نظرات | فاطمه علیزاده
ترتیب نمایش
دوستان، اینطور که پیداست "از فروشگاههای معرفی شده در این سایت نباید خرید کرد". چون کسانی که خرید کردند راضی نیستند و میگن فیکه، و فروشگاه عطرافشان هم تاکید کرده مسئولیتی در این قبال نداره. پس از سایت عطرافشان باید صرفا جهت اطلاع از قیمت تقریبی اجناس در بازار استفاده کرد و "لاغیر"، و از فروشگاههای "غیر اینترنتی" معتبر خرید کرد. کلاهبرداری اینترنتی در هر صنفی خیلی خیلی زیاد شده و برای اطرافیان من هم خیلی اتفاق افتاده. به این سایتهای بی در و پیکر اعتماد نکنید! در ضمن نماد اعتماد الکترونیکی و سایر نمادها و گواهینامه های اینترنتی که حتی در سایت این فروشگاهها هم دیده میشه صرفا تایید میکنه که چنین کسب و کاری وجود خارجی داره و مشغول به کاره و به هیچ وجه تایید کننده اصالت کالا یا تضمین قیمت اون سایت ها نیست. هوشیار و پیروز باشید.
1 تشکر شده توسط : احسان
پاسخ به امیر
کدوم بررسی فارسی دقیقا؟! الان زیر همین عطر چقدر نقدر وجود داره یا کیفیت نقدها در چه حدی هست که به درد کسی بخوره؟ انرژی منفی یعنی چی؟ یعنی کسانی که مشتریان چندین و چند ساله عطرافشان بودن حالا باید خفه بشن و از تغییرات بی حاصل سایت انتقاد نکنن به خاطر شما؟ کسی نگفته این سایت تاثیر منفی میذاره، مسئله بی فایده بودن سایته. وقتی امکان خرید از سایت رو نداریم چرا باید بیاییم به قول شما "کمک کنیم" و نقد و بررسی عطرهای غیرقابل فروش رو بذاریم توی سایت؟ متاسفانه اونقدر بیکار نیستیم که چنین خلاءهایی رو پر کنیم. بله درسته، شما خیلی دیر رسیدید و ما به عنوان مشتریان خیلی قدیمی عطرافشان چنین توقعی از سایت نداریم و حق داریم اعتراض کنیم و اونها هم حق دارن که به کارهای بی فایده شون ادامه بدن.
1 تشکر شده توسط : بابک ..م
وقتی هیچ فروشگاهی برای محصولات درج قیمت نکرده و امکان خرید اینترنتی نیست چه فرقی میکنه که این محصولات در سایت باشه یا نباشه. در همین راستا، اضافه شدن هر روزه محصولات جدید به سایت هم به اندازه خودش مضحکه. اگر هدف صرفا خوندن نقد و بررسی هاست که میتونیم از سایت های خارجی نقد و بررسی های دقیق تر ، علمی تر، پرشمارتر، کاربردی تر و واقع گرایانه تری بخونیم. "واقعا خوشبو و شیک" نقد و بررسیه؟ این همون هدف متعالیه که عطرافشان ازش صحبت میکرد؟ راستی، مشکل جلوگیری از قاچاق عطر و ادکلن و کمک به اقتصاد کشور حل شد؟ نمیدونم، شاید هم مشکل از منه! چون ظاهرا بقیه راضی هستن.
منم گرفتم. از [...] دقیقا همونطوریه که مهلا میگه! واقعا ناامید شدم. منم به دیور بودنش اعتماد کردم. ظاهرا فقط نسخه 2002 پخش و ماندگاری خوبی داشته که اونم دیگه پیدا نمیشه.
یادش به خیر عطرافشان!
این عطر فقط 50 میل داره.
دوست عزیز، جناب ssh خان
اولا که اسم کاربری شما هم چندان اسم کاربری حساب نمیشه، چون من یکی که نمیتونم تلفظش کنم یا تعبیری ازش داشته باشم. حداقل میتونید اسم کاربری من رو "سه ستاره" تعبیر کنید. در ضمن من خان نیستم و خانم باجی هستم :)
ثانیا، من درست متوجه منظور شما نشدم! یعنی الان تلویحا دارید میگید که عطرهای این دو فروشگاه اصله یا چی؟ امیدوارم که منظورتون همین باشه. چون برای خود من یکی از راههای اعتماد پیدا کردن به فروشگاهها، دیدن اعتماد عده پرشمار دیگری به اون فروشگاههاست، البته تا وقتی که گندش دربیاد :)
(!pardon my french)
در ضمن چون در دنیای مجازی، برای انتقال احساس و لحن و نیت با کمی دشواری روبرو هستیم، مجبورم کتبا اعلام کنم که کامنت من کاملا دوستانه و طنزآمیز و با آرزوی بهترینها برای شماست :)
خیلی ممنون از پاسخهای فوری، پرشمار و قانع کننده همگی. دیگه خیالم راحت شد :)
سلام. الان برای عطرهایی که در عطرافشان موجوده فروشگاههای مختلفی اعلام موجودی و آمادگی برای فروش کردن که از طریق لینک درج شده میتونیم مستقیم به سایت این فروشگاهها متصل بشیم و خرید کنیم. ولی سوال اینجاست که بنده قبلا چشم بسته به عطرافشان اعتماد داشتم و خرید میکردم. ولی از هیچ یک از فروشگاههای فعلی موجود در سایت شناختی ندارم. عطرافشان هم که اعلام کرده مسئولیتی در قبال خرید از این فروشگاهها نداره. خب الان من از کجا باید بدونم اجناس این فروشگاهها اصل هست یا نه؟ چه تضمینی وجود داره که حتی در صورت موجود بودن عطر اصلی در فروشگاهشون، عطری که برای من کذایی ارسال می کنند اصل باشه؟ البته قصد جسارت به این دو فروشگاه رو ندارم و فقط احساس میکنم این حق رو دارم که سوالم رو بپرسم و درخواست شفاف سازی داشته باشم. سپاس
چقدر خوب که لینک مستقیم کمک به محک در سایت قرار داده شده. چون من اغلب اوقات عطرافشان رو چک میکنم ولی بعضی اوقات یادم میره به سایت محک سر بزنم و مبلغ ماهیانه ای که برای محک در نظر گرفتم رو واریز کنم. اینطوری دیگه هیچوقت یادم نمیره. ببخشید، یادم رفته بود نظر غیرمرتبط با محصوله و اول به صورت نظر اصلی درجش کردم ولی بعد درستش کردم. مرسی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir