نظرات | حسین جهانگیری
ترتیب نمایش
سلام به نظر من این عطر بی نظیر ترین کار دیسکوارده از نظر شخصی خودم از هر نظر موفق باشید دوستان
این عطر ماندگاری و پخش بالایی داره و عطر خوبی هست من که چندین ساله استفاده میکنم و از نظر رایحه حتما تست کنیدو از جهت های دیگه مشکلی نداره موفق باشید.
سلام دوستان توصیه میکنم اصلا بدون تست این کار را نخرید بوش حالمو به هم میزنم حالا یه سوال از دوستان داشتم بوی غالب این عطر کهربا هست ؟ ممنون
دوستان یه سوالی از شما داشتم باید روی جعبه این ادکلن ساخت کجا را باید بنویسد المان یا انگلیس خیلی ممنون
با سلام دوستان این عطر حرف نداره و..باور کنید رایحه بسار شیکی داره و روی پوست من چیزی در حدود 10 ساعت می ماند و راحت پخش بو 5-6 ساعت داره ولی ماندگاری بالا داره در کل بسیار عالی که همه از شما نام عطرتان را سوال میکنند روز خوش
با سلام این ادکلن خیلی عالی هست چه از نظر رایحه ماندگاری و پخش بو در خریدنش شک نکنید البته اگر اصل باشه من اولین بار بود که از مارک بولگاری خرید میکردم و شوکه شدم خیلی از این ادکلن لذت می برم سوالی از مدیر سایت داشتم ایا مدلهای دیگه بولگاری ای همه رایحه خوشبو دارن موفق باشید.
پاسخ مدیر : سلام هر برندی معمولا سعی میکنه رایحه های مختلفی رو تولید کنه که همه سلیقه ها رو دربگیره. در مورد هر کار باید تست کنید و اون رو با سلیقتون بسنجید.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir