نظرات | داریوش
ترتیب نمایش
سلام بر جناب مهیار خان عزیز،
بر خودم دونستم که چند کلمه ای برای تشکر خدمتتون بنویسم. آفرین و صد آفرین بر شما که در نهایت سادگی و شفافیت توضیح دادید و واقعا اون حس رو منتقل کردید، تفکیک نتها در نهایت وضوح و یک‌ مقایسه خیلی ملموس و عینی با هرمس معروف که کمک میکنه خیلی راحت حال و هوای این کار رو درک‌ و حس کنیم.
درخواستی که بنده ازتون دارم اینه که لطفا با همین سبک روان و ملموس و‌ محسوس و به دور از تکلف و مقایسه ی کاملا حرفه ای تجربیات دیگرتون رو هم در اختیار بنده و دیگر دوستان قرار بدید.
شاد و تندرست باشید
ارادتمند🙏🌺
6 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی مهیار
Dunhill
لینک به نظر 5 اردیبهشت 1401 تشکر پاسخ به پیام طاهری
خیلی خیلی ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و لطف کردید جواب سوالاتم رو دادید. 🙏 زنده باد
Dunhill
لینک به نظر 5 اردیبهشت 1401 تشکر پاسخ به پیام طاهری
اول از همه ممنونم از شما آقای طاهری عزیز واسه این پاسخ جامع و خوبتون. خودتون قطعا بهتر از بنده میدونید که تنها گزینه در خرید آنلاین عطر مقایسه عطرها از نظر ساختار رایحه است، مگر اینکه آشنایی یا دوستی باشه که از طریق اون بتونیم بفهمیم عطر مد نظر دقیقا چه سبک بویی داره. که این اکثرا مقدور نیست. واسه همین من همش در تکاپو و تلاشم تا با تحقیق و کسب نظر عزیزانی مثل شما بتونم بفهمم عطرهای با ساختار رایحه های مشابه، چقدر به ایده آل خودم که «هرمس» هست شباهت و نزدیکی دارن. همچنین چون قصد blind buy کردن یا همون چشم بسته خریدن خودمون رو‌ هم دارم، میخوام با این کار ریسکی رو که قبول خواهم کرد به حداقل برسه. شایدم اصلا مقایسه صرفا از طریق بررسی ساختار رایحه ای کار درستی نباشه؟ گزینه های دیگه که بهشون دارم فکر میکنم jaguar gold classic و jaguar vision هست که ظاهرا اونا هم چوبی ادویه ای معتدل هستن. البته مرکباتی هم هستن فکر کنم. واسه همین سر این دو راهی پایبندی به هرمس از طرفی و اینکه میخوام یه چیز جدید رو‌ هم امتحان کنم گیر کردم.گمون کنم برندهایی مثل دانهیل و جگوار (دانهیل بیشتر) هم اصالت و قدمت خاص خودشون رو دارن هم از نظر قیمت بسیار affordable تر از هرمس هستن.( قیمتی کمتر از قیمت های هرمس هم واسم یه فاکتوره) .هرگونه اظهار نظر و راهنمایی مجدد شما و دیگر عزیزان رو با آغوش باز و خوشحالی اجر می نهم .
1 تشکر شده توسط : لی لی
دوستان میدونم شاید سوالم خیلی حرفه ای و منطقی نباشه،ولی میشه اینو با terre de hermes شبیه هم دونست؟ یعنی من که به سبک هرمس علاقه ی زیادی دارم، از اینم خوشم خواهد اومد یا نه؟ پیشاپیش ممنون از راهنمایی دوستان عزیز.
سلام جناب شوشتری، به نظر شما این عطر واسه طرفدارای سبک هرمس ، مثل بنده، میتونه جذاب باشه؟ اصلا شباهت و قرابت دارن؟
Terre d'Hermes Parfum
لینک به نظر 30 فروردین 1401 تشکر پاسخ به Dragon
سپاسگزارم از دوست عزیزم جناب Dragon، ممنونم که وقت گذاشتید و پاسخ دادید. تندرست و کامروا باشید.
1 تشکر شده توسط : Dragon
سلام خدمت همه ی عطر دوستان و عطر بازان.دوستان بنده خیلی وقت هست که هرمس دوست هستم، یعنی هر چی که خریدم هرمس بوده، واقعا عاشق رایحه اش هستم. ولی با تمام عشقی که به هرمس دارم، دلم میخواد یه رایحه ی جدید رو امتحان کنم، به طوریکه نه خیلی از هرمس فاصله داشته باشه نه کپی پیستش باشه. مثلا حداقل نت مرکباتیش ملموس باشه، عزیزان چه گزینه هایی رو پیشنهاد میدید؟
1 تشکر شده توسط : Dragon

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir