رو حس نکردم. چیزی که من گرفتم خیلی شبیه بوی یاس و مریم زیاد بود، البته ممکنه اشتباه کنم چون من بینیم اصلا تربیت شده نیست ولی یه چیزی تو همین مایه‌ها بود که من کلا خوشم نمیاد مثل گوچی بلوم ولی کمتر خفه کننده. رایحه‌ای که مثلا اگر به جای مچ به گردنم میزدم قطعا آزاردهنده بود برام.
من اصلا بوی تمیزی که میگن مشک داره رو ازش نگرفتم.
حالا با این توضیحات میخواستم بدونم narciso Rodriguez for her edt هم توی همین تم هست یا ارزش تست کردن رو داره؟
بازم بهم اثبات شد که هر چه قدر بوی یاسی که توی کوچه میپیچه رو دوست داشته باشم از بوش توی عطر میتونم متنفر بشم.
اولش که اسپری کردم بوی مرکباتی ۳۰ ثانیه و بعد تا یک دقیقه با یاس ترکیب میشه و من فکر کردم این ترکیب جذاب ادامه خواهد داشت که متاسفانه مرکبات بعد از ۱ دقیقه ی ابتدایی حذف میشه و فقط یاس به صورت خفه کننده باقی میمونه :(
وایت فلورال برام علامت خطره دیگه.
1 تشکر شده توسط : بابک
Gucci Bloom
لینک به نظر 6 تیر 1402 تشکر پاسخ به الهه
من با این عطر متوجه شدم‌ میشه از بوی یاس و مریم متنفر شد. یه سمپلش توی خریدای محصولات پوستیم بود، یه بار یکی گفت بوی عطر رو توصیف کن من به زور رفتم یه پاف زدم که بوش یادم بیاد و کل روز میخواستم مچم رو قطع کنم. از اون به بعد هر جا تو نت ها میزنه وایت فلورال فرار میکنم.
5 تشکر شده توسط : آلالیتا IRRO

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir