نظرات | Saeed B
ترتیب نمایش
من این عطر رو سال 94 از همین سایت خریدم و بعدش هم دو بار دیگه خریدم ( البته از فروشگاه دیگری).
رایحه که سلیقه ای است ( گرچه به نظر من عالیست)، اما ماندگاری و پخش بوی این کار کاملا قابل قبوله.
بعید می دونم کسی مشکلی با پخش و موندگاریش داشته باشه.
رایحه اش هم که سلیقه ای است. بر خلاف نظر دوستان، به نظرم، رایحه اش اصلا عام نیست و خیلی هم خاصه.
1 تشکر شده توسط : مهران میرزایی
چرا نمیشه دیگه از این سایت خرید کرد؟
من خودم تابستون استفاده نمی کنمش. ولی آزار دهنده هم نیست اگه استفاده کنی.
منم به تازگی این عطر رو خریدم. بوش رو خیلی می پسندم. بوی بسایر عالی وخنکی داره. واقعا این سبک بو رو دوست دارم و خوشحالم که این عطر رو خرید کردم (علی رغم ماندگاری پایین و پخش متوسطش: البته هر چقدر پول بدی آش می خوری)
هالوین من و هپی کلینیک رو نداشتم. به نظرم هالوین من ماندگاری و پخش بالتری باید داشته باشه چون گرمه. من به تازگی pure essence رو خریدم. بوی عالی و خنک، تاکید می کنم بسیار عالی و خنک اما ماندگاری کم و پخش متوسط که البته از عطرهای خنک و خصوصا با این قیمت ، نباید بیش از این انتظار داشت. اگر من خودم بخوام انتخاب کنم، با این تجربه از pure، و با توجه به قیمت، کلینیک هپی رو انتخاب می کنم.
سلام. مجتبی خان، برای این فصل برای هیچ سنی مناسب نیست!! خیلی گرم و تنده برای این فصل، آزار دهنده میشه
وحشتناک گرمه این عطر. تو تابستون خفه می کنه حتی یک پاف. زمستون هم اگه زیاد استفاده بشه آزاردهنده است. ولی بوی خوبی داره.
رایحه دلنشینی داره. پخش و موندگاریش هم نسبت به قیمتش قابل قبوله.
با اینکه رضایت چندانی از خریدهای اینترنتی قبلی از سایت های دیگه نداشتم، از این خرید بسیار راضی ام، هم سرعت عمل در ارسال و هم بسته بندی مناسب.
خدا قوت.
بوش خیلی معرکه است اما پخش و موندگاری این عطر نسبت به قیمتش کمه. اما رایحه عالی ای داره. رایحه اش رو حیفه کسی تجربه نکنه.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir