نظرات | Mahsa
ترتیب نمایش
بوی چایش رو خیلی دوست دارم خیلی آرامبخشه و یه لطافت خاصی داره. من کلا سمت عطرهایی با رنگ سبز نمیرم ناخواداگاه، چون خاطرات خوبی ندارم. یادمه دبیرستان یکی از بچه ها عطرش توی بینی من فقط بوی خیار میداد و ناخوداگاه وصلش میکنم به رنگ سبز. اما این رنگ سبز اون رنگ سبز نیست. خیلی خواستنی تره. با احترام به تمام دوستداران خیار:)
به شامه‌ی من یکم پودری هم میاد. عطر غمگینی به هیچ عنوان نیست. یه خانوم نازه که پوستش زیر نور آفتاب برق میزنه. قهقهه نمیزنه اما همیشه لبخند رو داره و گاهی ملایم میخنده.
4 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 رضا عطردوست
من امروز این رو تست کردم. ازش کم و بیش خوشم اومد. همون چوب و رز. به نظرم اگه حساسین سردرد میاد سراغتون حتی با یدونه پاف. من دوستش دارم خیییلی. الان بعد ۳ ساعت هیچی از قوی بودنش کم نشده و پخش بوش و ماندگاریش طبق چیزی که فهمیدم خیلی زیاده. اماااا نمیدونم… واقعا نمیدونم میخوام همیشه این رو بزنم یا نه. اونم اینکه سنگینه تا حدودی
درواقع شاید بوی حرم بده. در ذهن من گلاب بوی حرم نمیده ولی اگه شما خیلی خاطرات با حرم دارید شاید… . البته بوی دود و اینا ربطی به حرم نداره. برای خود من یادآور کشورهای عربی هست ولی به تنهایی چیز بدی نیست. تم عطر برام اینطوریه و بدم نمیاد اصلا.
بعد یه مدت بوی پشمکی گرفت و دوباره برگشت به حالت قبل. من واقعا دوستش دارم اما داره بهم سردرد میده. شاید بخوام بعضی مواقع استفاده کنم اما حتی ۳۰ میلش یه طوری گرونه که ترجیح میدم همیشه برم فقط یه پاف تست کنم و برای اون روز خوشحال باشم، بدون اینکه خرجی کنم:)
8 تشکر شده توسط : علی رشوند امیر محمدی
من این عطر رو تست نکردم راستش اما امروز
La Vie Est Belle Rose Extraordinaire رو تست کردم و قلبم رفت براش. چقدر زیبا. چقدر ناز. چقدر گوگولی و خوشگل. مثل خود بهار با اون شکوفه‌ها و گل‌های نازش. اگه تونستید حتما تستش کنید. من میخواستم تروساردی پینک رو برای تابستون بگیرم اما مگه میتونم ازین بگذرم؟ گلهاش اصلا مصنوعی نیستن. خیلی خوشگلن طوری که دلم میخواد از زیباییش فقط گریه کنم. (بخشی از گریه هم به این دلیله که با کمبود بودجه مواجه هستم😌😌😌)
لطفا عطرافشان یه صفحه هم برای این عطر خوب بزنه. بوی بهشت میده.
12 تشکر شده توسط : مهدی nazanin
این روی بلاتر خوب بود. روی دستم زدم باز هم خوب بود اما آخرش رو اصلااا دوست ندارم. نمیدونم چرا انقدر بد بوئه روی دست من😭😭😭
اول یکم شیرین طور و خوشگل و باکلاس بود، بعد چوبی شد، اما بعد فقط شد وانیل:/ و وانیلی که دلم نمیخواد بپوشمش. اما درکل اگه ازین آدمهایی هستید که روسری ساتن شیری رنگ میپوشید به نظرم ازش خوشتون میاد. نمیدونم چرا این رو گفتم و هیچ ارتباط عقلانی ای نداره اما برای من یادآور روسری ساتن شیری رنگ بود:)
4 تشکر شده توسط : الف.ر ش Arash A
امروز بین المپیا فلورا اینتنس و لیدی میلیون رویال مونده بودم که انتخاب کنم. در واقع دوتا هم تام فورد داشتم ولی چون گرون بودن از گزینه حذف شدن😬😬
خودم لیدی میلیون رو برای این میخواستم که بوی رز میده و به نظرم برای مراسمهای شبانه و مهمونی‌ها و اینا خیلی خوب بود. یکی دیگه بهم ورساچه زرد رو معرفی کرد که راستش خیلی فرش بود و خوشم نیومد زیاد. چرا بوی طالبی میداد برام.
بعد یکی از فروشنده ها چندتا عطر معرفی کرد، از ولنتینو تا کندی پرادا و اینتنس و لیبغی که با زعفرونه اما من باز بین پاکو رابان اینتنس و اون رویال مونده بودم😭😂
همچنان درحال بو کردن و گشت زدن بودیم که این رو داد امتحان کنم. اول گفتم هممم زیاد چنگی به دل نمیزنه… اما بعدش خیییلی خوب شد. بوی خیلی زیبایی که نمیفهمیدم بوی چیه اما بوی جالبی برام بود و دلم میخواست همینجوری بوش کنم تا از آسمون بهم وحی بشه که بابا این بویی که الان داری بو میکنی چیه. (احتمالا زنبق بوده)
فکر میکنم تنها دلیلی که ازین عطر خوشم اومد همین بود. نه تلخ بود نه شیرین اما خوشگل. مثل وقتی که یکی رو میبینی و همینجوری ادامه میدی تماشا کردن رو تا یه جورایی متوجهت بشه. گرچه این رو بگم که عطر خیلی خاص نیست، چون نیش نیست اصلا:)
خلاصه بعد یه ربع فکر کردن و گشتن، تستر رو خالی کردم روی خودم و دیدم بعععله ازین خوشم اومدههه.
تقریبا خطی هست و منم از روایح خطی خوشم میاد چون ثابتن و تغییر نمیکنن. خودم برای مهمونیها گرفتمش. شیشه خیلی خوشگلی داره و به نظرم میتونید ازش برای ست کردن رنگ لباس کمک بگیرید. آبی یا مشکی یا آبی پررنگ خیلی خوشگل میشه باهاش. سنش زیاد نیست اما به نظرم از ۲۰ تا ۳۰ سال راحت میشینه. گرچه بستگی به آدم داره. اتفاقا از فروشنده درمورد این پرسیدم که به نظرش کدوم بیشتر بهم میاد. این یا لیدی میلیون رویال. و گفت ببین دلت میخواد کدوم بو رو بیشتر بدی. اگه میخوای بوی رز بدی طبیعتا موقع لباس پوشیدن یا آرایش یا هرچیزی، اونی رو انتخاب میکنی که نمایانگر رزه. و منم دیدم دلم میخواد بیشتر این بو رو بدم. (گرچه برای استفاده روزانه نخریدم)
شاید هم با مون گرلن لیرش کنم چون این پیشنهاد رو هم بهم داد و فکر کنم خیلی جالب بشه.

5 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 محسن جمالیان
اول که اسپری کردم بوی گل رزی که توی دریا ول شده میداد و یکم خنک تر بود. البته اون رز به هیچ عنوان سنگین نیست. انگار رز صورتی و خوشگله. بعد که گذشت یکم سبزتر شد بوش. بوی بهار نارنج، که یکم بوی سبزه نارنج میده. اینجا من دلتنگ خانه و ایران و عید نوروز شدم که آب میپاشیدم روی گلدون نارنج و بعد با تمااام وجودم ریه هام رو از بوش پر میکردم. لطفا اگه عطری میشناسید که توی این حال و هوا باشه حتما بگید😃
خلاصه این شادابی و طراوت با بوی رز قاطیه. بعدتر این بوی رز کمتر میشه و میشه یه چیز چوبی ولی چوبی‌ای که خیلی قوی و سخت نیست، چوبی هستش که خم میشه:))) نمیدونم چطور منظور رو برسونم اما بوی چوبی که سردرد بده نیستش.
ماندگاریش نسبت به تروساردی سفید بیشتر بود برام، و پخش بوش هم بیشتر بود. درکل، من دوستش دارم. شاید تابستون این رو بپوشم. اصلا حساسیت بهش ندادم و خیلی گوگول مگولیه.
12 تشکر شده توسط : شهرزاد nazanin
وای دلم خواست برم تستش کنم🥲🥲🥲🥲
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی سالمی
برای من نسبت به نسخه اصلی یکم چوبی تره و اونقدر لطیف نیست اما خشن هم نیست. من خودم نسخه مادر امضامه ولی میخوام این رو هم بگیرم برای مواقعی مثل دیت یا مجالسی چیزی. در ضمن اینکه طبق تجربه من، آقایون هم این و هم نسخه اصلی رو خیییلی دوست دارن و خوششون میاد. بازخورد از طرف خانومها آنچنان نبوده ولی😁😁😁 من نظر رو به آقایون میدم چون واقعا جذابن این دوتا
9 تشکر شده توسط : سالمی کامبیز سخی
این رو تست کردم و تا سه چهار ساعت دستم بوش رو میداد و میفهمیدمش. فقط نمیدونم چرا از نظر بینی من، شبیه یه کیک زنجبیلی خوشمزه هست. کلا خوشمزست از نظرم. بدم نمیاد توی پاییز یا بهار بپوشمش.
5 تشکر شده توسط : سالمی shima.a
الان خیلی زیاد دوستش دارم.💕 فقط چیزی که ندیدم اینجا برای این عطر بگن اینه که جوون هم هست. این عطر برای من بوی مادر نمیده 🤔 بوی یه خانومی رو میده که مطمئنه، خوشپوش و خوشبوئه و دوست داشتنی. شاید چون بوی آرامبخشی داره به مادر تشبیهش میکنیم اما واقعا دختری که 22 اینا باشه و این عطر رو بزنه برای من خیلی جذاب به نظر میاد.
13 تشکر شده توسط : Golnoosh دزیره

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir