نظرات | شروین
ترتیب نمایش
اولش که اسپری میکنی بوی لیمو و جوهر نمایان میشه ، بوی لیمو خیلی سریع محو میشه، و بوی دودی که حاصل از چوب قان هست در کنار نت جوهر باقی میمونه، که بویی مانند سوختن چوب و زغال خام میده، تا یک ساعت به همین روال طی میشه، بعد یک ساعت بوی چرمی بسیار با کیفیتی به آن اضافه میشه و بوی چرم غالب و بوی دودی کمتر میشه، که از این لحظه به بعد در هوای سرد میتونه بازخورد بیاره. ولی در کل عطر سخت پوشی هست.

کیفیت نت ها واقعا بالاست و اصلا کسی فکر نمیکنه عطر زدی
پخش و ماندگاری 8 از 10
13 تشکر شده توسط : ملورین nazanin
کیفیت رایحه بالاس پخش و ماندگاری هم همینطور
ولی رایحش تقریبا خطیه و من بیشتر میخک و آلو رو حس میکنم، اگر خیلی دقت کنی یه مقدار بوی تنباکو هم حس میشه، ولی بوی میخک کاملا غالبه، خیلی تنده و در اسپری زیاد باعث سردرد میشه، قبل خرید حتما تست کنید
4 تشکر شده توسط : معین هاشمی neda
Noir Gabardine
لینک به نظر 25 اردیبهشت 1401 تشکر پاسخ به سالار كلوچه
ماندگاری و پخش بوش بالاس 8.5 از 10
زیاد خنک نیست تقریبا معتدله، اولش بوی مرکباتی و نارنگی مشهوده بعد از پنج دقیقه یکم گرم و شیرین میشه و تا انتها همینجور باقی میمونه، کاملا هم یونی هست و بعد از یه ربع بوی ادکلن های زنونه رو میده، ارزش بلایند بای نداره
در کل 6.5 از 10
7 تشکر شده توسط : بهداد Dragon
دقیقا همینطوره، شباهت زیادی هم به کارنر بارسلون کویر داره ولی بلک عود خطیه و تغییر روایح زیادی نداره
1 تشکر شده توسط : علی رشوند

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir